Står i morgendagens Adressa. Klubbene enige.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Står i morgendagens Adressa. Klubbene enige.
Oooh, interessant. Anar du noko om pris?
Men link orker du ikke å fiske opp?
http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic.php?p=543834#543834
Nei Hatleking, aner ikke...
(Innlegget ble redigert 03.08.12 00:34)
Så du går under nicket 'Dew' på RBK-forumet altså?
Se der ja, bedre enn ingenting ihvertfall!
https://static.buyandread.com/thumbnail/adresseavisen_kul/2012/08/03/adresseavisen_kul-20120803_000_00_00_001-large.jpg
Oisann, den var allerede linket til gitt.
(Innlegget ble redigert 03.08.12 00:40)
Da har vi midtstopperen på plass, forhåpentligvis. Passer perfekt sammen med Strandberg.
Spiss neste.
Noen på rbkweb som har gode kontakter på desken til Adressa skjønner jeg.
Nå går det ei kule varmt i Tromsø og omegn.
Du kan tippe hvilken nick jeg har.
Forææder
Tarik?
Gårsdagens Adressa mener RBK ligger langflate etter han. Skal ikke se bort ifra at han overtar monsterlønna til Prica..
Hmm...han er jo god på sitt beste, uten tvil. Og vi har jo etterspurt en ny midtstopper, men ville foretrukket Tarik (som spiss for alle spirende kvervulanter) framfor Tore sånn som ståa er for øyeblikket. Trenger mer målscorere, for bakover er det rimelig tett...
Hvordan har han gjort det i Odense egentlig?
Ble benket til fordel for Björk og Koppinen sist han var hjemme, så det går nok greit :)
Har vel vore ut og inn. Skadetrøbbel har gjort det litt vanskeleg i dette opphaldet òg.
Hehe...snart kommer nedvurderingene haglende.
Adressa legges ut på Buyandread.com ca 10 minutter etter midtnatt hver dag. Trenger ikke akkurat spesielt gode kontakter for å kopiere linken til et bilde...
Middelmådig
Hakke peil. Litt skeptisk til om han kommer tilbake i god gammel form, men vi kan jo håpe at det går med ham som med Stadsgaard, han blomstret jo i RBK etter noe trøbbel utenlands.
Okidoki. Selv greier jeg å vente til morgenen:)
Sikkert ikke. Men midtstoppere har også en tendens til å vokse noe enormt i RBK-trøya..
Vadim Demidov, Kris Stadsgaard, Jim Larsen og til dels Stefan Strandberg er eksempler på det.
Som sammen med Vilsvik spiller i Drammen, og blir der!
Trodde Wangberg var så god jeg. Joda, han er nok en forsterkning. Men han er endel skadet.