Hva er den beste norske supportersangen, syns DU?
Min mening er disse tre:
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Hva er den beste norske supportersangen, syns DU?
Min mening er disse tre:
De kaller meg klarsynt så jeg slenger det bare ut:
Du er rosenborgsupporter sant?
Ganske nøytral i norsk sammenheng egentlig.
Det er egentlig Derby som er laget mitt.
Umulig å være nøytral i en slik kåring. Her en klink vinner. Ingen over, eller ved siden:
Med tre Rbk-sanger på topp? Veeeeel
Like troverdig som komiske Ali:)
Trenger ikke være trønder for å høre at Åges - "Et bilde tå'n Ivers" er kvalitet. Forøvrig liker jeg å tro at jeg ikke har på for tykke supporterbriller når jeg nominerer Jo Nesbøs "Her kommer Molde".
Når ble Sarpsborgs låt en RBK-låt?
Hahaha...måtte høre hele.
Jeg er blitt en liten fan av Ranheimsupporterne de siste tre minuttene.
Sorry..my bad. Lesevansker sent på kvelden, dysleksi.
Har ingen unnskyldninger egentlig.
For ikke å glemme;
Adecco-kokoko
Hmmm en sånn tråd har vi ikke sett før nei.
http://www.youtube.com/watch?v=uhrPAbByrgU
Eg velger likevel å gå for denne!
Litt off-topic. Men her er en låt om den tidligere Odd-spilleren, Edwin van Ankeren :-)
Hahaha! Og når jeg nå hørte den andre sangen deres også, er jeg herved blitt forelska i Ranheim! Tommel!
Har sans for "Godset fra Drammen", om jeg skal velge noen utenom LSK.
Stao no pao er det absolutt ingen som slår. Sorry å si det.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 02:43)
Stedjes låt er en av tidenes norske supportersanger ja men for meg er det denne. Heh...blir alltid i godt humør når venner og kjente som ikke er Brannsupportere sier de stadig går og synger på låten da de ikke får den ut av hodet :)
Forresten...refrenget til Den 12.mann minner bittelitt melodimessig om refrenget i denne eldre kuriositeten.
;-)
Vålerenga kjerke definitivt.
Foruten RBK sangene har jeg sansen for Godset fra Drammen og Den 12. mann :)
Må jo bli Godset fra Drammen og Gamle Gress.
"O-D-D" er herlig.
Ellers er "La hjertet slå for MFK" (Moss) finfin.
Branns "Den 12. mann er flott"
Ellers liker jeg Starts "11 mann med bein av stål".
"Vålerenga Kjerke" er selvfølgelig det eneste reelle alternativet i en sånn kåring. Ingen i nærheten engang.
elsker Vålerenga kjerke, men skal prøve å ta av meg supporter brillene.
Desverre er de fleste supportersangene i Norge klisjefylte og platte. Ofte på nivå med grand prix eller svensktopp. Enkelte er sogar rene rippoffs av nevnte sjagere, kan nevne vår egen "du går ikke aleine...". Får frysninger av den sangen og ikke de positive frysningene..
Må innrømme at Branns "den tolvte mann" har noe "three lionesk over seg. Flott popsang, forferdelig lag;D
Stil messig liker jeg nok Racer (dum dum) med sin Bønda i fra nord best, selv om den ikke er innenfor kategorien.
Jeg velger å hoppe bukk over "Her kommer Molde" all den tid jeg er fryktelig subjektiv når det kommer til dette temaet.
Men jeg blir litt nostalgisk når jeg hører "Byen e Bergen", så den må være min favorittsang om jeg ikke kan velge noen av Moldes sanger.
Kom til fredrikstad stadion så hører dere norges fineste supportersang sånn rundt avspark :)
(Innlegget ble redigert 10.02.12 14:15)
Har aldri skjønt hypen rundt godsetsangene og Stao nao pao. For meg er "vålerenga kjerke" toppen, mens "du gåkke aleine" og "for fredrikstad" følge hakk i hæl
Der Storhet Gror
Gamle Gress
Vålerenga Kjerke
Den 12. Mann
I tillegg er Blå Magi faen så fin! :)