Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Benfica vil ha Yttergård Jensen?

NYTT TEMA
Jeremenko
JeremenkoInnlegg: 6279
10.02.12 22:42

I følge dagens Nordlys har ikke Benfica gitt opp å hente Ruben Yttergård Jensen selv om de ikke rakk å komme med noe bud like før overgangsvinduet stengte. Nordlys refererer til portugisiske medier som sier at Benfica har bestemt seg for at de vil hente RYJ i neste vindu og forbereder et bud på €1,5 mill ( Ca 12 mill NOK)

12 millioner er omtrent det samme som Vitesse fikk avslått, men Benfica er en stor klubb og om de er bestemt på å handle og kan betale kan RYJ fort være tapt for TIL i neste vindu.

RYJ er på mange måter motoren i laget og visekaptein, men jeg tror Kind Bendiksens ankomst kangjøre en overgang lettere for TIL.

(Innlegget ble redigert 10.02.12 22:43)

Plat0n
Plat0nInnlegg: 4071
10.02.12 22:45

Fint om han kommer seg til Benfica. Norge trenger RYJs skills på landslaget, og han får da bedre utvikling i utlandet.

(Innlegget ble redigert 10.02.12 22:45)

Skrtel
SkrtelInnlegg: 4433
10.02.12 22:58

Kan vanskelig se for meg at han er tiltenkt noen nøkkelrolle i Benfica.. Uansett, artig om vi får en nordmann til portugisiske fotball.

(Innlegget ble redigert 10.02.12 22:58)

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 2983
11.02.12 00:29

Jeg liker det ikke, men Ruben er god nok til å ta steget videre, og fortjener sjansen. Frykter for at Kara også selges til sommeren, og da står TIL ribbet tilbake på sentral midtbane.

Huff01
Huff01Innlegg: 123
11.02.12 10:56

Har alltid oppfattet han som en spiller som er svakere enn sitt rykte, men portugisiske klubber er vel svært gode på spillerkartlegging og er du god nok for Benfica er du meget god. Skulle RYJ slå til i Lisboa er det i alle fall ingen tvil om ferdighetene hans.

aikaryu
aikaryuInnlegg: 826
11.02.12 11:33

En av Norges aller beste midtbanespillere og fortsatt ung, så han har hele karrieren foran seg. Derfor håper jeg på en måte at han kommer seg dit, for utviklingens skyld, men usikker på hvor bra det kan gå for ham der. Helst, for min egen egoistiske skyld, skulle jeg sett at han hadde forblitt i TIL resten av sitt liv. :P

ross
rossInnlegg: 4465
11.02.12 12:30

Kan vanskelig se for meg at RYJ blir noen suksess i Portugal, tror ikke han er god nok rett og slett. Passer nok bedre i litt svakere ligaer som Belgia, Østerrike osv..

Sr_Flamingo
Sr_FlamingoInnlegg: 10473
11.02.12 12:34

Benfica faktisk. Hadde vært utrolig morsomt. Nesten så jeg som TIL-supporter håper han går.

Siste innlegg