Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
brenne_deg skrev: Kjetil_5 skrev: Er det ikke derfor Varden blir oppgradert nå da? Men det spørs jo om uansett om bane blir et problem nå nå Brann sansynligvis legger om til kunstgress. -------------------------------------------- 'Synes det er litt tidlig å diskutere denne problemstillingen. Men tipper de uansett ville fått dispensasjon for spill på varden neste sesong
Jeg vurderer å reise til Skien for å se Odd mot LøvHam, ettersom jeg bor i Bø i Telemark for tiden, hehe. Men det som er dumt er at Brann skal spille mot Vålerenga like etterpå. Det tar en time å kjøre fra Skien til Bø. Enten får jeg gå en time tidligere, eller komme en time for sent til kampen mellom Brann-Vålerenga.
Hmm, vanskelig valg, hehe.
edit: Eller kan jeg finne en pub i Skien eller Porsgrunn som viser Brann mot Vålerenga?
edit: Eller kan jeg finne en pub i Skien eller Porsgrunn som viser Brann mot Vålerenga? -----------------
Det skal ikke være noe problem tror jeg. Det er tross alt hovedkampen denne runden. Synes du bør ta en tur til Skien, så får du komme med en liten rapport på løvene her senere.
Trond Amundsen er høyaktuell som ny trener for SF. Denne mannen har gjort gull til gråstein, og håper LøvHam krever noen millioner. Strengt tatt håper jeg han skriver ny 10-årskontrakt med LøvHam, og kanskje tar over for Mjelde når han skal bli sauebonde i 2035.
Hehe det er så typisk Norge. En litt yngre trener som har bra resultater skal plutselig bli en slags frelser. Fyren er sikkert dyktig, men hvis jeg var leder i SF ville jeg heller godt for en mer rutinert trener som de har gjort i Molde, Aafk og FFK. Rutine er altfor lite verdsatt i norsk fotball.
Hva skal han i Sandefjord egentlig? Han bør fortsette i Løv-Ham en stund til, så kan han heller satse på å bli trener i Tippeligaen senere. Løvene trenger en god trener
dudo skrev: Konklusjonen er at det satses for mye på talenter i trener-yrket, men for lite når det gjelder fotballspillere? ;-p ------------------------------- Hehe ja ganske ironisk egentlig.
Får satse på at Løvene tar en grei 3poenger i dag. Jeg fikk meg ikke tur til Stavanger, så jeg får følge med på LøvHam mot det andre siddislaget som er i aksjon, nemlig Sandnes Ulf.
LoveHam kommer hem! Verdt å merke seg at det er gratis inngang i morgen i fbm. åpning. Ville vært artig med mange mennesker i dalen, i tillegg er det jo spennende å se Sogndal. Blir det publikumsrekord for løvene? (uten at jeg aner hva den er)
Ja, i morgon tar nok til og med eg turen ettersom eg har sympatiar med både Løv-Ham og Sogndal samtidig som det er åpning av Varden Amfi att. Håpar på ein knall match der begge lag endar opp med tre poeng : )