Thomas Aune nevner det nå på TV2. Ryktes om norske klubber. Kan tenke meg det er Brann.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Thomas Aune nevner det nå på TV2. Ryktes om norske klubber. Kan tenke meg det er Brann.
(Innlegget ble redigert 31.01.12 23:54)
Håper det er Reka som trekker det lengste strået
Huseklepp til RBK hadde vært gøy, kun basert på reaksjoene som ville ha kommet. :)
Kunne blitt tidig det ja.
Huseklepp på RBK's ene kant? :-)
Dette må vel i så fall være pga. Pompeys økonomiske problemer, leste han ikke fikk lønn denne månenden.
Fader, så uflaks det var for Huseklepp at han ikke kom seg til Celtic. Istedet ble det et rot uten like uansett i hvilken klubb han var i.
Tja. Han var linket til Molde på samme tid i fjor.
Klubber bør styre unna Huseklepp, økonomisk katastrofe følger jo denne mannen som en skygge.
Ironisk nok kun han godt til Anzhi, en av Europas rikeste klubber for tiden.
ville vært helt herlig om det var rosenborg han kom til!
mangler for tiden kantspillere, og en spiller som er så rask og teknisk som huseklepp ville vært fantastisk!
(uten å ta særlig hensyn til den yngre bande:)
issah
dockal-farnerud-huseklepp
chibuike
prica
"Ryktes" bør vel være nøkkelordet her. Med andre ord mest sannsynlig bullshit. Jeg kan ikke se for meg at han vil spille for noen andre enn Brann i Norge, og de har vel neppe råd til det. Tipper han blir i Pompey ut sesongen og selges/går gratis til en annen europeisk klubb til sommeren.
(Innlegget ble redigert 01.02.12 00:39)
Det er ein skandale om Huseklepp går til ein annan norsk klubb enn Brann. Kom HEM, Erik!
haha! var jo det jeg skrev over
her har du et yngre lag, hvis det gjør det fornøyd :)
selnæs
svensson-henriksen-midtsjø
berntsen
fredheim holm
Jepp, Tomas Aune har mye inside på Erik Huseklepp.
Ser sterkt ut på papiret. Spennende nok det.
I så fall den kjedligste overgangen i dette vinduet.
Meiner du forutsigbare? Huseklepp er absolutt ikkje ein keisam spelar, og det vil bli den 'største' overgangen hittil (kanskje ved sidan av Hovland).
Forutsigbar og forutsigbar. Det vil bare være dørgende kjedelig om han går tilbake til Brann.
Huseklepp ville vært en større signering enn Hovland. Vi snakker om en viktig landslagsspiller som var en av TLs aller beste offensive spillere før han dro og som har spilt regelmessig i Serie A og Championship etterpå. Selv om Championship kanskje ikke høres så fantastisk ut, så er det nok en bedre liga enn TL.
Listen for å lage tråder her på forumet er deprimerende lav..
Ja, eg er nok einig i dette.
Hadde ikke vært meg i mot.
Hehe! Heldigvis bare 53 dager til seriestart. Stønn...
Tror nok at han ville slitt i RBK, hardcore brannsupporter som han er. Huseklepp hører nok bare hjemme i en enste norsk klubb, nemlig Brann
Jeg kan love deg at listen ikke blir hevet. Snarere tvert imot.
"Var det straffe?"
"Det var straffe"
"Det var ikke straffe"
"Voldsmannen X"
"Diveren Y"
Låter det kjent?
Velkommen på forumet.
Jeg håper du får stor glede av fotbll generelt og fotballdebatt spesielt fremover.
Takk for det, men kan vel ikke si at jeg er ny her da. Har slengt innom i ny og ne i endel år nå.