Ja det er sært, liten tvil om det.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
(Innlegget ble redigert 14.12.11 21:02)
Wenche er selvskreven blant de første fem. Jokke er fantastisk, men Eidsvågs begravelsesfavoritt "Eg ser" er såpass mektig at han bør også være der. A-HA, Prøysen og Åge er untouchable. Legger til at jeg selv synes "Eg ser" er drittkjedelig.
Vi har god tid, overgangsvinduet stenger ikke før i mars engang og Viking pleier å vente til alle de gode kjøpa er gjort før de kommer på banen. Da kan vi like gjerne diskutere musikk ;-)
For å dreie det inn mot Viking, Østenstad er veldig interessert i musikk. Hadde vært spennende å sett hans topp 3 liste over hva han hadde ønsket skulle spille på stadion.
Haha. Stusset på denne selv. Men syntes "dama" ble for Jørgen Hornsk.
Gjettar på at eit gjenforent The Smiths hadde stått øverst. Eg hadde i så fall vore ganske einig.
Haarregud Vigå, kan du ingen ting?!?!? :-)
Østenstad er vel mest kjent for å være på Pshy-trance og UK hardhouse kjøret?
Ja, rekk opp handa den som ikkje har sett Østen med ein glowstick i den eine handa og ein rusbrus i den andre...
Når det gjelder Jahn Teigen, så kan jeg fortelle deg at min far faktisk har kalt han "kukk"..
Det hele skjedde, før min tid, i Oslo da han skulle ete middag med sin norske kjæreste (mamma). Han hadde ikke bodd lenge i landet, og norsken var ikke til å skryte av. Men alikevel, da Teigen og eskorte kom bort og meddelte at bordet denne skotten hadde funnet seg var reservert, var han ikke sent ute med å si "Javel så ta borden ditt javele kukk".
Forstår godt om du tror jeg tuller, men det er faktisk sant.
La meg se: Faren din hadde en kjæreste, som også var hans mamma?
Hva slags familie kommer du egentlig fra?
Haha. Nice one.
(Innlegget ble redigert 14.12.11 21:17)
Muligens de 12 beste sekundene, noensinne!
Jeg stoler ALLTID på deg! :-) Han er skotte, var det ikke så?
Toppen på nedtur må vel være å tro at ens familie har stolte sheep shagger tradisjoner fra kulturelle steder som Shetland og Yorkshire, bare for å finne ut at familien egentlig har sitt opphav fra Bjerkreim.
Er Trond Viggo-skotten faren til fantavigå?
Milne
Fullstendig enig, det eneste jeg skrev er at de nok har bedre teknikk. Da fotballen som de fleste idretter har utviklet seg mange hakk.
Ser man på hvor gode de var i forhold til sin tid så rekker selvsagt ikke våre backer Slinning og Fjælberg til anklene. Rett og slett klasseforskjell.
De to siste sesongene. City har vært bedre enn United i mange sesonger, men det begynner å bli en stund siden sist.
Vikings suksess kan måles i hvor gode backer laget til enhver tid har hatt.
Her hjelper det ikke hvor mye fotballen har utviklet seg. Fjælberg hadde langt bedre teknikk enn det Skogseid og Bertelsen noen gang vil få. Slinning kan jeg dessverre ikke uttale meg om all den tid jeg ikke har sett ham spille.
Som du sier så er jeg enig i at Skogseid og Bertelsen på langt nær har den teknikken som Fjælberg var i besittelse av, så det er nesten en fornærmelse overfor ham at noen måtte hentyde at dagens 2 backer er bedre teknisk.
Nå skal det sies at det er svært vanskelig å sammenligne spillere fra en svunnen tid med dagens spillere, men jeg er nokså sikker på at hadde vi plassert en Fjælberg på toppen av sin karriere på dagens Viking lag, så hadde vi vært storfornøyd.
Om vi har middelmådigheter lenge nok, så blir vi tilslutt fornøyd med det...
Det som er så skremmende er at de som bestemmer i Viking også har lagt seg på den middelmådige vei og tror at middelmådige spillere er godt nok for Viking.
Anier som vi kanskje er ute etter, tror dere det kan være samme problem med han og hans eventuelle overgangs om det har vært med Londak, Piiroja og de andre spillerne som nå er nevnt? Kan disse problemene sette en stopper for Vikings interesse?
Viking fortsetter med matnyttige og interessante artikler. Her kan dere lese dere opp på vår nye spanske trener,
http://www.viking-fk.no/newsread/aktuelt.aspx?docid=23019
Mye nytt, for den som ikke har lest noenting.
Jeg har ingen problemer med at Vikings hjemmeside er et propagandaorgan..men seriøst Viking, om dere vil at vi skal lese oss opp på vår nye trener gi oss noe å lese opp på. Hva med en videoprofil på 30 minutter? Det er greit at VikingTV i sin gamle form ikke eksisterer, men så mye innsats vil ikke det krevd.