Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stabæk sier F**k off til Fagermo!

NYTT TEMA
Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 5458
20.03.17 12:45

http://www.nettavisen.no/sportspill/omtale/stabks-forsvarsfirer-er-fdt-pa-nadderud---et-fuck-you-til-fagermo/3423323885.html

Stabæk kan i år stille med en forsvarsrekke fra Bærum, og benytter anledningen til å sende et stikk til Fagermo, som har kritisert Stabæk tidligere for å ha for mange utenlandske spillere, og at dette ikke vil bedre norsk fotball.

Nå mener Stabæk at de har tatt grep (på grunn av dårlig økonomi) og snur det hele rundt siden Odd har hentet Martin Broberg og Pape Pate Diouf blant annet.

Nå tror jeg at dette tvert i mot vil glede Fagermo at andre norske lag, begynner å jobbe på samme måte. Det står videre i artikkelen at 11 av 23 spillere kommer fra Bærum.

Jeg vil heller gratulere Stabæk med satsingen, som klubben selv allerede mener er veldig positiv, og nærmiljøet har tatt godt i mot satsingen som gjøres, ved at det skapes en nærhet til klubben..

Kanskje rådet fra Fagermo ikke var så dumt?

Everenga
EverengaInnlegg: 3627
20.03.17 12:48
Gunnar88: Kanskje rådet fra Fagermo ikke var så dumt?

Stabæk tok medalje med utlendingene og slåss mot nedrykk med de lokale så jo dumt var det, at det er nødvendig utfra økonomiske forutsetninger er en helt annen ting.

Corlan
CorlanInnlegg: 3812
20.03.17 12:51

Skal legges til at dette var et konstruert utsagn fra Nettavisen.

Sitat: - Er det et lite «fuck you» til Fagermo, dette her?

Det at en annen klubb kjører stor grad av lokale spillere er vel uansett et kompliment til DEF, og ikke et "fuck you".

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 5458
20.03.17 12:55

Everenga. Ser ingen i artikkelen som klager over hva som skjer der. Når til og med omgivelsene er mer positive nå kan det hende at det ikke er så dumt.

Everenga
EverengaInnlegg: 3627
20.03.17 13:01
Gunnar88: Når til og med omgivelsene er mer positive nå

Det kan jeg som Bærumsgutt love deg de ikke er uansett hva lokalavisa skriver.

Entusiasmen som fikk et skikkelig oppsving med Bradley og en spennende 11er er fullstendig fraværende.

(Innlegget ble redigert 20.03.17 13:02)

Hepp1971
Hepp1971Innlegg: 1710
20.03.17 14:06

Denne lokale satsningen tipper jeg sender Stabæk rett ned.

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 16147
20.03.17 15:54
Gunnar88: http://www.nettavisen.no/sportspill/omtale/stabks-forsvarsfirer-er-fdt-pa-nadderud---et-fuck-you-til-fagermo/3423323885.html

Bildet av I.A Olsen ser det ut til at både alder og rettsaker for alvor har gjort seg gjeldende.

ehall
ehallInnlegg: 18977
20.03.17 22:46

Tåpelig fremprovosert utsagn skapt av journalisten for å skape en oversikt. Sånn blir det når de ikke klarer å finne noen virkelig overskrift som lokker. Etter clickbait med andre ord. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg