D-forlan |
08.02.10 10:37
D-forlanInnlegg: 11
Le Mans ligger på nedrykk, med 16 poeng. Det er hele 7 poeng bak nice og saint-etienne. Så vidt jeg husker, så sa Helstad i fjor at han ikke var interessert i å spille i ligue 2, og at han da mest sansynnlig vil flytte på seg igjenn... Noen brannsupportere som skjønner tegninga? Lukter gull!!!!!
fhk09 |
08.02.10 10:40
fhk09Innlegg: 434
haha, brann har da ikke penger til det..
D-forlan |
08.02.10 10:42
Det får vi da se på... ;) Hvis huseklepp går, noe som vil være ganske sannsynlig, så sitter vi igjenn med en fin liten sum. Pluss at Helstad begynner og dra på årene og derav ikke vil bli svin dyr... ;)
Kjuagutten |
09.02.10 16:22
KjuaguttenInnlegg: 9253
D-forlan: Det får vi da se på... ;) Hvis huseklepp går, noe som vil være ganske sannsynlig, så sitter vi igjenn med en fin liten sum.
Tviler sterkt på vi får særlig mye for Huseklepp. Om vi får noe i det hele tatt da... Huseklepp venter og tar pengene selv tipper jeg.... Helstad tilbake til Brann ? Njaaaa, skeptisk....
ATuin |
09.02.10 17:03
ATuinInnlegg: 7782
Kjuagutten: Helstad tilbake til Brann ? Njaaaa, skeptisk....
Bør ikke skje om en skal spare penger.
Lønnskravet var for stort sist og er det sansynligvis også nå.
fhk09 |
08.02.10 10:45
Hva vil en fin liten sum si? Han har kontrakt ut denne sesongen.. forsvant ikke i dette vinduet. Kan forsvinne i sommervinduet, men da synker prisen betraktelig med tanke på at det kun er ett halvt år til han ikke har kontrakt lengre..
Helstad er nok ikke dyr å kjøpe, men han vil nok ha en god slant i årslønn.
Mister dere Huseklepp og får inn Helstad er dere like langt, hvis ikke enda lengre unna gullet.
Beklager.
KaffeOrginal |
08.02.10 10:53
KaffeOrginalInnlegg: 23658
fhk09: Helstad er nok ikke dyr å kjøpe, men han vil nok ha en god slant i årslønn.
Mister dere Huseklepp og får inn Helstad er dere like langt, hvis ikke enda lengre unna gullet.
Vel ... om vi er 10 mil eller 20 fra gullet spiller omtrent ingen rolle .....
Helstad / Huse er vel omtrent hipp som happ sånn sett da , eneste er jo spørsmålet om hvem som da skal servere Helstad .
D-forlan |
08.02.10 10:55
KaffeOrginal: eneste er jo spørsmålet om hvem som da skal servere Helstad .
D-forlan |
08.02.10 10:53
fhk09: Hva vil en fin liten sum si? Han har kontrakt ut denne sesongen.. forsvant ikke i dette vinduet. Kan forsvinne i sommervinduet, men da synker prisen betraktelig med tanke på at det kun er ett halvt år til han ikke har kontrakt lengre..
Helstad er nok ikke dyr å kjøpe, men han vil nok ha en god slant i årslønn.
Beklager.
Prisen på huseklepp synker ikke betraktelig nei! Alle som har vært interessert i huse, bare venter til neste overgangsvidu, det er jeg rimelig sikker på. De vil bare se at han kan prestere over tid. Det kommer til og bli budkrig!
Uansett så klarer Brann og skrape sammen nok penger til og hente Helstad tilbake igjenn. Hvis Helstad har lyst til og flytte på seg, så kommer det nærmest til og være et folkekrav fra Bergens publikumet om å hente han.
fhk09 |
08.02.10 10:55
D-forlan: Prisen på huseklepp synker ikke betraktelig nei! Alle som har vært interessert i huse, bare venter til neste overgangsvidu, det er jeg rimelig sikker på. De vil bare se at han kan prestere over tid. Det kommer til og bli budkrig!
as you wish;)
Gleder meg til det skjer!
ATuin |
08.02.10 12:54
Ingen grunn til å beklage når du skriver noe såpass fornuftig.
fhk09 |
08.02.10 11:00
Men personlig tviler jeg på at huseklepp går for mer enn 6-7 mill.. Sapara gikk for 10 mill og spør du meg er han bedre og mer attraktiv enn Huseklepp. Der kan du også se prisen faller drastisk jo nærmere kontraktslutt du kommer.. Han kunne jo bli solgt for 30 mill i sommer.. men nå gikk han "kun" for 10.
D-forlan |
08.02.10 11:18
fhk09: Men personlig tviler jeg på at huseklepp går for mer enn 6-7 mill.. Sapara gikk for 10 mill og spør du meg er han bedre og mer attraktiv enn Huseklepp. Der kan du også se prisen faller drastisk jo nærmere kontraktslutt du kommer.. Han kunne jo bli solgt for 30 mill i sommer.. men nå gikk han "kun" for 10.
Det er fordi pretstasjonsnivået fallt også!
Markmus |
08.02.10 12:52
MarkmusInnlegg: 26264
fhk09: Sapara gikk for 10 mill og spør du meg er han bedre og mer attraktiv enn Huseklepp.
hahahhahahahhah
hahahahahahahahhhahahahhaa
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Selv ikke da Sapara var som best for noen år siden var han bedre enn det Huseklepp nå er blitt.
fotballidiot2 |
08.02.10 13:00
fotballidiot2Innlegg: 12138
Markmus: Selv ikke da Sapara var som best for noen år siden var han bedre enn det Huseklepp nå er blitt.
Men i motsetning til Puseklepp har vel Sappara også vist noe internasjonalt. Det betyr nok også noe ift overgang til en utenlandsk klubb?
Når det er sagt hadde jeg valgt Huseklepp lenge før Sappara om det hadde vært mulig for Viking å hente noen av dem.
Markmus |
08.02.10 13:08
fotballidiot2: Men i motsetning til Puseklepp har vel Sappara også vist noe internasjonalt. Det betyr nok også noe ift overgang til en utenlandsk klubb?
Når det er sagt hadde jeg valgt Huseklepp lenge før Sappara om det hadde vært mulig for Viking å hente noen av dem.
Har ikke Huseklepp vist noe internasjonalt? Har du fulgt med de siste årene?
Kroneksempelet er da han lekte karusell med laget som nettopp hadde slått Real Madrid; Deportivo la Coruna. Deportivo skal være sjeleglad Huseklepp ikke hadde funnet målteften på det tidspunktet, for da hadde Brann stått for en av de mest ydmykende nedsablingene i Europa på flere år.
fotballidiot2 |
08.02.10 13:10
Markmus: Har ikke Huseklepp vist noe internasjonalt? Har du fulgt med de siste årene?
Skal ikke påstå jeg ser allverden av Brann kamper om jeg har noe annet å gjøre på. Synes ikke han har imponert ekstremt i de kampene jeg har sett ham for landslaget.
Men tror uansett Sappara er mer kjent internasjonalt enn Huseklepp. Tror faktisk det også klinger bedre i ørene på en utenlandsk klubb at man har spilt i RBK kontra Brann. (uten at jeg er noe glad for det)
Men igjen jeg tror. Har også en følelse av at om han hadde imponert veldig internasjonalt så hadde de i minste kommet et skambud på ham om ikke annet? Etter det jeg har forstått så har det vært helt tysst rundt ham.
(Innlegget ble redigert 08.02.10 13:12)
Markmus |
08.02.10 13:13
fotballidiot2: Synes ikke han har imponert ekstremt i de kampene jeg har sett ham for landslaget.
Men tror uansett Sappara er mer kjent internasjonalt enn Huseklepp. Tror faktisk det også klinger bedre i ørene på en utenlandsk klubb at man har spilt i RBK kontra Brann. (uten at jeg er noe glad for det)
Men igjen jeg tror.
Huseklepp har imponert på landslaget i de kampene han har spilt. Han viste seg å være svært anvendelig, god som tilrettelegger, plasseringsdyktig og en helvete å ha med å gjøre uten ball. Husker mot Skottland da han lurte med seg forsvaret til skottene på løpetur slik at Carew kunne vende opp med ballen og avslutte.
Sapara er neppe mer kjent internasjonalt nå enn Huseklepp. For et år siden ja, men ikke nå. At han spilte for Rosenborg klinget nok definitivt (og dessverre) bedre i ørene enn at han gjorde det for Brann.
fotballidiot2 |
08.02.10 13:16
Markmus: Huseklepp har imponert på landslaget i de kampene han har spilt
Ikke meg, men jeg stiller gjerne høyere krav.
fhk09 |
08.02.10 14:04
Markmus: Har ikke Huseklepp vist noe internasjonalt? Har du fulgt med de siste årene?
Kroneksempelet er da han lekte karusell med laget som nettopp hadde slått Real Madrid; Deportivo la Coruna. Deportivo skal være sjeleglad Huseklepp ikke hadde funnet målteften på det tidspunktet, for da hadde Brann stått for en av de mest ydmykende nedsablingene i Europa på flere år.
Fishstick |
08.02.10 15:13
FishstickInnlegg: 8989
Markmus: hahahhahahahhah
hahahahahahahahhhahahahhaa
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Selv ikke da Sapara var som best for noen år siden var han bedre enn det Huseklepp nå er blitt.
Hva er det å le av? Det er jo et ganske lett beviselig faktum at Sapara er mer attrakvit enn Huseklepp. Har vært bud på han i omtrent hvert eneste vindu siden han kom. Han ble solgt for 18 millioner med under ett år igjen av kontrakten. Hvordan var budene på Huseklepp?
Sapara har bevist langt mer internasjonalt enn Huseklepp, spiller på et langt bedre lag, spiller tilnærmet fast på et langt bedre landslag enn vårt - og er følgelig langt mer attraktiv på det europeiske markedet enn Huseklepp. Du kan bare le så mye du vil, men det er alle andre som ler når Huseklepp om noen måneder skriver under for en klubb og forlater Brann uten at dere får en eneste krone.
ATuin |
08.02.10 15:17
Fishstick: Sapara har bevist langt mer internasjonalt enn Huseklepp, spiller på et langt bedre lag, spiller tilnærmet fast på et langt bedre landslag enn vårt
Her har du en - i beste fall - tvilsom påstand, men du har absolutt et poeng med budene.
(Innlegget ble redigert 08.02.10 15:19)
Fishstick |
08.02.10 15:21
Hvor i alle dager er selvmotsiglesen? Og hvilken påstand er tvilsom?
ATuin |
08.02.10 15:36
Fishstick: hvilken påstand er tvilsom?
Landslagspåstanden er tvilsom.
(selmotisgelseskmmentaren var en feil fra min side og er fjernet)
Fishstick |
08.02.10 16:01
ATuin: Landslagspåstanden er tvilsom.
Tja, de passerte iallefall mange hinder og kvalifiserte seg til VM i fotball. Det gjorde ikke Norge. At de er "langt bedre" er kanskje en overdrivelse, men at de per dags dato er et bedre lag er jeg ganske sikker på.
ATuin |
08.02.10 16:03
Fishstick: Tja, de passerte iallefall mange hinder og kvalifiserte seg til VM i fotball. Det gjorde ikke Norge. At de er "langt bedre" er kanskje en overdrivelse, men at de per dags dato er et bedre lag er jeg ganske sikker på.
De var ner Norge på FIFA-rankningen i desember og sank på den som nettopp er offentliggjort, mens Norge sto på stedet hvil med økt poengsum.
Fishstick |
08.02.10 17:08
De har fortsatt kvalifisert seg til VM. Jeg vektlegger det litt mer enn en FIFA-liste som er nærmest 100% basert på hvilke motstandere man møter.
Markmus |
08.02.10 15:18
Fishstick: Hva er det å le av? Det er jo et ganske lett beviselig faktum at Sapara er mer attrakvit enn Huseklepp. Har vært bud på han i omtrent hvert eneste vindu siden han kom. Han ble solgt for 18 millioner med under ett år igjen av kontrakten. Hvordan var budene på Huseklepp?
Sapara har bevist langt mer internasjonalt enn Huseklepp, spiller på et langt bedre lag, spiller tilnærmet fast på et langt bedre landslag enn vårt - og er følgelig langt mer attraktiv på det europeiske markedet enn Huseklepp. Du kan bare le så mye du vil, men det er alle andre som ler når Huseklepp om noen måneder skriver under for en klubb og forlater Brann uten at dere får en eneste krone.
Jeg er ikke uenig i at Sapara er mer attraktiv som følge av laget han spiller på, men han har ikke bevist mer enn Huseklepp internasjonalt.
Fishstick |
08.02.10 15:27
Markmus: Jeg er ikke uenig i at Sapara er mer attraktiv som følge av laget han spiller på, men han har ikke bevist mer enn Huseklepp internasjonalt.
Det er bare helt latterlig å benekte at Sapara har bevist mer enn Huseklepp internasjonalt. Han har spilt i Champions League, og han har vel spilt mange ganger så mange landskamper fra start som det Huseklepp har. Han spiller i tillegg på et landslag som har kvalifisert seg til VM og skal etter all sannsynlighet delta i mesterskapet i sommer.
Huseklepp fyller 26 år i år og har spilt én god kamp i Europacup, og spilt en håndfull landskamper på et elendig landslag. Det er ikke akkurat noe som klinger veldig bra internasjonalt.
ATuin |
08.02.10 15:40
Fishstick: Han har spilt i Champions League, og han har vel spilt mange ganger så mange landskamper fra start som det Huseklepp har.
Det er ikke det samme som å bevise mer.
Det er kun å være mer på en internasjonal arena.
Men selvsakt har en da en større mulighet til å bevise noe.