Siden forumet allerede har mange tråder om det som har skjedd i CL denne uken, så vil jeg bare kommentere noe. Det kan hende dette er en selvfølgelighet, men oppe i alle diskusjonene om hvem som gikk fortjent til finalen og ikke, så vil jeg bare legge til dette.
Det er bra for europeisk fotball og fremtiden til fotballen at det ikke er totaldominert av spanske lag. Vi får mest sannsynlig en helspansk finale i EL. Det samme i CL ville blitt for mye, og kanskje det er greit med en pause fra El Clasico også?
Jeg har alltid håpet på at ingen lag skal vinne CL to år på rad, selv om det kan skje en gang i fremtiden. De siste tre årene nå har det vært ett italiensk vinner, ett spansk og i år enten tysk/engelsk. Bundesliga og PL var jo "ferdig" i Europa, så godt som for en måned eller to tilbake.
Ville bare gi mine "two cents" og si at det er dette som er CL. Man kan diskutere hvem som fortjente å gå videre, stolpeskudd, straffebom osv. Men dette tar meg tilbake til gode gamle dager med Bayern som kanskje er tilbake der de hører hjemme egentlig, og England har ett lag med "mot alle odds". Dette er strålende!