Badji kom sent igår kveld til Sogndal, og ble vist rundt i Storhallen her idag. Jeg fulgte med, og større og svartere mann tror jeg sjelden jeg har sett. Han ser mer ut som en bokser enn en fotballspiller.
Ryktes å være en kjempespiller. Blant annet Martin Andresen hadde fortalt at han ikke kunne skjønne hvordan Sogndal hadde fått tak i denne spilleren etter å ha sett en landskamp for Senegal U 23 der han er kaptein(valgt forann bl.a Kara).
Skal være en spiller med enorm fysikk, god teknikk og et godt overblikk. Målfarlig og angrepsvillig. Skal bli spennende å se hvordan han blir brukt og hvordan vi kommer til å spille offensivt denne sesongen, regner nesten med at det kommer inn én spiss òg.
Kan vise seg å være hva i trenger, et monster med en offensiv motor. Ryktes i bygda at han kommer for litt over én million kroner, som kan vise seg å være småpenger om han virkelig slår igjennom. Stort videresalgspotensiale.
Badji, ved siden av Elvis som er ganske så stor han òg. Større skulderparti skal du lete lenge etter på en fotballspiller. (Regner ikke med store aktiviteten i tråden, da det ikke er mange Sogndal-supportere her inne. Mer som en info tråd)