Tidens dårligste salg isåfall
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Tidens dårligste salg isåfall
Glem mitt forrige innlegg. Selvfølgelig får de 25 mill rett på konto. Følg med litt a!!
Det tror jeg ikke på før jeg ser vilje til å forsterke i tillegg til å fylle de tomme hullene som må fylles.
Jeg tror faktisk at vi kan få 25 mill rett inn på konto, eneste jeg er veldig skeptisk til da er at vi neppe får en stor del av kaka om han skulle bli solgt videre, kanskje ikke en dritt.
Så da vet jeg ikke hva som er best. 25 mill nå, eller 12-15 mill nå og 20-25 mill når han blir solgt om 2 år.
Djurdjic sier at haugesund er bedre en vålerenga.. da kan vi gi opp han
Forsvinner vel til utlandet,men vi trenger forsterkninger på topp. Iallefall 1,men helst 2. Kan Veigar endelig få tillitt og svare med å prestere?
Hvordan han blir brukt fks.. han er ingen spiss men mer en playmaker/hengende spiss. Vi trenger en skikkelig klassespiss på topp med veigar bak også kan det begynne å ligne noe. Men vi trenger fortsatt midtbane spillere som gidder å spille fotball da.
Ser poenget ditt med Veigar,men er du ikke fornøyd med midtbanen? Hvem er disse spillerne du mener ikke gidder spille fotball? Synes vel midtbanen er noe av det bedre vi har. Værre i forsvar og angrep.
Abiodun sitter vel på et asylmottak et eller annet sted og vente på ny klubb?
Vi har gode spillere i midtbane leddet, det er ikke det jeg mener. Men mange av spillerne der jobber ikke godt nok. Jeg var dog veldig fornøyd med midtbanen mot stabæk og jeg vil se samme midtbane mot brann.
Var god i Kamma. Ikke fullt så god i Skeid. Eller?
Den midtbanen vi hadde mot Stabæk, er den samme midtbanene vi har hatt siden den nye spillestilen kom. Den nye midtbanen har sørget for 10 poeng på 5 matcher.
Bojan
Fellah Pusic
Hæstad
Min favorittspiller på enga, kjøper den nye drakta med zajic bakpå!
Ikke så veldig god, ble ikke venn med noen, trodde han var mye bedre enn han var, tjente 60,000 i måneden...enough said.
he he takker høflig nei :-)
Han er vel muligens noe "kort" den fyren...
Gratulerer til G16-laget som vant årets NTF U16... :-)
I februar utalte han til Haugesunds Avis at han trodde 95 prosent av spillere i Norge ville spilt for Vålerenga hvis de fikk sjansen...
Mye har skjedd på 5 måneder tydligvis...
Kanskje han var blant de siste 5%-ene...
Nei, han var keen på en overgang da... Ble skuffet da vi hentet Pedersen i steden for ham...
Var aller best i henge på kjøpesenter- og bruke tid på politianmeldelser-rollene i begge klubbene. Har fått seg datter siden da, så må påregne at lønnskravet blir en del høyere enn den gang.
Er et ypperlig valg for klubber som ønsker medieomtale, uten å bry seg om hva slags.
(Innlegget ble redigert 27.07.12 16:05)
Det var vel ikke det han sa? Har du link på dette?
Avskjedsfesten til Håvard og jeg er ikke invitert. Pfft.
Er en privat fest, ikke så stor. Tviler på at det er noen særlig mange fra Enga der. ;)
Pall vil jo ikke spille spiss. Og det er jo mulig at Pedersen får karantene. Da har vi faktisk ingen reine spisser i troppen. Nærmeste er Berre.