Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jan Jönsson på veg ut?

NYTT TEMA
Aspektet
AspektetInnlegg: 257
22.02.12 14:54

For noen dager siden gikk Tjærnes knallhardt ut i mot Rosenborg, og deres totale mangel på en "rød tråd" i spillet sitt (http://fotball.adressa.no/treningskamper/article224791.ece), og på gårsdagens RBK-trening overhørte jeg flere trenere innad i støtteapparate diskutere hvorvidt JJ gjør en god jobb på feltet. Greit nok at det kan murres utenifra, men når det murres innad i klubben, da kan ikke hovedtreneren sitte lenge, om resultatene fortsatt uteblir..

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 8882
22.02.12 15:03

Tippeligaen må starte først men skulle Rbk ha få poeng etter første måneden vil nok murringen bli høyere.

Aspektet
22.02.12 15:04

Selvfølgelig.. Men når man begynner å miste tillit fra resten av trenerstaben, da er ikke vegen til døra lang!

Floppeti-Flipp
Floppeti-FlippInnlegg: 1965
22.02.12 15:51

Hvor mange millioner koster det å sende Jönsson på dør?

ZootSims
ZootSimsInnlegg: 3151
22.02.12 15:53
Aspektet: Men når man begynner å miste tillit fra resten av trenerstaben,

Det har ant meg lenge.

bønna1
bønna1Innlegg: 32636
22.02.12 16:07
ZootSims: Det har ant meg lenge.

Jeg vet faktisk ikke om det som det refereres til faktisk har skjedd.

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 28848
22.02.12 16:33

Må si jeg stusser over at Rosenborg ikke har bedre kontroll på treningene sine enn at en tilfeldig VGD-bruker kan komme såpass nære på de at han kan høre hva de hvisker og tisker om.

Johnsli
JohnsliInnlegg: 10863
22.02.12 17:46
Lilleborg: Må si jeg stusser over at Rosenborg ikke har bedre kontroll på treningene sine enn at en tilfeldig VGD-bruker kan komme såpass nære på de at han kan høre hva de hvisker og tisker om.

Nå er det ikke sikkert de visste at han er VGD-bruker.

Men jo, er jo enig med deg. Hadde vært merkelig å diskutere dette på treningsfelt hvor det sikkert står journalister, VGD-debattanter og andre utenforstående.

ZootSims
22.02.12 18:33

Når man irriterer seg grenseløst over noe, over lang tid - så må det ut. Akkurat der og da tenker man ikke over settingen og hvem som måtte høre hva som blir sagt. 

Aspektet
22.02.12 18:45

Skal ærlig inrømme at jeg stilte meg nokså nære for å få med meg det som ble sagt, og heldigvis for de dette gjelder, var vel journalistene opptatt av andre saker.. Tror Jönsson forsvinner i løpet av sesongen.

KitWalker_1516
KitWalker_1516Innlegg: 6295
22.02.12 20:37

Trond Solied på vei inn?

Om timingen passer da...

stikkpillen
stikkpillenInnlegg: 6246
22.02.12 21:10
KitWalker_1516: Trond Solied på vei inn?

Tror jeg har sett det spørsmålet ca tusen ganger :-)

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 7408
22.02.12 21:53
Aspektet: Skal ærlig inrømme at jeg stilte meg nokså nære for å få med meg det som ble sagt, og heldigvis for de dette gjelder, var vel journalistene opptatt av andre saker.. Tror Jönsson forsvinner i løpet av sesongen.

Synes det er fryktelig dårlig gjort av deg å snike deg innpå noen for å overhøre en privat samtale, for så å skrive om den på VGd. Regner med at det ikke akkurat er en vanskelig sak å finne ut hvem disse individene er hvis noen går inn for det,og det kan jo faktisk medføre problemer for dem.

Søk på sommerjobb i Se og hør. de er nok interesserte i personer med lav moral og et verdisyn som du viser frem her.

ZootSims
22.02.12 22:46
KingAnderson: personer med lav moral

Hvis tildragelsen på treningsfeltet stemmer, noe jeg ikke har noen grunn til å tvile på - ligger vel den lave moralen, mangel på moral hos "skyggekabinettet" til Jönsson - som tisker og hvisker bak hans rygg.

Den observante "deep throat" har neppe noen blodsbånd til Jönsson, enn si RBK.

Aspektet
22.02.12 23:12
KingAnderson: Søk på sommerjobb i Se og hør. de er nok interesserte i personer med lav moral og et verdisyn som du viser frem her.

Forskjellen er vel at Se og hør bare kommer med sprøyt? Det jeg kommer med er i hvertfall noe som medfører riktighet. Dessuten, når disse personene stiller seg såpass nære oss "tilskuere" (dvs 2-3 meter,) må man nesten regne med at noen har lange ører! ;)

(Innlegget ble redigert 22.02.12 23:13)

lbeb
lbebInnlegg: 722
22.02.12 23:12

Sollies trives nok fortsatt godt ute på byen i belgia :)

Aspektet
22.02.12 23:15
lbeb: Sollies trives nok fortsatt godt ute på byen i belgia :)
Skrtel
SkrtelInnlegg: 4433
22.02.12 23:28
Aspektet: Forskjellen er vel at Se og hør bare kommer med sprøyt?

Sladder er sladder.

stikkpillen
22.02.12 23:41
Skrtel: Sladder er sladder.

Du husker vår "lille" diskusjon om JJ, ser ut som om du bommet på det meste.

Skrtel
22.02.12 23:44
stikkpillen: Du husker vår "lille" diskusjon om JJ, ser ut som om du bommet på det meste.

Link er du grei.

stikkpillen
22.02.12 23:48
Skrtel: Link er du grei.

Husker ikke hva tråden het. jeg prøvde å forelle deg at JJ var altfor snill og ikke rett mann til å styre en stor klubb som rbk, dette var du fulstendig uenig i.

Du husker det nok om du vil.

(Innlegget ble redigert 22.02.12 23:48)

ATuin
ATuinInnlegg: 15288
22.02.12 23:48
KitWalker_1516: Trond Solied på vei inn? Om timingen passer da...

Jeg begynner å få inntrykk av at den timingen har mye med flowraten inn på hans bankkonto å gjøre.

Skrtel
22.02.12 23:57
stikkpillen: Husker ikke hva tråden het. jeg prøvde å forelle deg at JJ var altfor snill og ikke rett mann til å styre en stor klubb som rbk, dette var du fulstendig uenig i. Du husker det nok om du vil.

Jeg husker at vi hadde en diskusjon om JJ ja, men jeg husker ikke akkurat hva som ble skrevet. 

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 8882
23.02.12 08:51
Lilleborg: en tilfeldig VGD-bruker

Kan jo være at han spiller på Rbk eller er materialforvalter.

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 2983
23.02.12 09:15

Jeg vurderer sjansen for at den "overhørte samtalen" er en ren bløff til ca 99 %.

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 7408
23.02.12 11:35
Aspektet: Forskjellen er vel at Se og hør bare kommer med sprøyt? Det jeg kommer med er i hvertfall noe som medfører riktighet. Dessuten, når disse personene stiller seg såpass nære oss "tilskuere" (dvs 2-3 meter,) må man nesten regne med at noen har lange ører! ;)

Hvordan vet du at sprøytet som Se og hør kommer med ikke er sant,eller i det minste medfører et snev av riktighet?
Nå vet jeg ikke hvor mye du hørte,men det er vel langt fra utenkelig at du ikke vet alt om deres meninger rundt JJ?

Det er også forskjell på "lange ører" og det å bevisst stille seg så nær som mulig for å overhøre hva de snakker om,men det store problemet er likevel det faktum at du valgte å skrive om det på VGd.

DamenesJens
DamenesJensInnlegg: 743
23.02.12 12:49
Aspektet: For noen dager siden gikk Tjærnes knallhardt ut i mot Rosenborg, og deres totale mangel på en "rød tråd" i spillet sitt

Når kritikken kommer fra en mislykket trener som Tjærnes har vært, er hans kritikk lite å legge vekt på. Det Jønsson har prestert som trener i Norge er mer enn godkjent.

Det å snakke om trenere på dette tidspunkt er lite seriøst og bare et tegn på at man ikke har noe annet å holde på med i venting på at serien tar til.
Jeg vil i det minste se noen kamper før jeg forsøker meg på kritikk og ros av spillere og trenere.

Aspektet
23.02.12 15:20
DamenesJens: Når kritikken kommer fra en mislykket trener som Tjærnes har vært, er hans kritikk lite å legge vekt på. Det Jønsson har prestert som trener i Norge er mer enn godkjent. Det å snakke om trenere på dette tidspunkt er lite seriøst og bare et tegn på at man ikke har noe annet å holde på med i venting på at serien tar til.

Vel, jeg vet ikke hvor mye av årets RBK du har fått med deg, men jeg har sett samtlige kamper, og vært på en del treninger (Nei, jeg er ikke et kjernen-medlem) og det jeg har sett, bekymrer meg. Jeg kan ikke, i likhet med flere i fotballfag-miljøet i trondheim, kan ikke se noen som helst form for offensiv eller defensiv struktur. Det virker heller ikke som om dette er noe de trener på. Og det at Steffen Iversen står bak alt kreativt på mandagens trening er bekymringsverdig. På 30 min spill ble det scoret 4 mål, noe som selvsagt er alt for lite

Det Jan Jönsson presterte i Stabæk lå fullt og helt på det laget han disponerte. Relasjonene mellom Nannskog/Gunnarson og x-faktoren i Alanzinho ga Stabæk gull. 

Jeg skal selvfølgelig vente til serien er i gang før jeg krever at hoder skal rulles, men jeg krever også resultater nå. JJ har hatt lang tid, og jeg forventer at dette viser seg i form av både resultater og prestasjoner på banen.

Aspektet
23.02.12 15:23
KingAnderson: Det er også forskjell på "lange ører" og det å bevisst stille seg så nær som mulig for å overhøre hva de snakker om,men det store problemet er likevel det faktum at du valgte å skrive om det på VGd.

Intet sjokk at man blir kappet hodet av med en gang man kommer med noe som er interessant, men for all del. Virker som du har et slags problem med dette? Ikke at det bryr meg spesielt mye hva en nobody mener på et nettforum! 

dragons100
dragons100Innlegg: 26151
23.02.12 15:25
DamenesJens: Når kritikken kommer fra en mislykket trener som Tjærnes har vært, er hans kritikk lite å legge vekt på. Det Jønsson har prestert som trener i Norge er mer enn godkjent.

Klar over at Tjærnås ikke har hatt en stor trenerkarriere, men heller ingen fiasko.

Derimot som ekspert og som fagmann finner man knapt noe bedre i Norge.

Siste innlegg