Er Norsk eliteserie blandt dem dårligste i Europa når det gjelder tribuneliv ? Hvilke land er under Norge på det området hvis man tar Europa for seg ? Lurer på hva folks ærlige mening er om dette temaet.Slik jeg ser det så er det bare land som Luxenborg-San Marino-Færøyene å noen til av de småstatene som er under Norge på den lista.
Â
Hva har f.eks hendt i Bergen ? Det er jo ikke til og kjenne igjen den stemmninga som var der tidligere.Hva med Vif-klanen ? Føler det går mer og mer under med det som før var en stor supporterklubb innad i hele Norden faktisk.Er det splittelse innad i gjengen som noen har antydet eller er det rett og slett blitt for kjedeligt med samme sanger og lite fornying på tribunen ? Fredrikstad er også på vei på det området,senest i går kom det nok en ny gruppering til syne,noe som tyder på mye uenigheter blandt supporterene og hvordan tribunelivet skal gjøres best muligt i denne byen.
Â
Ros skal Kanarifansen,Kjernen og SS ha.De mener hverfall jeg går fremover når det gjelder tribuneliv.De andre laga sine fans vil jeg si står på stedet hvil eller enda dårligere en de var i fjor.
Jeg kom hvertfall frem til at i Norge kontra Europa ellers,ja vi ligger temmeligt langt nede på tribunelivs-lista.
Hvorfor er det slik ? Er det bare nordmenn generelt som er trauste og kjedelige av seg ? Eller er det rett og slett for mye rølp i disse supporterklubbene til at den vanlige mann/dame kvier seg med og melde seg inn i gjengen ?