Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

RBK vs. MFK - Hvem får Hansen?

NYTT TEMA
TheDante
TheDanteInnlegg: 6645
10.07.12 21:02

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/rbk-og-molde-i-kamp-om-oddkeeper-3830214.html

Imens Lillestrøm står uten keeper, slåss MFK og RBK om den tidligere LSK-reserven André Hansen. Odd avviser ikke et salg om riktig bud kommer på bordet, så konkurransen om hvem som klarer å lage høyest kronestabel nå er i gang.

Hvem vinner budkrigen, og hvilken klubb vil være best for Mr.Hansen?

(Innlegget ble redigert 10.07.12 21:05)

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 17387
10.07.12 21:03
TheDante: Hvem vinner budkrigen, og hvilken klubb vil være best for Mr.Hansen?

Tror veien til spilletid er kortere i RBK, så han bør velge de i tilfelle.

KitWalker_1516
KitWalker_1516Innlegg: 7604
10.07.12 21:08
GoingKronos: Tror veien til spilletid er kortere i RBK, så han bør velge de i tilfelle.

Det er jeg enig i, men Odd er nok ute etter å skvise mest penger ut av en eventuell overgang, spørsmålet er hvem som er mest villig til å punge ut mest penger, RBK eller Røkke?

(Innlegget ble redigert 10.07.12 21:08)

ghog
ghogInnlegg: 6639
10.07.12 21:09

Den som legger mest penger på bordet får han, begge har vel penger nok. Om Bugge er på vei bort, så vil jeg tippe Molde er mest sultne.

Odd trenger pengene og selger nok. Heldigivis har vi en bra reservekeeper i Lie, så det er ikke den store katastrofen.

kmskrs
kmskrsInnlegg: 5663
10.07.12 21:13
GoingKronos: Tror veien til spilletid er kortere i RBK, så han bør velge de i tilfelle.

Stemmer det som TV2 antyder at Bugge kan være på vei bort, så er det vel minst like kort vei til spilletid i Molde.

For øyeblikket virker også Molde som en bedre klubb på alt i forhold til RBK.

kmskrs
kmskrsInnlegg: 5663
10.07.12 21:15
ghog: Heldigivis har vi en bra reservekeeper i Lie, så det er ikke den store katastrofen.

Er vel andre spillere som jeg er mer redd for å miste. Lie har ikke skuffet oss de gangene han har fått muligheten (og den har vært for sjeldent etter min mening)

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 17387
10.07.12 21:15
kmskrs: Stemmer det som TV2 antyder at Bugge kan være på vei bort, så er det vel minst like kort vei til spilletid i Molde.

Jeg tror Bugge blir, tviler på at det er noe interesse utenlandsk. Og i RBK tror jeg Hansen klarer å danke ut Ørlund selvom sistnevnte skulle forbli i klubben. Jeg ser ikke like lett for meg at Bugge benkes til fordel for Hansen.

Thecokeman
ThecokemanInnlegg: 8425
10.07.12 21:35

Vi bør hente Hansen så fort som faen..

Han er allerede bedre enn Örlund og er i tillegg norsk og ung. Ingen tvil om at han blir førstekeeper om han kommer, så får vi håpe det er nok til å friste han oppover. 

KitWalker_1516
KitWalker_1516Innlegg: 7604
10.07.12 21:41
Thecokeman: Han er allerede bedre enn Örlund og er i tillegg norsk og ung. Ingen tvil om at han blir førstekeeper om han kommer, så får vi håpe det er nok til å friste han oppover.

Han er nok tiltenkt å være RBKs 1.keeper om han kommer ja. Hansen rett inn på 1.laget i sommer og Örlund rett ut på benken.

ghog
ghogInnlegg: 6639
10.07.12 21:49
KitWalker_1516: Örlund rett ut på benken

Hvor lang kontrakt har Örlund?

Thecokeman
ThecokemanInnlegg: 8425
10.07.12 21:50
ghog: Hvor lang kontrakt har Örlund?

Ut året. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg