Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Årets F-I

NYTT TEMA
GMartino
GMartinoInnlegg: 1619
27.12.17 20:59

Årets debattant:
Årets kunnskapsrike:
Årets sakligste debattant:
Årets morsomste:
Årets ufrivillig morsomste:
Årets tjukkeste briller:
Årets spammer:
Årets tommelhore:
Tre stk du kunne ta en øl med:

... Fungerende vel? Go a.

-Jolla
-JollaInnlegg: 14050
28.12.17 17:52

Årets debattant: Elguaje
Årets kunnskapsrike: ...Meg selv? Kjører mikemodano der.
Årets sakligste debattant: Mirasoles
Årets morsomste: Knib
Årets ufrivillig morsomste: GMartino (Eller, jeg vet ikke om det er med vilje eller ikke - en eller annen sopp konsumerer du i det minste)
Årets tjukkeste briller: Delt mellom Tranquillo og Royu
Årets spammer: Tenkte det var Royu, men tror milfern har skrevet ENDA flere innlegg.
Årets tommelhore: Kommer ikke på noen åpenbare kandidater.
Tre stk du kunne ta en øl med: Dabedidus, Elguaje og Mirasoles (Og Knib, og Grock, og Att, og Xytheon, og Inbetweener, og Cobi, og Bølgenisse, og andwez, og Beardman, og pregra, og spårt, og milfern, og -palc-, og ragnarMadrid, og samsung, og NuriSahin, og maradona, og raul_gonzalez, og Kokuhaku, og soldado, og peraleks, og lsklars, og KingKongHalvor, og Seb_Gio, og MadBum, og Ost, og Knaxern, og as_roma, og 15 andre som jeg har glemt / ikke gidder å skrive nå. Er glad i øl.)

Dabedida
DabedidaInnlegg: 21732
28.12.17 18:17

Årets debattant: Cobi, selv om jeg vurderer en annen siden han ikke svarte meg på et skrytinnlegg jeg hadde til ham. Fuck deg, Cobi. 
Årets kunnskapsrike: -Jolla
Årets sakligste debattant: Elguaje
Årets morsomste: att 
Årets ufrivillig morsomste: Michael-Knight, jeg leser fortsatt innleggene hans. Jeg savner deg, MK. 
Årets tjukkeste briller: Geers
Årets spammer: Geers
Årets tommelhore: Jolla
Tre stk du kunne ta en øl med: Jolla, Cobi, att 

Det er en hel haug av andre også, men jeg får bruke mine andre brukere på å stemme på dere. 

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26433
29.12.17 10:46
-Jolla: Kjører mikemodano der

Nå-åh. Da er du i overkant raus. Hva sanntid gjelder er jeg ei komplett novise. Det begynner å bli noen år siden jeg hadde en viss oversikt. Men bevares, det er hyggelig å bli nevnt. La deg forresten ikke lure hva gjelder Italia '90-tråden. Det er ikke så vanskelig som det kan virke å sitte på et lite kunnskapslager for den epoken når en har et tresifret antall disketter med 90-minuttere tilgjengelig. 

Selv bruker jeg som oftest falle ned på jakral når det gjelder dette delforumet, men nå virker han å ha gått i dvale som skribent her inne, så da er jeg rett og slett litt rådvill. 

-Jolla
-JollaInnlegg: 14050
29.12.17 19:00
Dabedida: Årets tommelhore: Jolla

Er jo snart oppe i én tommel per femte innlegg, så du treffer vel der.

Ingen skryt, kun fakta - for å sitere legenden Old_School

Edit: Men skuffende med innlegg her folkens!

(Innlegget ble redigert 29.12.17 19:00)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg