Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

**** LYN - VÅLERENGA **** Kamptråd

NYTT TEMA
Markmus
MarkmusInnlegg: 54777
02.05.12 09:14
1896LYN1896: Hadde det ikke vært for den j.... russen som kastet bluss inn på banen så hadde nok boten holdt seg nede på 12-15000, nå tipper jeg den fort kan bli på det dobbelte.

Breddeklubber får vel ikke like store bøter? ;)

Falanksen
FalanksenInnlegg: 1490
02.05.12 09:30
independent-: Jo nyere klubb, jo flere bønder.

Ok

LFC-Fjompen
LFC-FjompenInnlegg: 1
02.05.12 10:55

En dommer er alrdi 100% riktig, det er det som er fotball. men kampfiksing på det nivået bør være mer diskret? :P

(Innlegget ble redigert 02.05.12 10:55)

independent-
independent-Innlegg: 10473
02.05.12 11:13
statisten_no: Traff jeg et sårt punkt? Lurer på hvem som fremstår som tjukk i huet..

Vel, ettersom du ikke klarer svare så veit jeg det hvertfall.

Sårt punkt? Vi er videre i cupen. Hvem bryr seg om hva Liiiiiiiiiiiiiiin eller deres supportere mener om noe som helst?

independent-
02.05.12 11:14
storteple: Jeg vil tro at kampen betydde mer for Lyn-supporterne, men det er nok også bare såvidt.

Her er du uten tvil inne på kjent territorium...eller ikke.

12tribe
12tribeInnlegg: 474
02.05.12 12:17

vel, det er jo litt "festlig" at det synges så mye om "bønda" fra klanen tatt i betraktning at sikkert 70-80% av vif-supporterrne snakker dialekt...innflytterungdom på jakt etter en urban identitet som ikke har skjønt at "ekte" oslofolk heier på lag som LYN, skeid osv...  

storteple
stortepleInnlegg: 4343
02.05.12 12:18
independent-: Her er du uten tvil inne på kjent territorium...eller ikke.

Ja, det er som regel enten eller. :)

Tror ikke helt jeg skjønte hva du mente med den kommentaren, men det overrasket meg at ikke Klanen la mer ære i å knuse Bastionen på tribunen, siden det lå i kortene at det skulle bli en jevn kamp på banen. Man hadde kanskje ikke forventet et slikt trøkk fra hjemmelaget, ettersom de ligger i 3. divisjon?

independent-
02.05.12 12:38
storteple: Tror ikke helt jeg skjønte hva du mente med den kommentaren, men det overrasket meg at ikke Klanen la mer ære i å knuse Bastionen på tribunen, siden det lå i kortene at det skulle bli en jevn kamp på banen. Man hadde kanskje ikke forventet et slikt trøkk fra hjemmelaget, ettersom de ligger i 3. divisjon?

La Klanen mye ære i dette? Virkelig?

engavif
engavifInnlegg: 10095
02.05.12 12:45
MangeFineStunder: Hysj nå da, du må ikke ta fram dem det lille de har:)

Beklager. Vi må være snille mot lillesøster!

rkhansen5
rkhansen5Innlegg: 1004
02.05.12 13:08
HuiBuorre: og vant kampen takket være en "snill" dommertrio

Dette er da den samme dommertrioen som nektet oss et klinkende klart straffespark på stillingen 1-0. Ikke spesielt "snilt" spør du emg.

/RKH

J0a
J0aInnlegg: 14775
02.05.12 13:11

Vålerenga er virkelig elendige. Hadde vært morro hvis de rykket ned.

Lyn fortjener kudos for kampen mot VIF.

KongBob
KongBobInnlegg: 28569
02.05.12 13:13
J0a: Vålerenga er virkelig elendige. Hadde vært morro hvis de rykket ned.

You are really odd...   :-)

J0a
J0aInnlegg: 14775
02.05.12 13:16
KongBob: You are really odd... :-)

Takk, jeg vet:)

Amin_Nouri
Amin_NouriInnlegg: 8545
02.05.12 13:25
rkhansen5: Dette er da den samme dommertrioen som nektet oss et klinkende klart straffespark på stillingen 1-0. Ikke spesielt "snilt" spør du emg. /RKH

Er ikke vits å svare han. Han leser bare det han vil.

MangeFineStunder
MangeFineStunderInnlegg: 1826
02.05.12 13:34
Amin_Nouri: Han leser bare det han vil.

Han er ikke den eneste. Tråder som denne samler alle disse folka i en herlig mix av usakligheter mot dommere, vær, vind og Martin Andresen.

aosmeds
aosmedsInnlegg: 292
02.05.12 16:43

Jeg er stolt av Lyn som stiller opp og praktisk talt driter ut vålerenga. Som vålerenga supporter ville jeg vært ordentlig flau! At marginer gjør at vålerenga ikke går inn i ekstraomganger er en tragadie for Tippeligaen. Om Lyn gikk videre eller ikke er ikke så farlig. Det kommer sjanser siden, men nå handler det om å rykke opp.

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 39976
02.05.12 16:53
aosmeds: At marginer gjør at vålerenga ikke går inn i ekstraomganger er en tragadie for Tippeligaen.

Hva mener du egentlig med dette?

aosmeds
02.05.12 16:56
KingKongHalvor: Hva mener du egentlig med dette?

At en feil dommeravgjørelse og et skudd som snidder et hode og går i tverrligger og over gjør at dere (antar jeg) vinner. Dommerfeil skjer og hadde denne kampen vært en feil fattigere kunne dere røket på noe som ville være enda flauere enn hva dere allerede har opplevd

KingKongHalvor
02.05.12 17:13
aosmeds: At en feil dommeravgjørelse og et skudd som snidder et hode og går i tverrligger og over gjør at dere (antar jeg) vinner. Dommerfeil skjer og hadde denne kampen vært en feil fattigere kunne dere røket på noe som ville være enda flauere enn hva dere allerede har opplevd

Jada, innsatsen var flau osv, det er de aller fleste enige om, det jeg ikke forstår er dette med "tragedie for Tippeligaen".

ehall
ehallInnlegg: 14651
02.05.12 17:33
12tribe: innflytterungdom på jakt etter en urban identitet som ikke har skjønt at "ekte" oslofolk heier på lag som LYN, skeid osv...

OMG. Er mye rart som kommer inn hit for en liten cup kamp.

aosmeds
02.05.12 17:39
KingKongHalvor: Jada, innsatsen var flau osv, det er de aller fleste enige om, det jeg ikke forstår er dette med "tragedie for Tippeligaen".

At et tippeliga lag skal ha problemer med og til tider blir kraftig utspilt av et 3. divisjonslag gjør meg ganske betenkt om hva slags nivå Tippeligaen holder.

Elstree
ElstreeInnlegg: 1051
02.05.12 17:40
aosmeds: At et tippeliga lag skal ha problemer med og til tider blir kraftig utspilt av et 3. divisjonslag gjør meg ganske betenkt om hva slags nivå Tippeligaen holder.

VIF hadde vel ikkje toppa lag?

Men uansett er det dyktege spillere på LYN, eg så kampen på tv, og dei ungutta vert store talenter. 

Amin_Nouri
Amin_NouriInnlegg: 8545
02.05.12 17:42
Elstree: VIF hadde vel ikkje toppa lag? Men uansett er det dyktege spillere på LYN, eg så kampen på tv, og dei ungutta vert store talenter.

Mangla våre 2 beste, og det var noen andre som ikke spilte..

Men det var fortsatt mange nok til å si at vi stilte toppa. Stilte med det beste vi kunne. 

Elstree
02.05.12 17:48
Amin_Nouri: Mangla våre 2 beste, og det var noen andre som ikke spilte..   Men det var fortsatt mange nok til å si at vi stilte toppa. Stilte med det beste vi kunne.

Deres gode keeper og dommaren gjorde sitt desverre for LYNs muligheter til å utligne/vinne. 

Men VIF hadde også eit ungt stortalent på banen, hugse ikkje hva han heter, men for ein fantastisk fremtid han må ha.

Kampen vert uansett fantastisk morosam :)

KingKongHalvor
02.05.12 17:56
aosmeds: At et tippeliga lag skal ha problemer med og til tider blir kraftig utspilt av et 3. divisjonslag gjør meg ganske betenkt om hva slags nivå Tippeligaen holder.

Vet ikke hvor mye du følger med i TL, men resultatene i ecup de seneste årene gir jo en viss indikasjon på hvor vi står. At VIF i tillegg ikke akkurat fremstår som noen reklameplakat for solid og god TL-fotball så langt denne sesongen er de aller fleste enige i.

Lyn overrasket veldig i siste fase av kampen, da mange trodde at kreftene ville ta slutt, men noen kraftig utspilling var det aldri snakk om. 

aosmeds
02.05.12 17:56
Elstree: VIF hadde vel ikkje toppa lag?
Men uansett er det dyktege spillere på LYN, eg så kampen på tv, og dei ungutta vert store talenter.

Lyn fikk Mads Dahm skadet i første omgang, som er den beste og mest rutinerte spilleren på Lyn, allikevel vant de. Det blir for dumt å si at man ikke har toppet lag når samtlige er gode nok for tippeligaen.

Lyn er på god vei opp!

aosmeds
02.05.12 17:59
KingKongHalvor: Lyn overrasket veldig i siste fase av kampen, da mange trodde at kreftene ville ta slutt, men noen kraftig utspilling var det aldri snakk om.

Nå er jo alt relativt og 2-3 store målsjanser på 15-20 minutter er vel noe av det nærmeste vi kommer til utspilling i fotball. Vålerenga hadde veldig lite, om ikke noen ting, i denne perioden.

Elstree
02.05.12 18:26
aosmeds: Lyn fikk Mads Dahm skadet i første omgang, som er den beste og mest rutinerte spilleren på Lyn, allikevel vant de.

Vi går for at LYN fikk et "tap", gjør vi ikkje? :)

Ja, får håpe at klubben LYN får sikra seg stødige midler for å drive, på sikt, ein tippeligaklubb. 

Spillerene er allerede der

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 2819
02.05.12 18:44
Elstree: Spillerene er allerede der

Det er vel heller tvilsomt? Greit å mobilisere til en "hatkamp" mot Enga. Noe annet å skulle gjøre det hver uke. Det laget der hadde rykka ned med svært lite poeng.

Elstree
02.05.12 18:49
Buldogg37: Det laget der hadde rykka ned med svært lite poeng.

Trur eg også, men mente dei vår allerede "der" i hove, ein fin innstilling for utvikling til seinare tippeligaspill :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg