Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Huseklepp inn-Austin ut?

NYTT TEMA
King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 2419
04.07.12 01:01

På Sporten i sted var det ett innslag om at Brann jobber med å hente Huseklepp hjem til Bergen. om Huseklepp signerer for Brann betyr det mest sannsynlig at Austin forsvinner.

hva mener dere? bør Brann hente Huseklepp tilbake eller beholde Austin.

exonymous
exonymousInnlegg: 18029
04.07.12 01:02

Austin er vel viktigere for Brann enn Huseklepp vil være. Samtidig ville han og Ojo vært et interessant spisspar.

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 2419
04.07.12 01:14

vet ikke helt ka eg skal mene om denne saken. jeg vil jo selvsagt se Huseklepp i den vakre Brann drakten igjen. men samtidig så vil jeg beholde Austin. det beste hadde vært å signert Huseklepp nå og beholdt Austin ut sesongen. men går ikke det så er nok det beste å selge Austin og bruke pengene på Huseklepp...

tristsomfaenerjeg
tristsomfaenerjegInnlegg: 2568
04.07.12 01:54

Hvis Brann i utgangspunktet ikke har pengene synes jeg hvertfall ikke de skal kvitte seg med Austin og hente Huseklepp, Huseklepp er god men kan ikke erstatte Austin. Dessuten er Ojo såpass god at ett Brann i 4-2-3-1 ikke er avhengig av en ny klassespiss, regner med Huseklepp er tiltenkt en rolle på kanten da, men der har Askar og Bentley vært god pluss at Huseklepp er best som spiss.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 33031
04.07.12 01:55

Synes det er rart at Austin fortsatt er i Brann. Han burde jo være attraktiv for klubber på nedre halvdel i PL eller i divisjonen under.

Rubenson
RubensonInnlegg: 1360
04.07.12 02:21
Johninho2: Synes det er rart at Austin fortsatt er i Brann. Han burde jo være attraktiv for klubber på nedre halvdel i PL eller i divisjonen under.

Skulle tro det ja..for eksempel så er han bedre enn Palacios som er litt samme type..han er bare en dårligere utgave slike jeg ser det..

olk1702
olk1702Innlegg: 11324
04.07.12 02:38
Johninho2: Synes det er rart at Austin fortsatt er i Brann. Han burde jo være attraktiv for klubber på nedre halvdel i PL eller i divisjonen under.

Har vel ikke så gode minner med spillere fra TL i det siste.

Battaljen
BattaljenInnlegg: 1994
04.07.12 02:41

Austin er i Brann på lånt tid, mens Huseklepp mest sannsynlig kommer hjem for godt om han kommer med tanke på alder og familiesituasjon. Brann får mest sportslig ut av å ha Huseklepp med andre ord.

(Innlegget ble redigert 04.07.12 02:43)

Luskelarsen
LuskelarsenInnlegg: 9202
04.07.12 07:40
exonymous: Austin er vel viktigere for Brann enn Huseklepp vil være. Samtidig ville han og Ojo vært et interessant spisspar.

Austin er sannsynligvis tapt for Brann uansett. Jeg ville satset på Huseklepp om man må velge.

Cobi
CobiInnlegg: 45542
04.07.12 12:38

Nedre halvdel? Nå tøyser du, jeg har da lest her inne at Austin er god nok for Manchester Uniteds midtbane, bl.a.

Sympatisk av Brann å nærmest gå offentlig ut med at de ber en annen klubbs spiller si opp kontrakten sin for at de skal kunne hente han gratis, for øvrig.

Mon tro hvordan reaksjonene hadde vært om f.eks. en engelsk klubb hadde presset Austin til å si opp kontrakten med Brann?

Amin_Nouri
Amin_NouriInnlegg: 7798
04.07.12 17:13
Cobi: Sympatisk av Brann å nærmest gå offentlig ut med at de ber en annen klubbs spiller si opp kontrakten sin for at de skal kunne hente han gratis, for øvrig.

Hvem er dette? Er det Nordkvelle?

Sipson
SipsonInnlegg: 70
04.07.12 17:46

Begynner å savne Carl-Erik Torp utrolig mye fordi hvis Brann hadde hatt han enda.. Så hadde det ikke gjort så mye om Austin dro..

Markmus
MarkmusInnlegg: 50349
04.07.12 18:00

Austin sa for en stund siden at han gjerne vil spille med Huseklepp igjen, så jeg vil tro at en Huseklepp-retur også vil gjøre det lettere for Austin å signere ny kontrakt med Brann.

Det er et evig dilemma. På banen er Austin viktigere enn Huseklepp (Brann med og uten Austin er to forskjellige lag), mens utenfor banen vil Huseklepp bety enormt i form av effektsalg og oppmøte.

Jeg sier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler. Så får vi bare håpe at vennene til Ole Brumm dukker opp og sørger for at Ole Brumm får begge deler ;)

Cobi
04.07.12 20:03

Nei, huseklepp, amin-nouri. Fra tv2-sporten i går. Dt bør presentert som at huseklepp har en oppsigelsesklausul dersom han ikke får lønn som avtalt i pompey. Brann gikk langt i å si at han var ønsket, men kun dersom han sa opp kontrakten i england. Altså et slags ultimatum, hvor de oppfordret han til å gjøre dette.

Jeg synes som sagt jeg ser brann om Austin eller ojo hadde hatt en slik klausul og en utenlandsk klubb i beste sendetid hadde oppfordret vedkommende spiller til å bryte med brann.

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 6414
04.07.12 20:15
Cobi: Jeg synes som sagt jeg ser brann om Austin eller ojo hadde hatt en slik klausul og en utenlandsk klubb i beste sendetid hadde oppfordret vedkommende spiller til å bryte med brann.

Hvis man ikke evner å betale lønn til sine ansatte så fortjener man kanskje det.

Wilhelmsson
WilhelmssonInnlegg: 605
04.07.12 21:47
Rubenson: for eksempel så er han bedre enn Palacios som er litt samme type..

Hvilket grunnlag har du for å si dette, om jeg tør spørre?

Amin_Nouri
Amin_NouriInnlegg: 7798
04.07.12 21:50
Cobi: Nei, huseklepp, amin-nouri. Fra tv2-sporten i går. Dt bør presentert som at huseklepp har en oppsigelsesklausul dersom han ikke får lønn som avtalt i pompey. Brann gikk langt i å si at han var ønsket, men kun dersom han sa opp kontrakten i england. Altså et slags ultimatum, hvor de oppfordret han til å gjøre dette.

Aha, fikk ikke med meg tv2-sporten i går. Syntes Brann har stått frem som mer enn sympatiske i år, så ville vite om jeg hadde gått glipp av noe. 

Enhjørning1
Enhjørning1Innlegg: 57
04.07.12 21:59

Huseklepp er ikke god nok for brann

Bjartesen
BjartesenInnlegg: 2842
04.07.12 22:05
Enhjørning1: Huseklepp er ikke god nok for brann

da sier vi takk til deg

Enhjørning1
Enhjørning1Innlegg: 57
04.07.12 22:08
Bjartesen: da sier vi takk til deg

så hissig da

Bjartesen
BjartesenInnlegg: 2842
05.07.12 11:16
Enhjørning1: så hissig da

Rasende!

Mollje
MolljeInnlegg: 518
05.07.12 11:39
Rubenson: Skulle tro det ja..for eksempel så er han bedre enn Palacios som er litt samme type..han er bare en dårligere utgave slike jeg ser det..

Hohoho. For noe vrøvl. Palacios er en spiller som har blitt solgt for over 100 millioner. Austin vil aldri noensinne kunne være i nærheten av noe sånt. Kan garantere at Palacios hadde vært langt mer dominerende enn Austin har vært i tippeligaen.

jackblack
jackblackInnlegg: 9216
05.07.12 12:24

hvordan vil reaksjonene i Bergen være om Huseklepp ikke kommer "hem" til Bergen dersom han kommer til Norge?

Msport77
Msport77Innlegg: 5983
05.07.12 12:30
jackblack: hvordan vil reaksjonene i Bergen være om Huseklepp ikke kommer "hem" til Bergen dersom han kommer til Norge?

Er det han som er den overraskende signeringen til VIF som noen har lest om på Twitter? Jeg vet ikke noe mer om det enn det tynne jeg har lest....

Cobi
05.07.12 12:32
Msport77: Er det han som er den overraskende signeringen til VIF som noen har lest om på Twitter?

Burde ikke Huseklepp ha fått nok av vannstyrte klubber snart?

Sipson
SipsonInnlegg: 70
05.07.12 12:58

Mener at det er bedre å signere Huseklepp også selge Austin. Fordi Brann har talenter som Kjetil Kalve, Kristoffer Barmen,Kristoffer Larsen og Grønner som snuser på en plass i startopstillingen. Av de så er det kun Barmen som kan overta etter Austin, og jeg mener at Barmen ligner litt på Austin på noen steder. Hvis vi tenker langsiktig så vil det lokke mange flere tilhengere og intresse rundt Brann fordi da har de to nye lokale spillere. Og det er jo det nesten ALLE Brann-Supportere maser om, nemlig å ha lokale spillere i startopstillingen!

dudo
dudoInnlegg: 17575
05.07.12 15:03
Cobi: vannstyrte

Hei, selv om vi har hatt en bra sommer er det da i Bergen vi har vannstyre!

Cobi
05.07.12 15:19
dudo: Hei, selv om vi har hatt en bra sommer er det da i Bergen vi har vannstyre!

Vankelig å ikke se det komiske i den skrivefeilen, ja :)

Johninho2
Johninho2Innlegg: 33031
05.07.12 15:21

Huseklepp vi jo være viktig for Brann med tanke på den lokale identiteten. Han alene trekker sikkert noen tusen ekstra på kampene.

Rubenson
RubensonInnlegg: 1360
06.07.12 04:19
Wilhelmsson: Hvilket grunnlag har du for å si dette, om jeg tør spørre?

Min personlige mening etter å ha sett begge i x-antall kamper, ikke verre enn det. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg