Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Olav Traaen sa:

NYTT TEMA
IBelongToBatistuta
IBelongToBatistutaInnlegg: 303
24.06.07 18:06
Her i trømsø har TIL fått en DRØMMEÅPNING! Åja..de leder vel 1-0 allerede da,tenkte jeg for meg selv.

Så nevner han at de har hatt et par store sjanser. Kvalifiserer det til DRØMMEÅPNING?
MagicPie
MagicPieInnlegg: 27172
24.06.07 18:08
Drømmeåpningen på den kampen måtte vært om Traaen svima av slik at man slapp å høre på alt pisset hans.
----------------------------------
Don`t Believe the Truth!
----------------------------------
CarlosFandangio
CarlosFandangioInnlegg: 2961
24.06.07 18:15
IBelongToBatistuta skrev:
Her i trømsø har TIL fått en DRØMMEÅPNING! Åja..de leder vel 1-0 allerede da,tenkte jeg for meg selv.

---

Helvete! Jeg sluttet faktisk å lese etter 'drømmeåpning', fordi jeg trodde Tromsø ledet 1-0. Argh.
-Divino
-DivinoInnlegg: 4279
24.06.07 19:25
He he he, han er så søt.
watineez
watineezInnlegg: 8284
24.06.07 19:31
Hørte det samme på radioen her. Noe sånt:

"Tromsø har fått en drømmeåpning hjemme mot Stabæk. Allerede etter 30 sekunder kom Årst alene med Stabæk-keeperen, som reddet glimrende. Men så, på den påfølgende corneren, heades det, men det reddes på streken."

Woho, Tromsø har nesten scoret!
Champions07
Champions07Innlegg: 3605
24.06.07 19:58
Haha:P Latterlig
Eksberten
EksbertenInnlegg: 3759
07.02.12 21:31

Nå sa han  at Mostaffa Abdelauoe nylig kom til København fra Tysk fotball...

(Innlegget ble redigert 07.02.12 21:32)

stewie-G
stewie-GInnlegg: 4168
07.02.12 21:47

Til å ha vært det første han sa på fire og et halvt år var det ganske feilaktig.

HarryH
HarryHInnlegg: 10259
08.02.12 09:42
stewie-G: Til å ha vært det første han sa på fire og et halvt år var det ganske feilaktig

Jaja, men det er sikkert ikke lett å skulle si noe etter så lang tid i taushet.

Alle sitter og venter i spenning. Etter så lang betenkningstid forventer folk en mer eller mindre genial uttalelse, og presset øker jo lenger stakkaren venter med å åpne kjeften.

I en slik situasjon er det lett for at prestasjonsangsten tar overhånd. Jeg tror dette er forklaringen denne gangen.

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 1004
08.02.12 11:22

Jeg synes det er litt sjarmerende at NRK opprettholder tradisjonen med å ha kommentatorer som sprer rundt seg med gullkorn. Gode gamle helter som Terje Dalby, Gleditch og Sølve Grotmol som alle gikk bort alt for tidlig var enere i kunsten å skape udødelige kommentarer.

* Grotmol som aldri ble ferdig når han skulle fortelle seerne om  Guljajevs dopingsak: "Guljajev som hadde gjeve tablettane åt Krosby som ikkje Geir Karlstad hadde vedskap om at Bjørn Nyland IKKJE hadde tatt tablettane…"

* Terje Dalby kommenterer Paralympics: "Der kommer LITT av en idrettsutøver"

* Gleditch kommenterer Slalom i vinter-OL 1976, Odd Sørli kjører som vanlig ut tidlig i 2. omgang. Da smeller Gle til med denne: "Ja.... Da går jeg over til å kommentere bordtennis"

* Olav Traaen: "Se på denne Michael Ballack, han er nesten like god som Solveig Guldbrandsen"

Everenga
EverengaInnlegg: 2040
08.02.12 16:07

Dalbys slager om den kvinnelige dommeren som ble våt i dusken sin er min favoritt.

emin
eminInnlegg: 20177
08.02.12 16:33
Everenga: Dalbys slager om den kvinnelige dommeren som ble våt i dusken sin er min favoritt.

Husker også denne godt.
Kameraet fokuserte på dommeren under en regntung kamp i OL.
Dalby: "Tipper dommeren er våt i dusken sin nå"

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 4400
08.02.12 18:49
PapaSmurf: * Olav Traaen: "Se på denne Michael Ballack, han er nesten like god som Solveig Guldbrandsen"

Han sa dette når Lise Klaveness truet ham med våpen da eller?

Closeau
CloseauInnlegg: 538
08.02.12 19:21

Husker Gleditsch omtalte den engelske ligacupen som "blandevannscupen", i stedet for Coca-cola cup som den het på 90-tallet.

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 31607
09.02.12 07:31

For meg er det største wtf-øyeblikket KF og "her er det mye fitte folk" ...

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 1004
09.02.12 09:36
KaffeOrginal: For meg er det største wtf-øyeblikket KF og "her er det mye fitte folk" ...

Det han sa var vel mer noe slikt som:

Ja, her er det mye fitte...eh fitte.... fitte folk.

Smokewater
SmokewaterInnlegg: 6464
09.02.12 11:16
PapaSmurf: Jeg synes det er litt sjarmerende at NRK opprettholder tradisjonen med å ha kommentatorer som sprer rundt seg med gullkorn. Gode gamle helter som Terje Dalby, Gleditch og Sølve Grotmol som alle gikk bort alt for tidlig var enere i kunsten å skape udødelige kommentarer.
* Grotmol som aldri ble ferdig når han skulle fortelle seerne om Guljajevs dopingsak: "Guljajev som hadde gjeve tablettane åt Krosby som ikkje Geir Karlstad hadde vedskap om at Bjørn Nyland IKKJE hadde tatt tablettane…"
* Terje Dalby kommenterer Paralympics: "Der kommer LITT av en idrettsutøver"
* Gleditch kommenterer Slalom i vinter-OL 1976, Odd Sørli kjører som vanlig ut tidlig i 2. omgang. Da smeller Gle til med denne: "Ja.... Da går jeg over til å kommentere bordtennis"
* Olav Traaen: "Se på denne Michael Ballack, han er nesten like god som Solveig Guldbrandsen"

Ingen, jeg gjentar, ingen kan slå Rolf Hovden kommentere engelsk fotball, noe  eh mindre klar. Nrk måtte bryte sendingen og fortsette kommenteringen fra studio

Så går det en historie om Finn Søhol som skulle kommentere skøyter for dansk tv/radio. Finn Søhol var sikkert overbevist at han gjorde en tilfredstillende jobb. Bare et lite problem. Ordet "kneppe" betyr noe annet på dansk enn norsk. Så danskene fikk nok en overraskelse om skøytesporten at deres kommentatorer drev og kn***t kvinnelige skøyteløpere etter tur. Det gikk fort også. Søhol tok visst ei av russerdamene på under 40 sekunder.

Det skal dog påpekes at Finn Søhol kommenterte ikke for dansk tv/radio dagen etter

Siste innlegg