Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Og så er årets tråd oppretter. Her vil det komme løpende oppdateringer etter som det blir klart at lag etter lag ikke vil vinne årets serie.
Mens vi venter, foreslår jeg å tippe de 4 dårligste lagene i Tippeligaen 2010!
13: Ålesund
14: Sandefjord
15: Hønefoss
16: Kongsvinger
Brann vil selvsagt ikke vinne seriegull. Diverse fans opererer med spillere de ikke engang har.
Ålesund
Sandefjord
Hønefoss
Kongsvinger
13: VIF
14:Sandefjord
15:Hønefoss
16: Kongsvinger
13: brann
14: vif
15: ålesund
16: rbk..
I en perfekt verden...:-P
dere syns ikke det er noe kjekt med fullsatt stadion? :)
nei, for mye folk er ikke bra. Skummelt det..;-)
Hvem kan ikke vinne serien? Ingen kan det, utenom Molde, Stabæk og RBK.
Men havner nederst?
13. Brann
14. Aalesund
15. Sandefjord
16. KIL
Har de andre klubbene fått et eller annet forbud? Noe jeg har gått glipp av?
Nykommerne levnes ikke mye ære her.
13. Kongsvinger
14. Haugesund
15. Sandefjord
16. Hønefoss
Serriøst, hvis jeg hadde vært så dårlig å tippe som dere år etter år, så hadde jeg enten begynt å følge med på fotball eller begynt å følge med på curling istedet :)
Ikke nok med at dere tipper feil hvert bidige år, men dere følger ikke med på andre lag enn RBK og deres eget lag :) Ifjor tippet dere SF ned og Molde på dårligste halvdel av tabellen.. Prøv å se fotball med noen andre lag da.. Kunne vært gøy å se om dere fikk plotta tipsa for en gangs skyld!
Litt gøy skal en da ha,
men jeg er imponert over at enkelte har Brann på 13.
Laget er faktisk forsterket fra i fjor, da lite fungerte og det ble 5.-plass.
Klarer faktisk ikke å se at det er noen reelle utfordrer til Rosenborg. Rosenborg blir seriemester 2010 med klar margin.
Ingen forbud, men som i de fleste andre ligaer har vi også fått noen lag som rett og slett bare er for sterke til at det blir noen konkurranse om gullet, dvs. utenom disse tre imellom. Tror ihvertfall jeg. Hvilket andre har sjans? Håper selvfølgelig på Godset så lenge som mulig jeg, men jeg er edruelig nok til å ikke regne med noe bedre enn topp 8...
Når du nevner Molde og Stabæk er det en håndfull lag til du kunne tatt med.
Ikke at det er særlig relevant, da jeg frykter TL 2010 blir nok en kamp om sølvet. Men så lenge Semb er fornøyd, er jeg fornøyd...
Du er virkelig på viddene her.
For øyeblikket ligger 16 lag an til å vinne TL.
At du ikke tror at fire lag du nevner her som kandidater til IKKE å vinne TL forandrer ikke på den saken.
Om denne listen liksom skal oppdateres og forandres utover sesongen så kan du med sikkerhet sette opp Molde som et av lagene som ikke kan vinne
Fra åpningsinnlegget:
Mens vi venter, foreslår jeg å tippe de 4 dårligste lagene i Tippeligaen 2010!
overså du den?
Det var da voldsomt til krisemaksimering etter to dårlige treningskamper. Har troa på at laget kommer i form før seriestart. 1 måned med formasjonstrening bør kunne få laget på rett vei.
Jeg sa slik det er nå. Jeg tror de kommer til å heve seg mye fremover.
Desverre gjelder ikke dette JKL, han gjør så mange elementære feil, mangler plasseringsevne, går i feltet når han skal stå på strek, greier ikke stille opp mur, greier ikke holde enkle baller og gir retur i farlige rom. Dette hemmer desverre forsvaret også da det er umulig å stole på keeperen
Jeg vil si det er litt krise
(Innlegget ble redigert 05.02.10 22:15)
Enig i omtalen av JKL. Når motstanderen får frispark på 16-20 meter og en habil frisparskytter stiller seg opp, er det nesten garantert mål.
skal vi se hva vi har her..
Jeg føler vi har så mye dårlig i år.. Start, Sandefjord, Ålesund, Tromsø, Hønefoss, Haugesund, Kongsvinger..
Beklager for å såre dere men fire av disse er nok garantert på de fire nederste plassene ja.
Fikk du med deg trådens tittel? ;-)
Joda og det er litt kaldt for roturer.
Da burde du kjøpe deg en påhengsmotor.
Ja, har jeg sagt noe annet?
nei, det har jeg ikke. Så les en gang til du einstein så ser du om jeg har hevdet noe som helst? :)