Straks klar!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Straks klar!
...med en solid lønn sier ryktene
hvordan kan de gi han solid lønn? Er de ikke konk?
Neppe. Bærum har for mange advokathaier.
Kan umulig stemme. Plat0n har ikke sagt et ord om dette.
Hva har skjedd med denne fyren? Han har jo ikke kommet med noe "inside" på lang, lang tid?
Sitter egentlig og lurer på det samme. Trodde det var full krise i Stabæk jeg,men her tyder jo det meste på at de har god råd. Har de kontroll på det økonomiske nå?
Jeg er så glad vi er på linje her.
Har vel ordnet en godt betalt jobb til han ved siden av, evt. sier det noe om hva artikkelforfatteren tjener. Men godt mulig at han får et sekssifret beløp i årslønn!!!
Et rykte er ikke et rykte før Plat0n sier det. Ergo, dette er bare piss, inntil videre.
Får håpe du har større gleder også, selv om det ser litt trått ut for VIF-fansen akkurat nå:)
He might be on the otuside, desperately trying to get in?
Ble ikke spillere sagt opp i Stabæk, pga den økonomiske situasjonen?
(Innlegget ble redigert 02.02.12 14:45)
Bra signering. Mulig noen midler ble firgjort da Mix ble lånt ut?
Hvorfor Stabæk og ikke Viking? Er Viking en så kjedelig klubb at man heller vil spille for luselønn?
Hadde noen av dere fulgt med så gikk Stabæk 2,2 mill i overskudd i fjor etter iverksettingen av kostnadsreduserende tiltak på høsten. Noen klubber gjør noe med problemene fremfor å skyve de foran seg. Alle spillerne med oppsigelsesvarsel er det også blitt enighet om, to av de drar, fire av de blir i klubben.
(Innlegget ble redigert 02.02.12 14:54)
Ingen spillere ble sagt opp, det var 6 spillere som fikk beskjed om at Stabæk og spillerne skulle forhandle om en annerledes kontrakt.
Jon Knudsen-FFK
Gilles Mbang Ondo- Sandnes Ulf
Tor-Marius Gromstad - Blir
Haris Scenderovic - Blir
Jan Kjell Larsen - Blir
Thorstein Andersen Aase - Blir
(Innlegget ble redigert 02.02.12 15:01)
Han signerer en 2-årskontrakt ;)
(Innlegget ble redigert 02.02.12 15:42)
Følger det elg med på kjøpet?
Inge André "Skurke"-Olsen sier: "[...] og Kleiven kommer til å bli en av nøkkelspillerne. Han blir en utrolig viktig brikke i laget."
Aiai, stakkars Stabæk-supportere. Jeg er sjeleglad for å være kvitt Kleiven i Start i alle fall.
Kleiven er fin å ha i stallen, så lenge man er i medgang.
Godt han gikk til Stabæk da...
Bare dette ikke ødelegger Budstikka :-) Fin signering for Stabæk, som legger listen for lagene som kjemper mot nedrykk. Kan noen Stabæk-supportere sette opp en foreløpig ellever for meg? Spent på å se hvordan den ser ut..
Kan bli interessant å følge Stabæk i år. Håper Mads og Christer kan få en ny vår på Oslo vest. Nå begynner man jo også så smått å se tendenser til bredde i stallen. Ikke lenger soleklar nedrykkskandidat, synes jeg. Og med litt nostalgisk stemning på Nadderud, så har vi kanskje en overraskelse på gang?
Utrolig at noen vil kjøpe denne spilleren.
Enda mer utrolig at ingen har prøvd seg på Børufsen, en av Starts bedre spillere.
Bra at Stabæk ikke har kjøpt han da...