ShelveyInnlegg: 10647
Etter en skuffende 5.plass i årets Adeccoliga går det mot lysere tider på Aspmyra. Tenkte det kunne være greit med en egen Bodø/Glimt tråd for den kommende sesongen, har også oppfattet at det er en del Glimt supportere her inne.
Cato Hansen er ansatt som hovedtrener., og med seg på laget får han trener Tom Kåre Staurvik. Begge kontraktene har en varighet på 1 år. men klubben har en opsjon på forlengelse ut 2013. Dette gir en god og fleksibel løsning for FK Bodø/Glimt.
Spillerstall generelt:
- Jim Johansen, vil påstå han er en god del undervurdert med tanke på at han har spilt fast på B/G i år og er toppscorer.
-Vegard Braathen klar for Bodø/Glimt - 3 års kontrakt.
- Viljar Nordberg burde vel være et hakk bedre enn Ruben Want, siden førstnevnte er den som har fått spilletid i år.
-André Hanssen skal ifølge lokal avisen være klar - 3 års kontrakt.
Oppdateringer i trenerapparatet:
- Stig Johansen er nå juniortrener
- Jonas Ueland Kolstad er fortsatt i spillerstallen, men også juniortrener.
- Julian Madsen er ansatt som juniortrener.
- Thomas Aakvik er juniortrener.
(Innlegget ble redigert 28.11.11 22:52)
JFT_96: Jeg kjenner to av juniortrenerne personlig, så dette er et prosjekt jeg må følge med på fremover.
Kjenner Stig Johansen og Jonas Kolstad godt.
Er du fra Bodø?
(Innlegget ble redigert 28.11.11 22:57)
(Innlegget ble redigert 04.12.11 00:31)
ThpeInnlegg: 1269
Papa Alioune Ndiaye er vel spennende...
Kommer til Bodø igjen 3. Januar, etter forberedelsene til Senegals U23 - landslags kvalikkamper til OL i London neste sommer.
"Han har veldig gode ferdigheter. Han er rask og kan spille på samtlige plasser på midtbanen. Han har imponert den perioden har vært hos oss. Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på hvor stort potensialet egentlig er hos ham " - Cato Hansen
(Innlegget ble redigert 07.12.11 16:02)
ThpeInnlegg: 1269
Shelvey: Thpe er du Bodø gutt?
(Innlegget ble redigert 08.12.11 17:30)
EksbertenInnlegg: 3759
marley6: Bjørnbak var et scoop. Plasseirngsdyktig, duellsterk i lufta og på bakken og relativt god med ballen i beina.
Haugesund er vist blandt de som ligger langflat etter å sikre seg Bjørnbak.Satser på at han har litt tålmodighet og blir i Glimt noen år til.Ser ingen særlig grunn til at ikke Glimt kan gjøre det like bra som FKH.
Anders Karlsen forlater Glimt,han skal spille for 1.divisjonskollega Mjøndalen.
Han er dermed den 10.spillern som har forlatt klubben siden i sommer.
(Innlegget ble redigert 12.12.11 21:23)