Flaks er undervurdert. Hilsen Drillo
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Flaks er undervurdert. Hilsen Drillo
Synd om Lyn når VIF återigen RANER til sig poeng eller segrer i år
(Innlegget ble redigert 01.05.12 20:04)
Jeg klarer fint å se situasjoner objektivt selv om jeg kanskje ikke er Vålerengas største fan. Og JEG mener at det ikke er noe frispark. Skal det være frispark må Lynspilleren faktisk prøve å holde Hirschfeld tilbake. Det gjør han ikke. Han står bare der.
Skal bli morsomt å se hva forbundet gir Lyn i bot for blussingen og kasting av bluss på banen
Du mener den guttungen ute på banen som antageligvis har VIF plakater på gutterommet?
Som sagt, er ikke noe verdi i en diskusjon. Gidder ikke si noe mer om det.
Så har man stakkarslige bønder som ikke har noe med kampen å gjøre.
Ble som forventet dette. Våre daffer rundt, mens innsatsen er på topp hos Lyn. Blir neppe cupfinale med en slik holdning videre i cupen.
Annulleringen var feil, men glem nå heller ikke at Hirschfeld ble stengt på 1-2-scoringen.
.
(Innlegget ble redigert 01.05.12 20:07)
0-8 Say no more ;-)
Er det rart at vi som i følge dere er annenrangs mennesker irriterer oss og kommenterer når engen flakser seg til seier gang etter gang?
Det er ikke bare en dommertabbe, det er rett og slett en dommerskandale. Lynspilleren er "langt" unna når keeper hopper inn i egen spiller.
Jeg er 100% sikker på at denne dommeren er supporter av dette påståtte laget fra Oslo Øst.
Jeg blir kvalm!!!
(Innlegget ble redigert 01.05.12 20:13)
Urk, jeg vil ha tilbake 2x45min av livet mitt
Hvem er det som har noe med kampen å gjøre, da?
Milne
sikkert nok bonde
Lyst til å kommentere straffesituasjonene i første omgang?
Forøvrig har NFF baller nok til å straffe yndlingen deres lyn for kasting av bengalske lys inn på banen ? Jeg tipper nei.
Vif var bedre enn ventet, dommern var litt dårligere enn ventet. Gratulere til Oslo øst med runde 2 i cupen
(Innlegget ble redigert 01.05.12 20:14)
Om du finner den til meg, da jeg ikke så hele første omgang.
Men det forandrer ikke mitt synspunkt.
Ingen aviser som kommenterer det heller.
Så selv om det var minst en soleklar straffe, så forandrer det ikke ditt synspunkt?
Enig i at dommeren var skandaløs i dag.
Det var to hands i første. Vil vel si litt uflaks og ikke få noe?
Selvfølgelig ikke, "Vålerenga skulle hatt flere mål" får ikke like mange lesere som "Lille snille Lyn frastjålet poeng fra slemme Vålerenga"
Det var ikke så veldig vanskelig å se hvis man så kampen.
Selvfølgelig ikke, det var fortsatt en skandaleavgjørelse at han annulerte målet.
Men vis meg det gjerne, jeg klarer fint å innrømme feil mot engen også.
Herlighet! Er det noen som IKKE er mot dere, egentlig?
Milne
Dette er cup, det deles ikke ut poeng.
Hvordan kan jeg vise det? Ligger den ute på nett?
Det er en skandaleavgjørelse at han annulerer målet, helt klart. Da mistolket jeg poenget ditt.
Bytt ut poeng med avansement. Fornøyd?
Som sagt, jeg så det ikke. Men om det var hands er det selvfølgelig ille. Kommer dog an på hvordan situasjonene var.
Søkte hånden ballen, søkte ballen hånden, var armene inntil kroppen eller i en unaturlig stilling?
VIF er jo en medieyndling på godt og vondt. I det store og hele tjener dere på det.
Ligger sikkert på NRK, da de sendte hele kampen. Men jeg gidder ikke lete gjennom.
Og jeg mistolket ditt. Trodde du mente at det ikke skulle være mål og at målet ble korrekt annulert.
(Innlegget ble redigert 01.05.12 20:21)