Kampen sparkes i gang om noen få minutter.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Kampen sparkes i gang om noen få minutter.
SK Brann
Jørgen Mohus, Hassan El Fakiri, Markus Jonsson, Lars Grorud, Erdin Demir - Kristoffer Barmen, Erik Mjelde - Omar Baye Niasse, Fredrik Haugen, Bentley - Kim Ojo
På benken sitter disse spillerne: Øystein Øvretveit, Christian Kalvenes, Birkir Már Sævarsson, Rudy Austin, Fredrik Nordkvelle, Tomasz Sokolowski, Jonas Grønner, Andreas Vindheim, Hans Christian Nysæther, Chima Uche Akas.
FK Fyllingsdalen
Johan Thorbjørnsen - Jørgen Richardsen, Amund Myrseth, Jakob Glesnes, Marius Brevig - Lars Kallevik, Arve Walde, Senai Hagos, Sindre Flaa - Magne Nilsen, Belsti Dessalegn
På benken sitter disse spillerne: Håvard Lægreid, Daniel Campos, Rune Gravdal, Juninho, Tim Nilsen, Damian Sanchez Olsen, Martin Christophersen, Joachim Hatland, Vinicius Dias.
(Innlegget ble redigert 08.02.12 18:32)
Håper tv2 har tenkt å sende kampen og ikke bare pauseskjerm på sumo.
To minutter over halv nå og TV2 durer fortsatt på med programoversikten.
For de som lurer, så vises den på tv 2 sumo.
Får ikke sett den live siden eg sitter her syk. Men jaja eg får noe iallefall sett den.
Jeg lurer på det også akkurat nå.
Ifølge BA Live har lagene entret banen...men tydligvis ikke TV2 ;-)
Håper denne Niasse viser seg frem slik at vi endelig har funnet høyrekanten vår. Bør snart sette laget som vi kommer til å stille med i serien.
come an TV2 ...
Noen på tv2 har glemt å trykke på en knapp eller noe...
Skulle gå på tv2 sport2 ogå, ser de har fjernet kampen fra pogrammet????
Markus Jonsson er dagens Brann-kaptein!
Inne på sumo står den fortsatt oppført.
Faen ta tv2, noen av oss betaler for dette.
Står at de venter på bildet fra arena.
Send inn klage og få en uke gratis.
Sånn går det når de absolutt skal vente til siste sekund før de trykker på Start-knappen.
No begynner eg å bli litt småsur. Kom an igjen.
På Sumo er Varden oppført som bane. Helt episk hvis det står en kuk fra TV2 ute i Fyllingsdalen med kamera og ikke skjønner en dritt.
Jeg hadde faktisk gledet meg til dette jeg, start en mobilfilming eller noe tv2, jeg er sikker på at det fortsatt fungerer.
Dette skal faen ikke gå an... Helvetes tv2
Det hadde vært relativt fantastisk ja.
Problemet løser seg sikkert... på slutten av kampen.
Hehe tenkte det samme.
Ser play-knappen er vekk fra sumo og nå:(
ringte tv2, tekniske problemer, kampen blir ikke sendt.
Fikk en uke gratis sumo, ikke mye til plaster det.
(Innlegget ble redigert 08.02.12 18:46)
Har de gitt opp?