Jepp eneste løsning.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jepp eneste løsning.
Så du kampen?
Døyet jo tiden ved hver eneste anledning.
Kommentatoren sa rett før rødt kort nr 2 kom, at reglene var klare på at det var direkte rødt.
Nå ser jeg at flere mener at det burde vært gult. Hva er greia? Noen som vet hva reglene faktisk sier?
Så du 3-2 seieren over rosenborg for noen år siden?
Da kan man snakke om drøying. Godset ledet med minus 1 på banen og angrep fordet!
Ikke noe mer enn en middelskamp hvor dommeren er ny og har et markeringsbehov. Han mista kontrollen allerede fra første stund og det påvirket spillerne våre utpå der. Madsen med to klønete gule kort og Nuhu sin hvor det er helt klart overspilling av islendingen.
Et bevis på at dommeren hadde null kontroll i kampen skjedde helt på slutten når han først klarte å gi Godset innkast når det var ULF sin ball, for deretter å gi ULF innkast når det var Godsets kast innen 10 sekunder.
Vi var ikke gode i dag, men vi vant fortjent og red av den flaue brisen ULF kom med.
Med Madsen og mest sannsynslig Nuhu ute i neste kamp, så får vi håpe Aas blir klar. Hvis vår kaptein er tilbake på banen, så stiller vi et meget slagkraftig lag mot Odd som lekker som en sil for tiden.
Viktigste var tross alt 3 poeng og 4 poengs luke til Molde. God uke :-)
(Innlegget ble redigert 16.07.12 23:14)
tull og fjas. godset tok overganger med både 10 og 9 mann. de drøyet når de fikk cornere. helt riktig
Glemte en ting foresten..............
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fortsatt 4 poeng til Molde, og 7 til Rosenborg
1 Strømsgodset 15 11 2 2 32-18 35
2 Molde 15 10 1 4 28-16 31 31
3 Rosenborg 15 7 7 1 25-13 28
(Innlegget ble redigert 16.07.12 23:15)
,,,,
(Innlegget ble redigert 16.07.12 23:16)
Dette er jo det absolutt viktigste i dag.
Godset er fortsatt på topp!
I 1970.....
hadde dette vært innholdet fra en artikkel om fotball i VG eller Dagbladet, hadde det sikkert stått "God (l)uke".....
Hehe, så ikke kampen, men det er jo en klassisk spøk her på forumet, tatt den før. "æ bare minn om at han Tommy e mørk, æ si itj mer".
Er forøvrig tomlet opp på førstesiden, takk for assisten :-)
Flott at det endte med 3 poeng til Godset. Ser gjerne de som seriemestre foran Molde og RBK.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/se-dytten-som-reduserte-godset-til-ni-mann-3833960.html
Helt på sluten av filmen her, etter 50 sek..
Ser vel ikke akkurat som dytten til Nuhu er kjempevoldsom heller..
edit:
For øvrig er thorsteinson tydeligvis ikke enig med seg selv, eller iallefall det vg siterte ham på
Slik forklarer Thorsteinsson selv situasjonen.
– Han tar meg bakfra, så er jeg veldig «pissed» på grunn av det, så jeg er litt på ham, men han kommer bare og «pusher» meg veldig hardt. Det er ingen tvil om at det er rødt, sier islendingen til TV 2 Sporten.
(Innlegget ble redigert 17.07.12 00:00)
Stefan Johansen var god i dag, og han virker svært ballsikker. Ser også at han topper VG-børsen uten at han har noe stort navn (mange mener de store navnene får mye gratis på slike børser). Ser ut som Strømsgodset, og kanskje Norge, har en juvel her.
(Innlegget ble redigert 17.07.12 00:10)
Huff, nervepirrende siste 10 minutter, men utrolig deilig når dommeren blåste av.
Alle mann til Skien ...
Selvfølgelig skal man til Skien, dagen etter går jeg inn på Hardangervidda for en uke. Alltid allright å ha noen gode opplevelser med seg i møkkaværet da.
Ser at denne Thorsteinsson innrømmer skuespill.
Jeg tar faen meg heller rødt kort og 3 kampers karantene for mine gutter, enn denne fordømte kjerringaktige filminga.
Det han sier her er selvsagt helt korrekt, og for meg er det helt okei at han sier det akkurat som det er.
Det er nesten klin umulig å få frispark/straffe dersom du blir hindret, men holder deg på beina. Du må overspille for å "få noe". Dommerne er alt for dårlige/feige til å dømme hvis man ikke går i bakken.
Der Thorsteinsson bommer er at han overspiller i en slik situasjon, hvor han allerede har fått frispark, og det eneste han kan oppnå for laget sitt er å "jukse" på en annen spiller et rødt kort. Det er bare kjipt gjort. Å overspille for å få frispark/straffe derimot, det er beklageligvis blitt en nødvendighet.
Også enig med Thorsteinsson at rødt var hardt, synes til og med han kunne greid seg uten å gi kort til noen av dem. Så små dytter må man kunne tåle i kampens hete.
pssst... *host*Sankoh*host*
Klar overspilling, men dytting med strake armer er rødt uansett. Akkurat som med Jarstein da RBK tapte i 09.. Og med Jarstein da Viking tapte mot RBK i 10 forøvrig.
Filming er fortsatt f***eoppførsel sjøl om Sankoh er en kuk.
Anbefaler at du ser klippet som er lagt ut litt lenger ned.
Med den fysikken er det ett under at han kan være fotballspiller ;-)
For all del, hater overspilling og filming like mye som de fleste her i tråden. Latterlig at voksne, veltrente menn skal falle så enkelt.
Allikevel er det en juniortabbe å dytte med strake armer.
Nuhu burde ikke gjort det, enig i det.
enig i det, bare så jævlig irriterende å se en trent fotballspiller ramle sammen som en potetsekk.
Skulle tro det var Ali som hadde truffet med en hook der jo ;-)
Hehe, sett det før, og blir like irritert hver gang. Skulle fått med seg et gult i samme slengen, den godeste islendingen. Hadde vært helt på sin plass.
Greia er at islendingen faktisk fikk gult for å dytte Razak, men siden Nuhu sin dytt tilbake endte i at islendingen "falt" bestemte dommeren at det var verre og verdt rødt.
Ah, fikk ikke med meg det.
Nuhu burde øke østrogeninntaket sitt da, så slipper han flere slike ;)