Vil gjerne høre deres mening.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Vil gjerne høre deres mening.
Fagermo – sympatisk, tolerant og ydmyk.
Janne, hehe.
Neida, Eggen.
Grindhaug, Høgmo og Solskjær.
Rekdal uten tvil.
Står mellom Solskjær og Høgmo.
Reka
1. Deila
2.Høgmo
3. Reka
4. Grindhaug
Rekdal, Deila, Høgmo.
Den beste treneren: Dempsey
Den beste manageren: Solskjær
;-)
Det var Aabrekk.
Jeg må si at jeg liker Skarsfjord godt.
Men må egentlig si Solskjær, mannen er helt gud.
1. Solskjær
2. Reka
3. Høgmo
4. Deila
Uten tvil Solfjær og Høgmo.
Per Høgmo.
Det finnes ingen trenere i eliteserien per i dag som kan sies å være soleklare enere. Vi har derimot en rekke trenere som på hver sin måte gjør en utmerket jobb; Deila, Rekdal, Høgmo, Solskjær og Grindhaug. Disse er i en særklasse. Fagermo kunne også vært nevnt, men har en aura som gjør det umulig.
Solskjær og Reka
Solskjær, Reka og Høgmo, urangert. Vil kanskje sette Høgmo øverst, er usikker.
Skarsen kommer inn her hvis Brann gjør en god sesong til.
Rekdal i en klasse for seg selv, det er bare å se på resultatene med begrensete ressurser.
Høgmo har ikke større ressurser, men har gjort TIL til et stabilt topplag.
?
AAFK har vel ca. 75mill i budsjett, noe som er mer enn de aller fleste klubbene i TL. FKH og SIF har 50mill og 55mill, skal godt gjøres å få mer ut av begrensede midler enn hva Deila og spesielt Grindhaug gjør! FKH og SIF er i tillegg bedre klubber enn AAFK.
(Innlegget ble redigert 21.01.12 20:16)
Høgmo er dyktig, men han hadde også et skikkelig fundament når han tok over - det syns jeg ikke Rekdal hadde akkurat. Og Rekdal har jo også hatt suksess i Vålerenga med seriegull, i tillegg til å ha vunnet cupen tre ganger.
Midt på tabellen er da ikke noe spesielt? Deila skal ha for sitt cupgull, men klubben har jo ikke utviklet seg de siste årene og var nok dårligere i 2011 enn i 2010. Deila er etter min mening oppskrytt og en trener som drar rundt å taper på bortebane år etter år uten å ta grep er ingen stjernetrener.
Med TL's yngste 11'er og tropp de siste sesongene så vil naturlig nok resultatene svinge. Legger man til at de har 0kr å handle for, blant TL's laveste budsjett og er avhengig av at småtrolla skal levere så er Deila i særklasse TL's beste trener.
Dog endte 2011 som en skuffende sesong for godset, 2011 var ikke marginenes år for SIF!
Rekdal og AAFK har blant de største budsjettene i TL, og en del penger å handle for. Alikevel er de nære nedrykk/under midten av tabellen sesong etter sesong, at de har vunnet cup'en 2-3 ganger siste årene er jo det eneste positive for Rekdal.
(Innlegget ble redigert 21.01.12 20:26)
men da Høgmo tok over RBK, gikk det galt, selv om den klubben virkelig har ett godt fundament.
nei, det å være trener kan fa** ikke værelett.
Suksses en plass, og helvete i neste.
Aalesund endte midt på tabellen, og ifølge deg er de resultatene gode nok til å kåre Rekdal til Tippeligaens soleklart beste trener.
Rekdal. Høgmo like bak.
2 cupgull teller ganske mye, og før Rekdal kom så var det et heislag. Så ikke bare har han greid å stabilisere de som et solid tippeligalag, han har altså vunnet edelt metall til klubben. Og så er jo resultatene i Vålerenga også sterke (seriegull, cupgull, opprykk), så det er ikke slik at han bare har hatt suksess i en klubb.
Rekdal har da fått flere millioner til spillerkjøp. Likevel greier de ikke øvre halvdel. Og jeg har vanskeligheter med å forstå hvordan to cupgull skal holde til å gjøre Rekdal i en klasse for seg.