Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamer Qaka

NYTT TEMA
TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12020
20.10.17 00:24
KingKongHalvor: Er ikke lett å prøve å provosere, jeg vet...

Hm?

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 49593
20.10.17 00:27
TheUntouchable: Hm?

Åpenbart at du prøver å trigge en reaksjon.

Ingen DIGGER Qaka. Bortsett fra Qaka selv.

HengeTrynet
HengeTrynetInnlegg: 22986
20.10.17 00:36

Faktisk skyhøyt nivå på treningene nede i Romania.

Bare sjekk denne videoen.

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12020
20.10.17 00:53
KingKongHalvor: Åpenbart at du prøver å trigge en reaksjon. Ingen DIGGER Qaka. Bortsett fra Qaka selv.

Javel, jeg mente det.

thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 2330
20.10.17 01:10

Lagets han spiller forøvrig kl 17 i kveld (fredag 20.10) borte mot Gaz Metan som ligger nest-sist. Vurderer å lete opp en stream hvis jeg kommer på det og ikke har noe bedre å gjøre, bare for å se hvordan han gjør det. Ble nysgjerrig.

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 3133
20.10.17 01:28

Ekkel usympatisk drittsekk. Måtte han aldri få noe suksess. 

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 1628
20.10.17 01:42
thewaterfall: for å se hvordan han gjør de

Det er unødvendig, Kamer vet at han kommer til å brilijere og mange storklubber er ute etter ham.

thewaterfall
20.10.17 01:46
Stormoen33: Det er unødvendig, Kamer vet at han kommer til å brilijere og mange storklubber er ute etter ham.

Hehe, jeg tror alle kan ha gått av en uavhengig og objektiv vurdering.

Lurer på hvordan fotballintelligensen til fyren er når han tolker det at treneren forklarer hvordan spillerne skal opptre når han mottar ball som at treneren vil bygge laget rundt ham. Ifølge ham selv så droppen har dypt å henter ball, det betyr jo at han ofte starter angrepene og da er det jo naturlig at treneren forklarer hva han vil at spillerne skal gjøre når de bygger opp et angrep. Det handler om rollen han har på banen, ikke at han er så forbanna god at treneren vil bygge laget rundt ham.

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 1628
20.10.17 01:52
thewaterfall: treneren vil bygge laget rundt ham

Det er jo alltid kjempelurt å bygge laget rundt en spiller som treneren vil la gå i neste overgangsvindu... men men... Kamer vet best.

thewaterfall
20.10.17 02:34
Stormoen33: Kamer vet best.

Kamer er best*

bulmerson
bulmersonInnlegg: 1761
20.10.17 08:21

Når jeg leser det siste intervjuet med han i Nettavisen om igjen, så lurer jeg på om Nettavisen bryter vær varsom-plakaten, nemlig at man skal beskytte personer mot dem selv. For jeg syns det han kommer med minner til dels om usammenhengende "ralling". For det er åpenbart at Qaka er overbevist om at Qaka er veldig god. Og i utgangspunktet så er det ok å tenke høyt om seg selv, men når man omtaler seg selv i 3.person og målt mot objektive kriterier så er nok påstanden om at "Qaka er veldig god" noe overdrevet for å si det mildt

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 5442
20.10.17 09:25
Tjaaah: Nå synes jeg du er urettferdig, han kaller seg selv bare Kamer, han er ikke så formell at han tar med etternavnet.

Sorry.

Everenga
EverengaInnlegg: 3625
20.10.17 09:37

Qaka har i løpet av det siste halvåret gått fra unorsk original skrue med tro på seg selv, via sutrekopp med litt for stor tro på seg selv til  sprø som kjeks fullstendig uten bakkekontakt.

RotsækkBK
RotsækkBKInnlegg: 823
20.10.17 11:49
Everenga: Qaka har i løpet av det siste halvåret gått fra unorsk original skrue med tro på seg selv, via sutrekopp med litt for stor tro på seg selv til  sprø som kjeks fullstendig uten bakkekontakt.

Flott stigning det da...

dalagubbe
dalagubbeInnlegg: 1034
20.10.17 12:24

For en type ass, hjeeeeeeelp

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 3605
20.10.17 12:27

For en nydelig type.

Gir fullstendig faen i hva andre sier. 

Sulfat
SulfatInnlegg: 8108
20.10.17 12:29
Tranquillo: Gir fullstendig faen i hva andre sier.

For meg virker det å være stikk motsatt. En som ikke tåler kritikk, og dvelver ved det i årevis.

KingKongHalvor
20.10.17 12:39
Sulfat: For meg virker det å være stikk motsatt. En som ikke tåler kritikk, og dvelver ved det i årevis.

Absolutt, og denne omskrivingen av virkeligheten, eller alternative fakta om man vil, er etterhvert bare pinlig. 

Trekker frem Ødegaard og hvordan han har blitt hypet, mens han selv sov på gata da han var i VIF. Så urettferdig kan livet være liksom.

Tranquillo
20.10.17 12:54
KingKongHalvor: Trekker frem Ødegaard og hvordan han har blitt hypet, mens han selv sov på gata da han var i VIF. Så urettferdig kan livet være liksom.

Fyren spilte for VIF da han var 16 år, helt alene. Og under hvilke forhold hjemme. Jeg vet, fordi jeg kjenner til fyren.

Synd han er så vill og umoden, kunne nådd bra.

KingKongHalvor
20.10.17 12:58
Tranquillo: Fyren spilte for VIF da han var 16 år, helt alene. Og under hvilke forhold hjemme. Jeg vet, fordi jeg kjenner til fyren.

Jada, han hadde det sikkert ikke helt supert hjemme, men det er da ikke VIFs feil at han hadde det trøblete hjemme. Han liker å fremstille det som om ingen i VIF tok vare på ham, han tar ikke ansvar for egne handlinger. Det er mitt største ankepunkt mot ham, spes nå som han har blitt eldre og mer moden.

Tranquillo
20.10.17 13:01
KingKongHalvor: Jada, han hadde det sikkert ikke helt supert hjemme, men det er da ikke VIFs feil at han hadde det trøblete hjemme. Han liker å fremstille det som om ingen i VIF tok vare på ham, han tar ikke ansvar for egne handlinger. Det er mitt største ankepunkt mot ham, spes nå som han har blitt eldre og mer moden.

Ja. Han har blitt ganske bitter nå.

Men men.

jackblack
jackblackInnlegg: 12327
20.10.17 13:17
Tranquillo: Fyren spilte for VIF da han var 16 år, helt alene. Og under hvilke forhold hjemme. Jeg vet, fordi jeg kjenner til fyren. Synd han er så vill og umoden, kunne nådd bra.

Hadde han bare hatt en fnugg av disiplin så hadde han ikke spilt i Romania nå.

Når det gjelder sove på gata episoden så har han en viss skyld i dette selv. Han hadde jo leilighet, men valgte å ikke være der av forskjellige grunner. En konflikt med sin romkamerat har som oftest to sider. At han heller vil spille playstation hele natta og henge med gutta en å trene, restituere etc er jo elementer som han har et vist ansvar over selv. 

Dette burde dog ha blitt fanget opp av klubben. De skal ha bedre kontroll på en 15 åring en det de hadde den gangen. 

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 8073
20.10.17 13:20

Det var vel ikke PlayStation hele natta som var det største problemet. Han ranglet jo rundt i Oslo og gjorde småkriminelle ting.Han hang nok med litt feil folk og sånn kan man ikke holde på hvis man skal satse på fotball. Klubben kunne kanskje gjort mer, men vanskelig å overvåke en spiller 24 timer i døgnet.

(Innlegget ble redigert 20.10.17 13:22)

Kakebart
KakebartInnlegg: 2075
20.10.17 13:40

Husker 95-årgangen hadde 3 supertalenter i Qaka, Dæhli og Stengel. Skuffende at det ikke har blitt mer ut av dem, selv om Dæhli er på et ok nivå. 

Kamer er ikke akkurat idolet mitt, men skjønner ikke helt at folk kan ha så mye mot han. Han snakker jo for det meste positivt om seg selv og ikke negativt om andre. Har ikke noe imot han. 

Aprilsnarr
AprilsnarrInnlegg: 4518
20.10.17 13:46
HengeTrynet: Faktisk skyhøyt nivå på treningene nede i Romania. Bare sjekk denne videoen.

Større klubber enn Shaktar og Dinamo Kiev kommer til å ligge langflate nå. 

jackblack
20.10.17 14:13
InDeilawetrust: Det var vel ikke PlayStation hele natta som var det største problemet. Han ranglet jo rundt i Oslo og gjorde småkriminelle ting.Han hang nok med litt feil folk og sånn kan man ikke holde på hvis man skal satse på fotball. Klubben kunne kanskje gjort mer, men vanskelig å overvåke en spiller 24 timer i døgnet.

Voldsepisoden i Brandbu var vel heller ikke positivt. 

Men håper jo han lykkes. Han kan jo spille ball. Selv om han til tider kan oppføre seg litt kukete. Han var jo en favoritt blant talentene den tiden han var i klubben, men trengte tid på å modnes. Nå ser det litt ut som om han latt egoet gå til hodet igjen. Synd. 

Aprilsnarr
AprilsnarrInnlegg: 4518
20.10.17 14:21
jackblack: Nå ser det litt ut som om han latt egoet gå til hodet igjen. Synd.

Nå ser det ut til det? Du syns ikke det var tendenser til dette tidligere i år før seriestart og gjennom sesongstarten altså?

arkles
arklesInnlegg: 6500
20.10.17 14:39

Alle vil ha Qaka..

jackblack
20.10.17 15:27
Aprilsnarr: Nå ser det ut til det? Du syns ikke det var tendenser til dette tidligere i år før seriestart og gjennom sesongstarten altså?

nå mente ikke jeg akkurat fra denne artikkelen, men som en stigende trend den siste tiden (året)

Da KBK rykka opp var det bare morsomt med en spiller som stakk frem hodet. 

thewaterfall
20.10.17 19:00

Da var kampen over, og Kamer og co vant 2-0. Kamper spilte hele matchen forøvrig.

Laget spilte ut i fra det jeg kunne se en 4-4-2 med Kamer som en av de to sentrale.

I 1.omgang synes jeg han var ganske anonym, og de gangene han hadde ballen spilte han enkelt. I starten av matchen sank han seg ofte dypt i oppspillingsfasen for å være tilgjengelig for stopperne når de hadde ballen.

Utover i 2.omgang var det en periode var Kamer viste at det bor mye fotball i han. Hadde flere gode gjenvinninger, noen ganske solide pasninger i bakrom, fikk også vist fram et bra rykk og teknikken sin da han ofte klarte å gå forbi en eller to mann før han ble felt eller spilte videre. Utover i omgangen så synes jeg han forsvant mer igjen.

Talentet er der uten tvil, men han var ikke den beste utpå der i dag og jeg blir svært overrasket om han går til en klubb som Shakthar og Dynamo hvis dette er representativt for det han har prestert tidligere.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg