Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Paul Pogba - Blir han blant de beste?

NYTT TEMA
callofduty
callofdutyInnlegg: 6948
22.10.12 20:29

Ja, overskriften sier vel sitt. Gutten er bare 19 år, men herregud for et fantastisk talent! Helt overlegen fysikk, enorm ro med ballen og er allerede moden i hodet. Selvtilliten er det vel heller ikke noe å si på, da han for litt sida uttalte at han skal bli blant verdens beste. Ikke helt ulik Balotelli, både når det gjelder attitude og utseende. Viste også at han har skuddfoten på plass, da han dunket inn 2-0 målet mot Napoli sist helg.

Går fra å knapt få spilletid i Manchester United, til å komme inn og konkurrere mot verdens kanskje beste midtbanetrio (Pirlo, Vidal, Marchisio) og gjør sine saker meget bra.

Så hva tror folket? Skal mye til egentlig for at han ikke kommer til å bli en verdensklassespiller. Kommer han til å lage noe trøbbel for seg selv og ødelegge karrieren? Eller er dette noe av det verste Ferguson noen gang har gjort? 

Kent
KentInnlegg: 112421
22.10.12 20:34

Ja. Dessverre.

taknina
takninaInnlegg: 37129
22.10.12 20:37
callofduty: Eller er dette noe av det verste Ferguson noen gang har gjort?

Passer en ikke inn i spillergruppa så kan en uten problemer være verdens beste spiller men likevel gjøre laget mye dårligere.

ManUtdManiac
ManUtdManiacInnlegg: 6368
22.10.12 20:40

Giggs > Pogba

Hilsen SAF.

S7evin
S7evinInnlegg: 1336
22.10.12 20:40

Det verste Ferguson har gjort er å la Pique gå, men i likhet med Pogba var det rett der og da. Skal en klandre Sporting Lisboa for å kvitte seg med Cristiano Ronaldo?

Lezah
LezahInnlegg: 60082
22.10.12 20:48

SAF lar seg ikke presse av agenter. Iblant er det hardt å være prinsippfast. Pogba kan bli skremmende god. Mvh en som har sett fryktelig mye av ham siden han ankom balløya.

GabrielOmarBatistuta
GabrielOmarBatistutaInnlegg: 11144
22.10.12 22:00

Pogba er så konge. Trodde ikke han var SÅ god.

Hvor mye kosta han? Røverkjøp uansett pris.

Kent
KentInnlegg: 112421
22.10.12 22:03
GabrielOmarBatistuta: Hvor mye kosta han? Røverkjøp uansett pris.

Betalte vel bare utdanningskompensasjon?

GabrielOmarBatistuta
GabrielOmarBatistutaInnlegg: 11144
22.10.12 22:05

Det er i tilfelle ganske vilt!

att
attInnlegg: 23889
22.10.12 22:30
GabrielOmarBatistuta: Hvor mye kosta han? Røverkjøp uansett pris.

Free Transfer, som det så fint heter på FM.

Pepinho
PepinhoInnlegg: 6705
22.10.12 23:13
ManUtdManiac: Giggs > Pogba Hilsen SAF.

Haha.

19 år > 39 år

(Innlegget ble redigert 22.10.12 23:14)

ManUtdManiac
ManUtdManiacInnlegg: 6368
22.10.12 23:47
Pepinho: 19 år > 39 år

Helt på trynet. 

Mildt sagt.

megapixsel
megapixselInnlegg: 18144
23.10.12 00:10

Det vil jo tiden vise, men jeg frykter det. Utrolig kjipt at vi mistet Pogba. Det hele kunne vært løst om Fergie ikke hadde satset på Giggs week in week out. Jeg er faktisk litt flau. Vet ikke hvorfor, men jeg bare er det.

:( 

callofduty
23.10.12 00:12

Ferguson valgte heller å hente tilbake Scholes som la opp, isteden for å satse på Pogba. Nå sitter United igjen med en middelmådig midtbane.

Raul07
Raul07Innlegg: 129421
23.10.12 07:41
callofduty: Så hva tror folket? Skal mye til egentlig for at han ikke kommer til å bli en verdensklassespiller. Kommer han til å lage noe trøbbel for seg selv og ødelegge karrieren? Eller er dette noe av det verste Ferguson noen gang har gjort?

Har bare sett en eller to kamper av han, men jeg ble imponert. Tror han fort kan bli en veldig bra spiller.

Silvio_Sack
Silvio_SackInnlegg: 777
23.10.12 09:10

Tro om han hadde fått denne annerkjennelsen om han fortsatt hadde vært property of United?

(Innlegget ble redigert 23.10.12 09:11)

Aveirinha
AveirinhaInnlegg: 29336
23.10.12 10:36

Rafael – Park sentralt på midten i en PL-kamp der hele midtbanen foruten Pogba var ute med skade/suspensjon. Glimrende taktisk valg!

Lezah
23.10.12 13:36
Silvio_Sack: Tro om han hadde fått denne annerkjennelsen om han fortsatt hadde vært property of United?

Folk har en tendens til å bli mye bedre når de forlater Unit. Her inne har jeg lest klassikere som "Det var først da Beckham ankom RM at han ble en legende", "Syntes CR var litt oppskrytt og ufordragelig før, men i RM har dette virkelig forandret seg!!!" osc. Vi har sagt hele veien, i all fall de fleste av oss, at Pogba er et av verdens største talenter. Nå som han har dratt vil det samme slå mange som "et sjokk".

Inbetweener
InbetweenerInnlegg: 11006
23.10.12 13:46
Lezah: "Syntes CR var litt oppskrytt og ufordragelig før, men i RM har dette virkelig forandret seg!!!"

:)

Raul07
Raul07Innlegg: 129421
23.10.12 13:58
Aveirinha: Rafael – Park sentralt på midten i en PL-kamp der hele midtbanen foruten Pogba var ute med skade/suspensjon. Glimrende taktisk valg!

Hvorfor fikk han egentlig ikke noen sjanser hos SAF? Holdningsproblemer?

Aveirinha
AveirinhaInnlegg: 29336
23.10.12 14:14
Raul07: Hvorfor fikk han egentlig ikke noen sjanser hos SAF? Holdningsproblemer?

Jeg aner rett og slett ikke. Et mysterium. Selvsagt oppsto det rykter, men ikke særlig trøkk bak dem til at man så noe røyk stige opp. En alternativ forklaring kan være at han ikke var spesielt imponerende på reservelaget høsten i forkant, så rett og slett ikke spesielt interessert ut. Allikevel var talentet såpass åpenlyst (Sir Alex nevnte dette samme høst), så det blir kanskje litt søkt å skylde på dette? Jeg tror helt oppriktig at matchen mot Blackburn nyttårsdagen var spikeren i kista for hans del. Noe som er helt forståelig, om jeg skal forsøke å sette meg i hans sko. Vel har man latt seg irritere av laguttak fra  en tid til annen, noe som er normalt, men den matchen er vel en av de få gangene jeg har tatt meg selv i å utbasunere «hva faen?!» da startelleveren ble presentert. 

Rafael og Park sentralt. Dette kommer alltid til å være vendepunktet i United-karrièra til Pogba. Hvorfor skal man ta seg bryet med å være i en klubb som heller satser på da andrevalget på høyreback og femtevalget på kant som sentrale midtbanespillere i en kamp der alle andre sentrale midtbanespillere er ute? Hjalp nok heller ikke på at man hentet tilbake en 37-åring fra hvilehjemmet, selv om han senere gjorde seg fortjent til å få tilbake plassen. 

(Innlegget ble redigert 23.10.12 14:17)

grock19
grock19Innlegg: 80477
23.10.12 14:17
Lezah: mye bedre

Personlig likte jeg godt at i god engelsk PL-stil, kommentatorene på Supercup-kampen kalte Falcao "a good prospect".

Når han går til Chelsea regner jeg med han i likhet med Agüero kan "slå igjennom" ganske raskt.

taknina
takninaInnlegg: 37129
23.10.12 14:18
grock19: Når han går til Chelsea

skal han dit ?

T-boy
T-boyInnlegg: 7548
23.10.12 14:19
callofduty: Ferguson valgte heller å hente tilbake Scholes som la opp, isteden for å satse på Pogba. Nå sitter United igjen med en middelmådig midtbane.

Ja, men å satse på Pogba og drite i Scholes hadde ikke endret det. Selv med begge i troppen hadde nok de fleste sett å Uniteds midtbane som sak i forhold til andre topplag.

Lezah
23.10.12 14:28
grock19: Når han går til Chelsea regner jeg med han i likhet med Agüero kan "slå igjennom" ganske raskt.

Japp, samme opplegget. Idioter er idioter uansett hvilken liga de ser seg blinde på.

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24506
24.10.12 01:04
Silvio_Sack: Tro om han hadde fått denne annerkjennelsen om han fortsatt hadde vært property of United?

Sannsynligvis ikke.

Folk har en tendens til å overse spillere som leverer uke inn og uke ut i reservelagsligaen....

Daniel_Parejo
Daniel_ParejoInnlegg: 11310
24.10.12 01:06
callofduty: konkurrere mot verdens kanskje beste midtbanetrio

Tror en viss Barcelona-trio vil ha sin del av kaka, men ja.

SimoneInzaghi
SimoneInzaghiInnlegg: 22957
24.10.12 03:03

kan bli best men ikke sikkert.

callofduty
01.11.12 00:30

Fytti helvette for en enorm kamp av beistet idag! Får rollen til selveste Vidal som hadde karantene, og leverte fra første minutt! Fikk et mål annullert, fin langskudd i stolpen, setter opp det første målet med en magisk "Pirlo-chipp" og header inn 2-1 målet i 92. minutt!! Banens klart beste!! Håper virkelig han starter i helgas Derby d'Italia mot Inter.

Figo8921
Figo8921Innlegg: 16145
01.11.12 00:39
callofduty: Håper virkelig han starter i helgas Derby d'Italia mot Inter.

Som forøvrig tegner seg til å bli årets gullrivaler, Napoli er så absolutt med der og.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg