Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tøff sesong for VIF

NYTT TEMA
Kundera
KunderaInnlegg: 5180
20.01.10 19:14

Uten penger til forsterkninger, ledet av en uerfaren og labil trener blottet for taktisk fingerspitzgefuhl, ser 2010 ut til å bli en kamp for tilværelsen i toppdivisjonen for den gamle, tradisjonsrike harryklubben fra blesten på Valle Hovin.

Kvalifisert tips: Nye Lyn overrasker stort i Adecco og møter et hardt presset  Vålerengen i kvalikkamper på Bislet og Ullevaal i november 2010. Jeg gleder meg allerede!

runenoreg
runenoregInnlegg: 12993
20.01.10 19:16

skjerp deg..
tåpelig.

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 47954
20.01.10 19:18

Hehe, artig.

Litt merkelig egentlig å kritisere andre for å diskutere reelle saker som straffbare forhold, budsjetter og lisens, mens man selv lager klovnetråder som dette, som oser av bitterhet.

Sparedusj
SparedusjInnlegg: 4456
20.01.10 19:20

Av 3722 innlegg tipper jeg 2844 handler om enga. Spesielt fokus du har, Kundera.

(Innlegget ble redigert 20.01.10 19:20)

Kundera
20.01.10 19:20
KingKongHalvor: Litt merkelig egentlig å kritisere andre for å diskutere reelle saker som straffbare forhold, budsjetter og lisens, mens man selv lager klovnetråder som dette, som oser av bitterhet.

Tja, vi får nå se hvem som kommer nærmest sannheten - dere som tror Lyn går konkurs i løpet av 2010, eller jeg som tror Lyn og VIF møtes i kvalik til høsten.

KingKongHalvor
20.01.10 19:21
Kundera: Tja, vi får nå se hvem som kommer nærmest sannheten - dere som tror Lyn går konkurs i løpet av 2010, eller jeg som tror Lyn og VIF møtes i kvalik til høsten.

Skal vi ta et veddemål?

DenSisteBohem
DenSisteBohemInnlegg: 46198
20.01.10 19:23
Kundera: Uten penger til forsterkninger, ledet av en uerfaren og labil trener blottet for taktisk fingerspitzgefuhl, ser 2010 ut til å bli en kamp for tilværelsen i toppdivisjonen for den gamle, tradisjonsrike harryklubben fra blesten på Valle Hovin. Kvalifisert tips: Nye Lyn overrasker stort i Adecco og møter et hardt presset  Vålerengen i kvalikkamper på Bislet og Ullevaal i november 2010. Jeg gleder meg allerede!

Oooh, så provosert jeg ble nå. Du kan da bedre enn dette kundera. Labil trener og harryklubb. Nå er du bare latterlig.

Kundera
20.01.10 19:24
KingKongHalvor: Skal vi ta et veddemål?

Veddemål inngår jeg sjelden, men jeg skal spandere en øl på Store Stå hvis Lyn går konkurs i 2010.

Kundera
20.01.10 19:25
DenSisteBohem: Oooh, så provosert jeg ble nå. Du kan da bedre enn dette kundera. Labil trener og harryklubb. Nå er du bare latterlig.

Tja, sannheten er ofte latterlig.

åråsenGutta
åråsenGuttaInnlegg: 11413
20.01.10 19:27

Skiklubben Lyn burde heller holde fokuset på vintersport nå som det er snø ute.

KingKongHalvor
20.01.10 19:27
Kundera: Veddemål inngår jeg sjelden, men jeg skal spandere en øl på Store Stå hvis Lyn går konkurs i 2010.

Og jeg skal spandere en Guinness på den unge herren, på Paddys, hvis VIF spiller kvalik i høst, mot Lyn.

SnorreSolano
SnorreSolanoInnlegg: 2869
20.01.10 19:29

Hihi, da jeg så overskriften trodde jeg det var noen som hadde dratt opp en gammel Kundera-tråd over samme tema i 2009. 

Han skal ihvertfall ikke beskyldes for å være overfokusert på sin "egen klubb".

Kundera
20.01.10 19:32
SnorreSolano: Hihi, da jeg så overskriften trodde jeg det var noen som hadde dratt opp en gammel Kundera-tråd over samme tema i 2009. 

Hvis så er tilfelle, fikk jeg jo rett.

SnorreSolano
20.01.10 19:34

Kjemperett.  Godt vi hadde noen som fikk det enda tøffere. Som laget som fikk en egen tråd kalt "Blir Lyn årets positive overraskelse" eller noe sånt.   Men det skal du ha, Kundera, selv om du bommet fullstendig så greide du å lage en tråd om din egen klubb.

KingKongHalvor
20.01.10 19:35
Kundera: Hvis så er tilfelle, fikk jeg jo rett.

Eller ikke.

2009 ble ikke en kamp for tilværelsen for VIF, mens Lyn AS gikk konkurs.

Rart at du ikke stiller denne kreativiteten til rådighet for "Nye Lyn", de har jo en egen dugnadsgjeng som skal gjøre de jobbene andre klubber har ansatte til.

Pugachev
PugachevInnlegg: 11857
20.01.10 19:40

Mitt tips er at Martin Andresen sparkes midtveis og lektoren fra Orkdal kommer med all mulig tyngde inn.

Kundera
20.01.10 19:40

Ok. Jeg legger meg flat da jeg forstår at dere VIF-fans var godt fornøyd med 09-sesongens 10. plass, eller hvor dere nå endte hen.

SnorreSolano
20.01.10 19:43

Alt er relativt.  Noen jubler for 10. plass, andre for at det ble Adecco-liga og konkurs istedetfor 6. divisjon og konkurs.

KingKongHalvor
20.01.10 19:48
Kundera: Ok. Jeg legger meg flat da jeg forstår at dere VIF-fans var godt fornøyd med 09-sesongens 10. plass, eller hvor dere nå endte hen.

Nå viser du bare hvor dårlig du behersker denne formen for diskusjon. Du slenger ut en flåsete påstand, den blir tilbakevist, og du svarer bare med en ny flåsete påstand.

Men hyggelig å se at du er opptatt av Vålerenga da.

Jonasar
JonasarInnlegg: 23938
20.01.10 19:49

i år blir det medaljekamp! eneste jeg vil si!

JaffejofferVG
JaffejofferVGInnlegg: 4395
20.01.10 19:52
Kundera: Tja, vi får nå se hvem som kommer nærmest sannheten

Hvem var forresten nærmest sannheten når det gjaldt Lyns gjøren og laden de siste år?

Lyn kommer til å slite selv i Adecco.

Kundera
20.01.10 20:11

Siden dere er som katten rundt grøten, kan jeg godt legge mer kjøtt på benet:

All ære til harryklubben for å satse på en og annen unggutt i fjor, men ungdomssatsing er en tveegget affære, som vi i Lyn vet alt om. Unggutter er ikke til "å stole på" - de varierer enormt i prestasjonene, og ca. halvparten av dem stagnerer og blir aldri det klubben håpet og trodde. I Vålerengen er Moa et godt eksempel, og dere vil få flere å vise til i løpet av 2010-sesongen.

Konsekvens: VIF vil slite med å hevde seg i Tippeligaen, og supportere ala Karajan vil atter igjen heller gå på handletur enn å støtte klubben sin på Ullevaal.

Enga123
Enga123Innlegg: 4476
20.01.10 20:13

Dine spådommer pleier jo å slå til http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1453225/tittel/blir-lyn-aarets-overraskelse/side/1

Få det inn i nøtta nå Kindera. Svindler & tiggerklubben din er ikke en konkurrent for Vålerenga, så jeg foreslår at du glemmer oss, og heller prøver å finne f.eks en Ranheimsupporter du kan leke med. Tror det kunne gjort alle godt.

Kundera
20.01.10 20:19

Typisk småfolk å hovere når storfiskene en sjelden gang bommer, men det er visst ikke bare verbtidene du bør kurses i. Denne sagnomsuste tråden min avsluttes jo med et spørsmålstegn? Men det tegnet kjenner du kanskje ikke betydningen av??

JaffejofferVG
JaffejofferVGInnlegg: 4395
20.01.10 20:21
Kundera: Siden dere er som katten rundt grøten, kan jeg godt legge mer kjøtt på benet: All ære til harryklubben for å satse på en og annen unggutt i fjor, men ungdomssatsing er en tveegget affære, som vi i Lyn vet alt om. Unggutter er ikke til "å stole på" - de varierer enormt i prestasjonene, og ca. halvparten av dem stagnerer og blir aldri det klubben håpet og trodde. I Vålerengen er Moa et godt eksempel, og dere vil få flere å vise til i løpet av 2010-sesongen. Konsekvens: VIF vil slite med å hevde seg i Tippeligaen, og supportere ala Karajan vil atter igjen heller gå på handletur enn å støtte klubben sin på Ullevaal.

zzZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZzzzzZZZZzzzZZZZZ

Jonasar
JonasarInnlegg: 23938
20.01.10 20:26

hater du Vif?

Enga123
20.01.10 20:39
Kundera: Typisk småfolk å hovere når storfiskene en sjelden gang bommer, men det er visst ikke bare verbtidene du bør kurses i. Denne sagnomsuste tråden min avsluttes jo med et spørsmålstegn? Men det tegnet kjenner du kanskje ikke betydningen av??

Storfisken Kindera ja *knegg*

Håper dog du tar mitt velmenende råd, og finner noen i vikarligaen å leke med.

KingKongHalvor
20.01.10 20:54
Enga123: Storfisken Kindera ja *knegg* Håper dog du tar mitt velmenende råd, og finner noen i vikarligaen å leke med.

Det er rart med det, "harryklubben" er fortsatt det som opptar ham mest, selv om vi ikke lenger er konkurrenter.

Og merkelig nok er ikke talentsatsing så bra lenger, nå er det et tveegget sverd, faktisk.

Kundera
20.01.10 21:00
KingKongHalvor: Det er rart med det, "harryklubben" er fortsatt det som opptar ham mest, selv om vi ikke lenger er konkurrenter. Og merkelig nok er ikke talentsatsing så bra lenger, nå er det et tveegget sverd, faktisk.

Og jeg ser at å diskutere sak - nemlig at VIF virker uvanlig svake før årets sesong, er dere uvillige til å diskutere.

Er det å møte seg selv i døra det heter?

Enga123
20.01.10 21:09
KingKongHalvor: Det er rart med det, "harryklubben" er fortsatt det som opptar ham mest, selv om vi ikke lenger er konkurrenter. Og merkelig nok er ikke talentsatsing så bra lenger, nå er det et tveegget sverd, faktisk.

Han vil nok gjerne være en konkurrent, men må nok svelge at klubben hans er for dårlig til å kjempe i det øverste selskap, både sportslig og økonomisk. Virker litt desperat.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg