Odd opp i ledelse etter skåring av Frode Johnsen.
Gult til Diomande og Sætra (godset)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Odd opp i ledelse etter skåring av Frode Johnsen.
Gult til Diomande og Sætra (godset)
1-1, Kovacs.
1-2 Simen brenne 40 min
2 raske skåringer til:
Først Petter kovacs for godset og så setter Simen Brenne inn 2 - 1 målet for Odd
Jeg vet ingenting om spillet, annet enn "live" på Varden. Litt lite kommentarer der ;)
Formasjon: 4-2-3-1
(43) Behajdin Celina - Nuhu - Aas - Ole Amund Sveen
(3) Lars Sætra, (45) Mads Gundersen,
(7) Muhamed Keita, (11) Ola Kamara, Diomande
Reserver: Martin Rønning Ovenstad, Bardh Shala, Viktor Hellum, Borger Thomas, Truls Johansen,
(Innlegget ble redigert 09.02.12 13:33)
Odd stiller som følger:
Formasjon: 4-3-3
Lars Kristian Eriksen, (5) Paul Addo, (14) Fredrik Semb, (4) Morten Fevang
(6) Simen Brenne, (10) Magnus Lekven, (18) Herolind Shala
Adem Güven, (11) Frode Johnsen, (19) Snorre Krogsgård
Reserver: (30) Andreas Lie, (19) Nicklas Gunnarsson, (21) Steffen Hagen, (25) George White, (22) Torgeir Børven, (-) Fredrik Oldrup Jensen,
(Innlegget ble redigert 09.02.12 13:37)
Odds første skuddforsøk er håpløst. Ballen var på god vei mot sidelinja før Strømsgodset plukket den opp.
Etter fem minutter spilt kommer den første store sjansen. Den kommer etter et frispark fra Adem Güven. Ballen ender i stolpen til Strømsgodset.
Etter tolv minutter kommer Simen Brenne til en kjempemulighet. Han fyrer løs et skudd fra distanse.
Adem Güven kløner bort en sjanse alene med keeper. Han mener selv at han ble tatt av forsvareren.
Addo grisetakler etter 21 minutter, men alt går bra etter taklingen. Frispark Strømsgodset.
Hodeløst forsvarsspill av Güven sørger for at Strømsgodset opprettholder et trykk mot Odd midtveis i første omgang.
Odd tar en velfortent ledelse i det 33. minutt. Adem Güven løper seg fri på venstrekanten og legger inn til Frode Johnsen. Den gamle Japan-proffen header først i en forsvarer, før han fanger opp returen og setter ballen i nota.
Strømsgodset kommer tilbake i kampen etter at forsvaret gir bort et mål. Ingen er interessert i å fange opp verken ball eller den gamle Odd-spilleren, Peter Kovacs.
Det tok ikke mer enn ett minutt før Brenne ikke gadd mer av dette. Han ordnet biffen med et langskudd som satt rett i nota.
Pause: Ingen tilleggsminutter.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
klipp fra Varden
Keita mister ballen ofte og skylder på dommern :)
grow up kid
Godset står høyt til å begynne med i 2 omgang, uten at det gjør noen forskjell. Odd er flinke til å holde i ball og spiller seg ut av trange situasjoner.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 13:57)
1-3 Børven, gikk fra egenhalvdel og avsluttet fra 16 meter i hjørnet. Flott gjort, men også dårlig forsvarsspill av Godset.
Dette Godset laget som er utpå nå er ikke bra, men de mangler jo noen viktige spillere.
De har mista noen, som jeg ikke tror de klarer å erstatte med det første.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 14:11)
Børven springer fra 16 meter til 16 meter og skyter lavt i hjørnet,3-1 til Odd nå.
Fin prestasjon av Børven. Det spørs om Odd får beholde ham, RBK er på desperat spillerjakt.
1-4 Johnsen ....
Strømsgodset har alvorlige forsvarsproblemer. Mangler de noen faste?
Etter fjorårets treningskamper vurderte jeg Odd som medaljekandidater, men de fikk en elendig sesongstart. Etter den gode høstsesongen 2011 er de utvilsomt medaljekandidater i år også. I motsetning til Strømsgodset, som jeg har liten tro på.
Som sagt ovenfor mangler vi 3/4 faste forsvarspillere: Kim A. Madsen (ekstremt viktig), Mounir Hamoud og Lars Vilsvik. I tillegg til Adam Larsen Kwarasey da, naturligvis.
Gunnarsson på banen ser det ut til.
Odd leker med Godset :)
Godset får fin løpetrening da ...må se det positive i ting :)
Dette bekymrer meg ingenting. Godset spiller kun med 3-4 spillere som i TL ville figurert i en skadefri førsteelver. Med Larsen Kwarasey, Mounir, Madsen, Vilsvik, Konradsen, Storflor, Strand og Johansen utilgjengelig, samt at en omskolert midtbanespiller uten TL-erfaring spiller stopper, sier det seg selv at dette laget vil slite mot et Odd som stiller med sitt A-lag.
Tror ikke dere oddere skal legge alt for mye i denne kampen heller ;p
Børven på kant, og White i midten?
Hvorfor alle disse fraværende?
Jeg legger alt for mye i alle kamper;)
Det gir selvtillit å vinne. De har bare seiere så langt i oppkjøringen. Og tilsvarende så er det frustrerende å tape. Er det skader som gjør at spillere hos dere står over?
Småskader, to langvarige skader (Madsen og Strand), sykdom og afrikamesterskap. Samt at Wikheim er på reise med G19 (ikke at han er i en førsteelver, men han er så absolutt en god spiller som ville spillt i dag om han var tilgjengelig). Ser fram til å få disse tilbake på banen, i tillegg til Omar Elabdellaoui (spilleren som i fjor spillte vår beste spiller, Abu, ut på benken) som vi nok henter tilbake før sesongstart :)
Ikke den beste oppkjøringa, altså.
Skade og sykdom. Dette bekymrer meg null og niks :) Det hadde naturligvis vært fint med et noe mer samkjørt lag på denne tiden, men det kommer.
2-4 forøvrig.
Jeg liker det jeg ser av Gunnarsson,han er mye mer ivrig enn Semb Berge og mer komfortabel med ball i beina.
Ser ofte når Odd får ball rundt egen 16 så er ham umiddelbart på vei vekk fra motspillere og vil ha ball.