Hehe. Lenge før min tid. Har gått glipp av en fin periode der på begynnelsen av 80 tallet,
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hehe. Lenge før min tid. Har gått glipp av en fin periode der på begynnelsen av 80 tallet,
(Innlegget ble redigert 24.03.12 13:30)
Bare tre seriemesterskap og ett cup-gull... :-)
Det var en fin tid...
Det ække feil å ha big John i bakhånd, det ække det.
Husk at vi også fikk med de fine årene fra 1989-96 da....
Ja,ja, måtte akkurat ståppe på 96:). Begynte å følge Enga i 97, mange fine stunder å ta med seg på dem "få" åra jeg har fulgt dem.
Nå er tråden min slettet om Dawda også.....
Martin benyttet seg av dette store deler / i hele fjor.
Vi fikk se mange rare steder de årene... Vi får ta med oss det positive.. :-)
Kom til i 2005 jeg. Ikke helt tilfeldig at er seriegull engasjerer enn 11 år gammel østkantgutt :P
Nå som vi egentlig er inne på dette her. Når begynte du å følge Vålerenga?
Som sagt startet jeg i 1997.
Er pissnervøs til kampen imorra, men gleder meg som bare det.
Var på min første Enga-kamp i 2003(2-0 seier mot Molde). 6-7 kamper påfølgende år, deriblant fullsatt Ullevaal i seriefinalen. Etter det ble det 5 sesongkort på rad før det ble liten mulighet til det de siste årene.
Fulgt alle kamper fra 2003-sesongen, og da var jeg under 10 år.
Fler enn meg som husker turen til Surnadal med et smil rundt munnen? Glemmer aldri 5-literskannene med noe sterkt og blankt i.
For ikke å snakke om samlingene på Gamle Bryggerhus før og etter kampene.
Joda, det VAR mye moro på den tiden, selv om det sportslige ikke var av ypperste klasse. :)
Deilige Lambertseter. Fattern fikk lov til å ta med smårollingen på kamp i 1982.
(Innlegget ble redigert 24.03.12 17:16)
Har holdt med Vålerenga siden cirka 1990 men dro først på kamp i 1994 sesongen, den første etter opprykket. Morsomt når vi nå hyler og bærer oss over at spillere som Singh og Hæstad ikke holder mål. Noen som husker Aga Jr som vår største offensive kraft? :)
Samme som deg. Eller dvs, jeg var på noen kamper i 1996 også, blant annet den forferdelige Stabæk-kampen.
Var det samme kamp hvor Freddy spilte spiss for første gang og scorte?
Husker min første ordentlige Vålerenga-match. Åpningsmatchen mot Glimt i 2004. Jeg og fattern sto på Vestbredden. Smekkfullt! Uforglemmelig.
Ikke diss Knut Aga jr... Gammel helt. :)
Stemmer det, det var han og Kongen av Tøyen som avgjorde matchen.
Han gjorde sitt beste han for all del, men noen Maradona ble han vel aldri :)
Akkurat det skal jeg ikke krangle med deg på. ;)
Skal vi være litt simple? Jeg har funnet en stream for å unngå å betale for kampen i morra? Her: http://coolsportz.de/schedule.php
Siterer: "NORWEGIAN* - Tippeligaen - V�lerenga vs FK Haugesund 5.00pm-7.00pm --Stream 6"
Sier mest om hva hvilke helter vi hadde å velge i på den tiden.
Aga jr. glimtet til i noen få kamper, men var vel heller ganske dårlig.
I morgen er det domedag.
Var på min første kamp mot Lyn i 2002. Tror vi tapte 2-1 den kampen.
Eller så kan vi gjøre noe så originalt som å gå på kampen og se den live. Vet det river litt med ubehandlet luft men det går kanskje bra likevel.
Nope. Skal bli morsomt å terge dere bedrevitere når jeg får rett.