Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Kamptråd: Start - Sandefjord; runde 1

[ Trådet ] NYTT TEMA
evertona
evertona
14.03.10 21:52
Orake1et3: Sandefjord havner over Start i år også - for tredje året på rad. Men det gjør selvsagt ingenting at vi blir undervurdert også i år.

tror som sagt dere skal slite masse med å holde plassen.makan til lett motstand.

MorteNetrom
MorteNetrom
14.03.10 22:27

Høie: 5

Freeman: 7 (BB)

Goodson: 7

Haraldsen: 6

Vikstøl: 7

Bolanos: 4

Kleiven: 7

Fevang: 5

Børufsen: 6

Stokkelien: 4

Årst: 3

CrimsonK
CrimsonK
14.03.10 22:55
MorteNetrom: Høie: 5 Freeman: 7 (BB) Goodson: 7 Haraldsen: 6 Vikstøl: 7 Bolanos: 4 Kleiven: 7 Fevang: 5 Børufsen: 6 Stokkelien: 4 Årst: 3

Ganske enig i denne.

Vikstøl fortjener 6

Bola 5

Stokkelien 3

Årst 4

Resten av karakterene likt med ditt oppsett.

CrimsonK
CrimsonK
14.03.10 23:08

Stille i fjøset nå, Orak3elet og Roherico? ;) Sandefjord var ikke veeeeldig imponerende. Ca like imponerende som i treningskampene vil jeg si.

Deilig å daske hvalene litt :)

Rosseau
Rosseau
14.03.10 23:10

Sandefjord hadde vel omkring 0? sjanser.

Orake1et3
Orake1et3
14.03.10 23:28
CrimsonK: Stille i fjøset nå, Orak3elet og Roherico? ;) Sandefjord var ikke veeeeldig imponerende. Ca like imponerende som i treningskampene vil jeg si. Deilig å daske hvalene litt :)

Sandefjord kommer sterkere tilbake. Kvaliteten er i laget, men vi trenger fortsatt noen uker for å få på plass vårt sterkeste mannskap. Bredden i laget er desverre blitt redusert grunnet økonomien og det merker vi i en kamp som denne, når sentrale spillere er utilgjengelig.

Men heldigvis er det kun små endringer som skal til. Om noen uker får vi tilbake Mane som vil danne spisspar med Ertsås (som da har fått noen nye uker i SF-drakt). Det blir et knallsterkt spisspar! Når spissplassen da er i orden kan vi trekke Panos ned på midtbanen, der han hører hjemme. Sammen med Sohna vil han utgjøre en svært god sentral midtbane.

På vingene får vi snart tilbake Røyrane, og Diomande er snart spilleklar. Begge disse går rett inn på laget og vil gi oss den kvaliteten vi trenger også der. I forsvaret regner jeg med at gabrielsen vil gå inn for Hansen.

Og vips: Sandefjord på øvre halvdel!

CrimsonK
CrimsonK
15.03.10 00:28
Orake1et3: Og vips: Sandefjord på øvre halvdel!

Jeg er villig til å vedde mye penger på at Sandefjord ikke havner på øvre halvdel. Sånn i størrelseorden pantsette huset tenker jeg på da ;)

NilsAldelesUtenSkills
NilsAldelesUtenSkills
15.03.10 08:26

Du skal ha en ting, Orakelet; du har i hvert fall troa på eget lag.

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg