Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skarsfjord må gå!

NYTT TEMA
WeaponsOfMassCreation
WeaponsOfMassCreationInnlegg: 3008
18.07.10 21:46

Jeg har registert at det finnes en tråd om Skarsfjord allerede. Denne tråden handler om mye det samme, men jeg må i tillegg få ytre et sterkt ønske om at Skarsfjord må fjernes fra sjefsstolen straks. Brann er om mulig enda kjedeligere enn under Nilsen, og om folk som Skarsfjord får lov til å fortsette med ødeleggelsene sine så vil Brann bli et så til de grader drittkjedelig møkkalag at ingen gidder å møte opp på Stadda, og det enten vi vinner eller taper.

Brann er kjent for å spille fin fotball først og fremst. Resultatene er viktige nok, men man kan ikek akseptere at folk som Skarsfjord og den fotballfilosofien han representerer får fotfeste i en klubb som Brann. Det går bare ikke.

Skarsfjord må gå, og omstrukturering og utskiftninger i ledelsen er fremdeles akutt nødvendig. Og når alt dette er gjort og en ny trener som passer Brann bedre er på plass så må investorene åpne lommeboken igjen. Fotballklubben vår er i ferd med å dø. Noe må gjøres nå!!

exonymous
exonymousInnlegg: 18029
18.07.10 21:49

Haha...skal det komme en ny tråd for hver ting som må _legges til_ angående Skarsfjord?

WeaponsOfMassCreation
18.07.10 21:52
exonymous: Haha...skal det komme en ny tråd for hver ting som må _legges til_ angående Skarsfjord?

Nei, dette er en tråd om at Skarsfjord må gå. Regner med at jeg trekker den opp etter hver eneste runde resten av sesongen, helt til han faktisk må gi seg i Brann. Ikke fordi denne tråden dukker opp hver runde, men fordi vi etter sesongen er klar for Adecco-ligaen.

Heborres
HeborresInnlegg: 6912
18.07.10 21:56

Jeg føler med Brann-fansen. Er sjeleglad for at nordlendingen forsvant herfra.

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 33601
18.07.10 22:01
Heborres: Jeg føler med Brann-fansen. Er sjeleglad for at nordlendingen forsvant herfra.

Vi gikk jo fra en nordlending til en annen .. og det ble litt bedre resultatmessig .

Men spillet i dag gjorde meg virkelig forbannet , og ikke minst handlingslammelsen på siden .

krakra_2
krakra_2Innlegg: 38663
18.07.10 22:05

Vi spiller faktisk ikke noe særlig bedre under Skarsfjord. Tvert imot syns jeg vi spiller dårligere. Forskjellen er at vi brant sjanse på fuckings sjanse under NIlsen og hadde en effektivitet begge veier som var helt grusom. Dette skyldes nok i stor grad manglende selvtillitt hos spillerne.

En ny trener ga ny selvtillitt, vi begynt å sette sjansene og ta poeng vi kanskje ikke fortjener. Det er bra nok det, men vi kan ikke la oss blende av resultatene. Dette er bare en ny trenereffekt og når den går over har ikke Skarsfjord mye å stille opp med. Det viser han til gangs i kveld.

Fygaren
FygarenInnlegg: 40035
18.07.10 22:06

Jeg ble faktisk sjokkert når jeg hørte at Brann vedtok at Skarsfjord skulle trene dem ut sesongen. Det er en gambling de kan komme til å angre på, for å si det meget forsiktig. Jeg forventet at de ville hente inn et reellt toppnavn før VM-pausen var omme. 

WeaponsOfMassCreation
18.07.10 22:08
Fygaren: Jeg ble faktisk sjokkert når jeg hørte at Brann vedtok at Skarsfjord skulle trene dem ut sesongen.

Hva faen kan man egentlig forvente av klovnegjengen? Klart at Skarsfjord måtte ta over for å gjøre tingenes tilstand enda jævligere.

KaffeOrginal
18.07.10 22:10
Fygaren: Jeg ble faktisk sjokkert når jeg hørte at Brann vedtok at Skarsfjord skulle trene dem ut sesongen. Det er en gambling de kan komme til å angre på, for å si det meget forsiktig. Jeg forventet at de ville hente inn et reellt toppnavn før VM-pausen var omme. 

Jeg tror at vi må innse at vi ikke har penger til slikt .

WeaponsOfMassCreation
18.07.10 22:13
KaffeOrginal: Jeg tror at vi må innse at vi ikke har penger til slikt .

Det er dette som er så irriterende, for det finnes penger i Bergen som Brann ville kunne benytte seg av om ikke den organisasjonen som sitter der per i dag hadde vært der. Ingen vil investere i Brann så lenge det styret sitter, så lenge Bruun er i klubben og så lenge vi har en trener som Skarsfjord. Mye må endres, men vi har ikke penger til å gjøre noe. Vi er handligslammet. Det er et lite paradoks egentlig. Og det som er så leit er at de folkene som sitter der i dag er skyld i at det er slik.

Fygaren
FygarenInnlegg: 40035
18.07.10 22:13
KaffeOrginal: Jeg tror at vi må innse at vi ikke har penger til slikt .

Tydeligvis ikke. Det er helt utrolig hvordan Brann har stelt det til for seg selv. Og for all del, det er røde tall i Viking også, så det er ikke slik at min klubb er et forbilde slik ståa er. 

blueblues
bluebluesInnlegg: 263
18.07.10 23:55
WeaponsOfMassCreation: Jeg har registert at det finnes en tråd om Skarsfjord allerede. Denne tråden handler om mye det samme, men jeg må i tillegg få ytre et sterkt ønske om at Skarsfjord må fjernes fra sjefsstolen straks. Brann er om mulig enda kjedeligere enn under Nilsen, og om folk som Skarsfjord får lov til å fortsette med ødeleggelsene sine så vil Brann bli et så til de grader drittkjedelig møkkalag at ingen gidder å møte opp på Stadda, og det enten vi vinner eller taper. Brann er kjent for å spille fin fotball først og fremst. Resultatene er viktige nok, men man kan ikek akseptere at folk som Skarsfjord og den fotballfilosofien han representerer får fotfeste i en klubb som Brann. Det går bare ikke. Skarsfjord må gå, og omstrukturering og utskiftninger i ledelsen er fremdeles akutt nødvendig. Og når alt dette er gjort og en ny trener som passer Brann bedre er på plass så må investorene åpne lommeboken igjen. Fotballklubben vår er i ferd med å dø. Noe må gjøres nå!!

I tillegg til å være udugelig er han TAKTISK SVAK + AT HAN KVELER TALENTENE slik Mjelde og Nilsen også gjorde.

KaffeOrginal
18.07.10 23:56
blueblues: I tillegg til å være udugelig er han TAKTISK SVAK + AT HAN KVELER TALENTENE

Da synes jeg du skal ringe til politiet rett og slett .

blueblues
bluebluesInnlegg: 263
19.07.10 00:11
WeaponsOfMassCreation: Jeg har registert at det finnes en tråd om Skarsfjord allerede. Denne tråden handler om mye det samme, men jeg må i tillegg få ytre et sterkt ønske om at Skarsfjord må fjernes fra sjefsstolen straks. Brann er om mulig enda kjedeligere enn under Nilsen, og om folk som Skarsfjord får lov til å fortsette med ødeleggelsene sine så vil Brann bli et så til de grader drittkjedelig møkkalag at ingen gidder å møte opp på Stadda, og det enten vi vinner eller taper. Brann er kjent for å spille fin fotball først og fremst. Resultatene er viktige nok, men man kan ikek akseptere at folk som Skarsfjord og den fotballfilosofien han representerer får fotfeste i en klubb som Brann. Det går bare ikke. Skarsfjord må gå, og omstrukturering og utskiftninger i ledelsen er fremdeles akutt nødvendig. Og når alt dette er gjort og en ny trener som passer Brann bedre er på plass så må investorene åpne lommeboken igjen. Fotballklubben vår er i ferd med å dø. Noe må gjøres nå!!

Kanoninnlegg. Igjen har Brann en hjelpeløs fjomp som trener.

Se på denne rekken : Teite_Utur, Mjelde Nilsen og Skarrsfjord.

Ingen av dem når hverken meg eller trådstarter til skolissene, rent taktisk.

Fysisk trening kan vi hente kompetanse på.

Hilsen Napoleon

KaffeOrginal
19.07.10 00:18
blueblues: Se på denne rekken : Teite_Utur, Mjelde Nilsen og Skarrsfjord. Ingen av dem når hverken meg eller trådstarter til skolissene, rent taktisk. Fysisk trening kan vi hente kompetanse på. Hilsen Napoleon

Rart at ikke du eller trådstarter er trener på øverste nivå da 

WeaponsOfMassCreation
19.07.10 00:33
KaffeOrginal: Rart at ikke du eller trådstarter er trener på øverste nivå da 

Jeg har en helt grei forklaring på hvorfor jeg ikke er trener på høyeste nivå. Jeg er kort sagt ganske sikker på at jeg misliker de fleste som spiller fotball på dette nivået. Og selv om jeg sikkert kunne søkt meg inn på et eller annet studium som ville gjort meg kvalifisert til å jobbe i barnehage, så tror jeg allikevel ikke at jeg orker å gjøre det i så voksen alder.

KaffeOrginal
19.07.10 00:35
WeaponsOfMassCreation: Jeg har en helt grei forklaring på hvorfor jeg ikke er trener på høyeste nivå. Jeg er kort sagt ganske sikker på at jeg misliker de fleste som spiller fotball på dette nivået. Og selv om jeg sikkert kunne søkt meg inn på et eller annet studium som ville gjort meg kvalifisert til å jobbe i barnehage, så tror jeg allikevel ikke at jeg orker å gjøre det i så voksen alder.

Nå tenkte jeg EGENTLIG mer på han andre her da .....

Så får vi heller ta en diskusjon på om det er nok å ta et studium for å bli trener på øverste nivå i Norge.

CapoConsigliere
CapoConsigliereInnlegg: 4881
19.07.10 00:38
WeaponsOfMassCreation: Jeg har en helt grei forklaring på hvorfor jeg ikke er trener på høyeste nivå. Jeg er kort sagt ganske sikker på at jeg misliker de fleste som spiller fotball på dette nivået. Og selv om jeg sikkert kunne søkt meg inn på et eller annet studium som ville gjort meg kvalifisert til å jobbe i barnehage, så tror jeg allikevel ikke at jeg orker å gjøre det i så voksen alder.

Det er godt å vite ;)

ATuin
ATuinInnlegg: 15696
19.07.10 00:39
Fygaren: å det er ikke slik at min klubb er et forbilde slik ståa er

Din klubb er vel kun lisensholder.
Er det ikke et AS som driver butikken?

WeaponsOfMassCreation
19.07.10 00:41
KaffeOrginal: Så får vi heller ta en diskusjon på om det er nok å ta et studium for å bli trener på øverste nivå i Norge.

Fotballspillere er nok fanget i en evig trassalder, derfor har sikkert en utdanning innen pedagogikk rettet mot barn og unge noe for seg. Fotballkunnskaper kommer selvfølgelig i tillegg.

Men nok om det..

Et av spørsmålene er også om Skarsfjord har noe respekt i spillergruppen. Det vi har opplevd at spillergruppen har gjort både i forhold til Mjelde og nå sist i forbindelse med Nilsens avgang viser jo at de er en gjeng med rotter uten respekt for den som sitter i sjefsstolen. Jeg lurer på hvor lenge Skarsfjord holder ut før han blir spist levende av Bakke og Co? Med dette sier jeg ikke at jeg ønsker å beholde Skarsfjord, men at jeg ikke liker at spillerne setter seg opp mot treneren. Det skal de absolutt ikke gjøre.

KaffeOrginal
19.07.10 10:22
WeaponsOfMassCreation: Et av spørsmålene er også om Skarsfjord har noe respekt i spillergruppen. Det vi har opplevd at spillergruppen har gjort både i forhold til Mjelde og nå sist i forbindelse med Nilsens avgang viser jo at de er en gjeng med rotter uten respekt for den som sitter i sjefsstolen. Jeg lurer på hvor lenge Skarsfjord holder ut før han blir spist levende av Bakke og Co? Med dette sier jeg ikke at jeg ønsker å beholde Skarsfjord, men at jeg ikke liker at spillerne setter seg opp mot treneren. Det skal de absolutt ikke gjøre.

Her er vi enig . Et viktig spørsmål er om Skarsfjord har spillernes tillit fordi de stoler på ham eller de vil ha ham fordi han er en dott de kan pushe rundt som de selv vil . I så tilfelle er vi på ville veier .

VestreStaa
VestreStaaInnlegg: 941
19.07.10 10:40

Jeg savner ikke Skarsfjord i FKH lengre av følgende grunner:

1. Spillestilen han legger for dagen er gørrkjedelig, kynisk og destruktiv. (Takk for at vi fikk Grindhaug i stolen på Gamlå i Haugesund.)

2. Manglende inngripen fra sidelinjen, eksempelvis bytter. Mange ganger satt jeg og reiv meg i håret (det lille jeg har) over manglende inngripen fra Skarsfjord. Når hele stadion ser det samme...så ser iallfall ikke Skarsfjord det samme..

3. Personalpolitikken er ikke bra. Noen god leder er han ikke. Det var svært mange konflikter i spillertroppen under hans ledelse. Har hørt litt innside historier fra folk som følger FKH på treninger og lignende.  Regner med at det samme vil skje i Brann etterhvert også.

4. demping av forventninger.. i Haugesund er han nok mest kjent for å gå ut å dempe forventninger. Sette forventningene i media ofte langt under det publikum forventer.. Slikt blir det kollisjonskurs av..

Men en ting skal han ha. Han begynte oppbyggingen igjen av FKH, den klubben Harald Aabrekk ødela fullstendig i løpet av 3 år. 

Roderi
RoderiInnlegg: 10
19.07.10 11:30

Hehe :-D Skal spillergruppa trene seg selv da?

SkogenLad
SkogenLadInnlegg: 1396
23.10.11 20:15

Skarsfjord må gå!!

Hent Vaage Nilsen og Grindhaug til Brann etter sesongen. Send Skarsfjord med Hurtigruten..

(Innlegget ble redigert 23.10.11 20:17)

_Tyrion_
_Tyrion_Innlegg: 2982
23.10.11 20:33
SkogenLad: Skarsfjord må gå!!

han har fått dere nesten opp på medaljeplass i en sesong der både egne fans og eksperter har tippet dere på nedrykksplass.

SkogenLad
SkogenLadInnlegg: 1396
24.10.11 06:14
_Tyrion_: han har fått dere nesten opp på medaljeplass i en sesong der både egne fans og eksperter har tippet dere på nedrykksplass.

Han har drept den lille entusiasmen som var igjen i klubben etter Nilsen. Han har en helt elendig fotballfilosofi, og kan ikke få lov til å fortsette. Det er helt ubegripelig at Brann valgte å forlenge med Skarsfjord, da den type fotball han representerer ikke står i stil med den type fotball Brann skal representere.

Det spiller ingen rolle om vi gjør det "greit nok" i serien. Entusiasmen er ikke tilstede når det vi hele tiden skal vinne ved å spille kjip gampefotball. Det svir i øynene.

ynnory
ynnoryInnlegg: 24760
24.10.11 06:28
_Tyrion_: han har fått dere nesten opp på medaljeplass i en sesong der både egne fans og eksperter har tippet dere på nedrykksplass.

Får meg til å tenke på Drillo som landslagstrener tidligere.  Ikke verdens mest underholdende eller offensive spillestil.  Men se hva han utrettet av resultater.  Særlig på 90-tallet.

madabj
madabjInnlegg: 6243
24.10.11 06:51
WeaponsOfMassCreation: Brann er kjent for å spille fin fotball først og fremst. Resultatene er viktige nok, men man kan ikek akseptere at folk som Skarsfjord og den fotballfilosofien han representerer får fotfeste i en klubb som Brann. Det går bare ikke.

Hehe, ganske morsomme dere Bergensere!

(Innlegget ble redigert 24.10.11 06:51)

thomas007
thomas007Innlegg: 2069
24.10.11 06:58
VestreStaa: Jeg savner ikke Skarsfjord i FKH lengre av følgende grunner: 1. Spillestilen han legger for dagen er gørrkjedelig, kynisk og destruktiv. (Takk for at vi fikk Grindhaug i stolen på Gamlå i Haugesund.) 2. Manglende inngripen fra sidelinjen, eksempelvis bytter. Mange ganger satt jeg og reiv meg i håret (det lille jeg har) over manglende inngripen fra Skarsfjord. Når hele stadion ser det samme...så ser iallfall ikke Skarsfjord det samme.. 3. Personalpolitikken er ikke bra. Noen god leder er han ikke. Det var svært mange konflikter i spillertroppen under hans ledelse. Har hørt litt innside historier fra folk som følger FKH på treninger og lignende. Regner med at det samme vil skje i Brann etterhvert også. 4. demping av forventninger.. i Haugesund er han nok mest kjent for å gå ut å dempe forventninger. Sette forventningene i media ofte langt under det publikum forventer.. Slikt blir det kollisjonskurs av.. Men en ting skal han ha. Han begynte oppbyggingen igjen av FKH, den klubben Harald Aabrekk ødela fullstendig i løpet av 3 år.

Denne beskrivelsen passer også glimrende i Brann, bortsett fra pkt 3.

Når man begynner å hale tiden ut mot Sarpsborg på hjemmebane, og ikke skjønner at man får kritikk for det, er man ute og kjøre.

madabj
madabjInnlegg: 6243
24.10.11 06:59
VestreStaa: Men en ting skal han ha. Han begynte oppbyggingen igjen av FKH, den klubben Harald Aabrekk ødela fullstendig i løpet av 3 år.

Det må finnes fryktelig mange elendig klubbledelser i dette landet! For dersom man leser her inne, finnes det bare totalt ubrukelige trenere på toppnivå! Alle får passene sine påskrevet, allikevel får de stadig nye jobber! Jeg bruker å si til mine barn at dersom det bare er idioter rundt dem, får de stikke fingeren i jorda og se om problemet kan ligge andre steder(les: seg selv)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg