BrezjnevInnlegg: 4574
Qrt40: Han spilte en omgang da LSK var her og åpnet den nye arenaen...
Men jeg kjenner jo litt på skeptismen jeg også...
Det var fest på Hamar da han ble sparket ut derfra, det var fest blant Skeid-supporterne da han ble sparket derfra også. Og de egenskapene som fremkalte festlighetene har ikke blitt noe mindre fremtredende det siste året, for å si det forsiktig.
I tillegg er det jo fyren fryktelig skjør til å være så stor og sterk, så det er litt av et veddemål klubben eventuelt inngår.
(Innlegget ble redigert 08.01.12 23:05)
BrezjnevInnlegg: 4574
Qrt40: Jeg tror han kommer til å holde seg på bena og frisk i år for uten proffkontrakt bærer det rett tilbake på Trandum og enveis billett til Nigeria .... De burde være motivasjon nok.
Det burde det jo, selvsagt. På samme måte som kontrakt med en av de virkelig store klubbene - talentet var stort nok til det - burde vært motivasjon nok tidligere. Det er også et par andre ting som sier meg at fyren rett og slett ikke er i stand til å styre seg eller ta noe annet enn kopulering seriøst. Det er en del ledninger i den kroppen som ganske enkelt ikke er riktig koblet.
Men spennende blir det i hvert fall, og som du sier: fest blir det uansett!
(Innlegget ble redigert 08.01.12 23:18)
Msport77Innlegg: 4260
Kisa kommer til å overraske. Neppe bunnstriden på dem.
(Innlegget ble redigert 17.01.12 18:22)
Qrt40Innlegg: 168
Der var vi endelig oppe i www verden også...
javascript:mctmp(0);http://ullkisafotball.no
(Innlegget ble redigert 18.01.12 16:25)
Qrt40Innlegg: 168
A-stallen
Følgende spillere er klare for Ull/Kisas a-stall 2012:
Alexander Vangen
Ola Jørstad
Petter Severeide
Martin Rosenkilde
Kristian Flittie Onstad
Simen Kind Mikalsen
Marius Preber
Truls Jørstad
Viktor Adebahr
Andreas Castilla
Eirik Soltvedt
Daniel Moen Hansen
Henrik Nordnes
David Jansen
NB. Stallen vil bli komplettert med flere spillere etter hvert
Hvem de kikker på er vel bittelitt hemmelig da halve adeccoligaen spiller i en radius på under 2 timers biltur fra Jessheim .... Så vi jakter vel på de samme beina tenker jeg.... :) men det er jo bare å se på spillerne så ser man jo f.eks at vi bare har 1 keeper i stallen.... Kanskje vi ender opp med gamle brannkeeperen Håkon :)
Det er spennende tider gitt :)