Step_upInnlegg: 8648
Fant ingen tråd om dette, så lager en. på 20 minutter tror jeg vi har hatt ett bra minutt. I alle de andre har vi enten spilt feilpasninger (da spesiellt i viktige faser.) og ikke minst har vi rotet bort ballen ved flere anledninger. trener de på presisjon? det er ingen vits i å gjøre så mange enkle pasningsfeil. det hadde vært enkelt å spille Nord-Irland ut, hvis vi ikke hadde hatt pasningsfeil ved hver eneste ballkontroll. Var det en eneste sjanse vi skapte selv mot Bulgaria? Hvor de IKKE mistet ballen på farlige steder?
Hvor er disiplinen? de har vel ferdighetene til å spille skikkelige pasninger, ellers burde de ikke vært på landslaget. Hva er problemet?
(Innlegget ble redigert 20.06.12 18:34)
DER var det første angrepet uten pasningsfeil tror jeg.
Men vi falt tilbake til gamle synder. bra at Nord-Irland straffer Norge defensivt.
(Innlegget ble redigert 20.06.12 18:37)
hadde jeg vært trener for dette laget, så hadde jeg vært rasende!
Hva er det for en kommentering? det er ingen mur, det er bare Norge som har NULL presisjon i de viktige fasene!
(Innlegget ble redigert 20.06.12 18:46)
Få opp presisjonen for HELVETE!
HAHAHA! Helt ufattelig! Gulbrandsen snakker jo bare piss. Det er null presisjon og det er det ENESTE problemet!
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:08)
helvis: For all del all aere til NI hvis de klarer aa faa med seg poeng her i fra, men Norge fortjener et maal.
Hvem er i gruppen vår? har de hatt bra spill?
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:27)
haha, gedigen keepertabbe.
England hadde knust dette laget til de grader, mens vi trenger en keepertabbe for å få den første. forteller alt om hvor dårlig presisjonen er.
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:36)
bra angrep. hadde dere gjort det hele kampen, så hadde vi ledet 10-0 nå!
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:42)
herlig scoring! var det så jævla vanskelig da????
Nytt bra angrep. hvorfor i helvete har dere ikke spilt slik hele tiden?!?!?!?!?!
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:46)
BattaljenInnlegg: 1994
Svitchet over nå, og en Norge-spiller flikker ballen rolig mot mål, ganske dårlig plassert. Men keepere i kvinnefotballen har jo så liten rekkevidde at så lenge man får en slapp avslutning litt til side for keeper, så sitter den. Og dermed 2-0 i denne kampen.
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:50)
helvis: Island, Norge, Belgia, Nord-Irland, Ungarn og Bulgaria.
vet at Norge tapte. var ikke det jeg spurte om. har island og lagene som er nærmest oss på tabellen spilt bra i kvalliken?
(Innlegget ble redigert 20.06.12 19:53)