Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Hva synes dere om gruppa ?
Ingen lett gruppe akkurat, men skikkelig antifotball mot Danmark vil jeg gjerne se.
Ingen lett gruppe nei, men jeg ser allerede frem til danske og norske avisers hype av de kampene. Spesielt nå som Drillo er tilbake. Blir spenstig med portugiserne også.
(Innlegget ble redigert 07.02.10 12:49)
Vi er ikke bedre enn noen av disse lagene, Danmark og Portugal klare favoritter.
Norge fikk kanskje det svakeste 1. seede laget i Portugal. De er på ingen måte så gode som de var i EM 04, VM 06 og EM 08. De slet kraftig med å karre seg til årets VM i Sør-Afrika.
Men jeg kan ikke forstå hvordan Drillo og Semb på forhånd håpet på Russland. Greit nok de missa VM-plassen på målstreken, men de er fortsatt trent av mirakelmannen Guus Hiddink. Flott at vi slapp russerne
Samme hvem Norge trekker,de klarte ikke den svakeste gruppa ever i vm kvaliken så hvorfor skulle de klare noen gruppe? Største høydepunktet blir vel hvem som får byttet drakt med C.Ronaldo.
Jeg har faktisk en god følelse av at vi kommer til å bite godt fra oss!
Fordi nå er det Drillo som styrer showet fra start til slutt. Jeg er optimist.
Duket for mange gøye oppgjør, det fine er jo at vi slipper Øst-Europa og de lumskheter det medfører.
Mener du karen som ikke vant en eneste kamp av betydning etter at han overtok?
Morsomt at 3 av 5 lag i denne gruppe er nordiske da. En skikkelig Norden-gruppe dette
jwg er fornøyd med gruppa, jeg er veldig spent på hvordan laget vårt vil se ut under kvalifiseringa
Tror nok de andre lagene er fornøyde med å få Norge i gruppa si
Syns det ble en relativt god trekning for Norge. Det mest uheldige er at vi fikk Island fra nivå 5.
Portugal har har bare én god spiller og danskene skal man kunne spille jevnt med. Allikevel holder jeg de to som favoritter.
Kjedelig å ikke få med et lag fra laveste nivå, da det alltid er morsomt å knuse lag som san marino.
Tøff gruppe, men jeg synes det er duket for mange spennende oppgjør. Bedre enn allslags lumske øst-europeiske lag.
Detter er igjen fot tøft for Norge, 5 lag gruppe med Ronaldo`s Portugal , Danmark, og 2 vanskelig bortekamper , Iceland og Cyprus..sorry men blir lenge før vi ser Norge i EM eller VM.
Sportslig sett er den hard, men jeg gleder meg allerede til vi skal lære skorsteinsfeierne hvordan fjeldaber spiller fotball.
Husk at vi har "the mad professor" ved roret nå. Portugal er vel en av de få store nasjonene han ikke har slått med Norge.
Dette er på ingen måte sjanseløst.
Sier vi har ca 10-15 % sjanse på førsteplassen, og ca 40-45 % sjanse på andreplassen.
tja...
Dette er midt i blinken, "lokale" oppgjør mot Island og Danmark, samt to kampar mot Portugal som var betre før.
Dette vert ei jevn gruppe trur eg!
The very same. Som sagt, nå kommer han ikke midt inne i en kvalifisering, han vil styre hele greia fra start til slutt. Han overtok et landslag som ikke hadde vunnet en eneste fotballkamp i løpet av det foregående året.
Vi kan spille jevnt med danmark og yppe med portugal, men det folk glemmer er at imotsetning til de lagene så kan vi fort og enkelt drite oss ut mot island x2 som vi gjorde sist og bare ta en uavgjort mot kypros borte.
Jækla spennende gruppe! Det skal være sagt. Men det vil også bli tøft.
Noen som klarer å se for seg Høgli stoppe Ronaldo? ;)
Og jeg spør igjen, hva ble så mye bedre når Drillo overtok? Vant vi de avgjørende kampene?
Spiste du flensopp til frokost?
og? mannen trener Norge ikke Italia eller Brasil....Norge har ingen sjanse i dette gruppe..enkelt og greit..
Tipper det er 21,16555678% sjanse for å komme til EM..
Kanskje Drillo kan finregne på det for meg
SVARET ER NEI! gruppe er for tøft-