Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Billetter til Las Palmas - Barcelona

NYTT TEMA
OHF
OHFInnlegg: 2
05.01.18 18:47

Hei!

Jeg er på utkikk etter billetter til Las Palmas - Barcelona 28. februar (La Liga).
De eneste billettene jeg klarer å finne online ligger nord for 2000kr. Er dette standard prissetting for hjemmekamper mot RM/Barca, eller er det noen som har tips til hvor jeg kan oppdrive rimeligere billetter? Ser at klubben ikke har lagt ut billetter ennå.

Takk for all hjelp! :)

milfern
milfernInnlegg: 65844
05.01.18 18:55

Sjeldent utsolgt på Estadio Gran Canaria. Selv mot Barca og Madrid. Tror du kan møte opp på kampdag, eller i verste fall bruke svartebørsen en halvtime før kamp.

Og ja. Klubbene setter opp prisene før kampene mot storlagene.

Er dette prissetting fra den offisielle klubbsiden?

(Innlegget ble redigert 05.01.18 18:56)

OHF
OHFInnlegg: 2
06.01.18 01:21

Takk for svar! 

Det høres ut som man må ut med en del for kampbilletter uansett? Er tilfeldigvis på øya på den tiden, så hadde vært kjekt å få med seg kampen. Men ikke til enhver pris.

Nei, det er prissetting fra diverse nettsider. Ser ut som klubbsiden først legger ut kampbilletter ca en måned i forveien.

-Jolla
-JollaInnlegg: 14050
06.01.18 01:52
OHF: Ser ut som klubbsiden først legger ut kampbilletter ca en måned i forveien.

Kan være så lite som to-tre uker før kampen at billettene åpnes for salg. Men det er ikke noe å uroe seg over, bare kjøp dem på nettsiden sånn to uker før kampen spilles.

lsklars
lsklarsInnlegg: 55898
06.01.18 11:24
-Jolla: Kan være så lite som to-tre uker før kampen at billettene åpnes for salg.

Bestilte billetter til Las Palmas - Valencia i går. Kampen går den 20. januar. Billettsalget til den kampen åpnet denne uka på nettsiden til LP, så tydeligvis kun to uker før kamp da billetter legges ut.

(Innlegget ble redigert 06.01.18 11:24)

bbc
bbcInnlegg: 353
08.01.18 00:05
OHF: billetter til Las Palmas - Barcelona

Var på den kampen i våres, og billettene ble som det nevnes her, lagt ut en uke eller to i forveien.

De billigste tror jeg kostet 130, og de jeg kjøpte kostet 150 per, på langsiden på høyde med 16 meteren.

Så vent med å kjøpe til uti februar du.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg