Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bruk-Bet Termalica Nieciecza (klubbtråd)

NYTT TEMA
TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12045
04.09.17 04:39

Gjennom et arbeid jeg foretar om fotballklubber kom jeg plutselig over den klubben tilknyttet stedet med klart færrest innbyggere blant klubber på høyt nivå i verden. Termalica rykket opp for første gang til øverste nivå i Polen før 15/16-sesongen og har nå klart å holde seg oppe i 2 sesonger. Klubben er fra Nieciecza, et sted med 750 innbyggere. Tenk dere hvor få det er. Jeg er oppvokst på Rolland i bydelen Åsane, og dette er altså en klubb for en femtedel av Rollands befolkning. Helt sykt, nivået i Polen er da ikke så verst. Da tenker jeg som så at de trenger flere fans. Jeg har ikke noe lag i Polen, så jeg melder meg. 

Men jammen stiller de mannsterkt på kampene sine. Det ser ut som de er stolte av laget sitt.

Og for en sang de har!

I denne tråden vil vi følge laget gjennom oppturer og nedturer. Her er det bare å bli med. TERMALICA! BRUK-BET!

(Innlegget ble redigert 04.09.17 04:40)

ragnarMadrid
ragnarMadridInnlegg: 34169
04.09.17 05:04

Ingen genererer bedre tråder enn Fotball - Internasjonal kl halv fem på natta.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg