Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brann-Stabæk *Kamptråd*

NYTT TEMA
Tjaaah
TjaaahInnlegg: 11979
19.06.17 21:01
keizersoze: Hadde ikke han en i tverrliggeren? Små marginer.

Det var Brochmann.

Phronesis
PhronesisInnlegg: 1370
19.06.17 21:04

Imponerende målshow i Bergen. Brann er i knallform. Forhåpentligvis varer det ikke.

keizersoze
keizersozeInnlegg: 7675
19.06.17 21:05
Tjaaah: Feil kanskje, ja. Men å kalle eggkasting for vold synes jeg er å degradere alvorligheten i ordet vold.

Vold har jo forskjellige alvollighetsgrader. Bare å se på den tykke stygge boken som omhandler norges lover. Uansett om det er lett eller tung vold . Egg kaster en på en som er med på leken.

Uansett må jeg gi Brann godkjent idag. var noe fint småspill, litt roting, en fin kontring, masse jobbing. Slik Nilsen liker det, og Bergen også.

keizersoze
19.06.17 21:06
Tjaaah: Det var Brochmann.

Ahh ok. Danke

Tjaaah
19.06.17 21:06
SlimWhitman: (7 mål mer enn rbk)

S08. Lan lovet jo at vi skulle bli bedre fremover jo. Ingen grunn til å tvile da (selv om jeg kanskje gjorde det selv også).

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 3200
19.06.17 21:07
Tjaaah: Tipper han gleder seg til kampen andre juli.

Vi gleder oss alltid til kampene mot Brann! Ett storoppgjør som det er alt for få av i Eliteserien. Det smeller 2 juli! 

Tjaaah
19.06.17 21:08
keizersoze: Uansett må jeg gi Brann godkjent idag. var noe fint småspill, litt roting, en fin kontring, masse jobbing. Slik Nilsen liker det, og Bergen også.

Godkjent? Det var strengt. Braaten og Nouri fortsetter å imponere. Signer begge, med en eneste gang.

Braaten må være en av de beste signeringene vi har gjort så lenge jeg har fulgt Brann, med tanke på at han kom som avskiltet, gratis vrakgods og spiller som han gjør.

Tjaaah
19.06.17 21:09
InDeilawetrust: Vi gleder oss alltid til kampene mot Brann! Ett storoppgjør som det er alt for få av i Eliteserien. Det smeller 2 juli!

Måtte det bare gå som i dag, hehe. Å tape hjemme mot VIF er kanskje det verste jeg vet når det kommer til fotball. Enda verre enn rbk.

InDeilawetrust
19.06.17 21:10

Det ville vært å lyve hvis jeg hadde sagt at det ikke er bittert når 4 ex Vålerenga spillere er på banen for serielederen Brann og to av de scoret i kveld. De to som scoret er også Oslo gutter og Nouri vokste opp i Vålerenga og er ekte Vålerenga gutt. 

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 1935
19.06.17 21:12
InDeilawetrust: Nouri vokste opp i Vålerenga

Han vokste vel strengt tatt opp med å spille for Klemetsrud.

Tjaaah
InDeilawetrust: Det ville vært å lyve hvis jeg hadde sagt at det ikke er bittert når 4 ex Vålerenga spillere er på banen for serielederen Brann og to av de scoret i kveld. De to som scoret er også Oslo gutter og Nouri vokste opp i Vålerenga og er ekte Vålerenga gutt.

Litt vanskelig å forstå hvorfor vi fikk tre av de levert så billig, men så funker jo ikke alle like godt i alle klubber heller da.

Uansett kan jeg se at det er litt kjedelig ja.

InDeilawetrust
Tjaaah: Måtte det bare gå som i dag, hehe. Å tape hjemme mot VIF er kanskje det verste jeg vet når det kommer til fotball. Enda verre enn rbk.

Tjaaah, ingen tvil om at hjemmelaget er storfavoritter i hvert fall. Må skje noe drastisk hvis vi skal slå dere borte altså. 

InDeilawetrust
19.06.17 21:13
Tjaaah: Litt vanskelig å forstå hvorfor vi fikk tre av de levert så billig, men så funker jo ikke alle like godt i alle klubber heller da.

InRekdalwetrust... Not! 

keizersoze
Tjaaah: Godkjent? Det var strengt. Braaten og Nouri fortsetter å imponere. Signer begge, med en eneste gang. Braaten må være en av de beste signeringene vi har gjort så lenge jeg har fulgt Brann, med tanke på at han kom som avskiltet, gratis vrakgods og spiller som han gjør.

Jeg er enig med deg med at Braaten var en kanonsignering.

Kamper går gjerne frem og tilbake.. og idag gikk stort sett alt inn. De jobbet godt. 5-0 er jo knall. Men det kunne like gjerne endt 3-2. Eller verre. Men guttene våre jobbet.. og gjorde det bra.

Så godkjent

callofduty
callofdutyInnlegg: 6945

Herregud så vanvittig god Nouri har vært denne sesongen! Få han på landslaget!

Tjaaah
19.06.17 21:15
InDeilawetrust: Tjaaah, ingen tvil om at hjemmelaget er storfavoritter i hvert fall. Må skje noe drastisk hvis vi skal slå dere borte altså.

Vi må vel gå med på det nå ja. Men skulle vi lede fortsatt når vi møter dere, så er det jo typisk Brann å gå på en stjernesmell. blir uansett gøy med Brann - VIF igjen hvor begge lag er sånn noenlunde med i toppen. Det er vel ganske lenge siden.

Tjaaah
19.06.17 21:16
keizersoze: Jeg er enig med deg med at Braaten var en kanonsignering. Kamper går gjerne frem og tilbake.. og idag gikk stort sett alt inn. De jobbet godt. 5-0 er jo knall. Men det kunne like gjerne endt 3-2. Eller verre. Men guttene våre jobbet.. og gjorde det bra. Så godkjent

Joda, men de gjør jo dette i nesten alle hjemmekamper, og mange av Stabæksjansene kommer når vi er opp med 3 mål. Lett å bli litt nochalant da.

keizersoze
19.06.17 21:19
Tjaaah: Joda, men de gjør jo dette i nesten alle hjemmekamper, og mange av Stabæksjansene kommer når vi er opp med 3 mål. Lett å bli litt nochalant da.

Der ga du meg en ide herr Tjaah. Følg med på vgd så får du se ;)

InDeilawetrust
19.06.17 21:30
Tjaaah: Litt vanskelig å forstå hvorfor vi fikk tre av de levert så billig, men så funker jo ikke alle like godt i alle klubber heller da.

Angående Braaten hadde vi ikke økonomi til å gi han ny kontrakt. Rekdal valgte å satse på unggutten Niklas Castro i stedet for Braaten, og Castro er ikke i klubben nå en gang.Well played Rekdal! Han kastet spillere på dør og hentet inn nye like ofte som han byttet sokker. 

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 1935
19.06.17 21:32
InDeilawetrust: Han kastet spillere på dør og hentet inn nye like ofte som han byttet sokker.

Akkurat det tviler jeg sterkt på. Da bør noen i så fall si fra om den horrible fothygienen hans.

Tjaaah
19.06.17 21:35
InDeilawetrust: Angående Braaten hadde vi ikke økonomi til å gi han ny kontrakt. Rekdal valgte å satse på unggutten Niklas Castro i stedet for Braaten, og Castro er ikke i klubben nå en gang.Well played Rekdal! Han kastet spillere på dør og hentet inn nye like ofte som han byttet sokker.

Det er jo en prioritering man kanskje kunne forstå der og da. De fleste lo jo når Braaten skulle være med på Branntreninger. Brann trodde jo heller ikke at det var mye vits, men trengte litt folk til trening tror jeg det var.

Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 3444
19.06.17 21:37
Tjaaah: Det er jo en prioritering man kanskje kunne forstå der og da. De fleste lo jo når Braaten skulle være med på Branntreninger. Brann trodde jo heller ikke at det var mye vits, men trengte litt folk til trening tror jeg det var.

De hadde med ham og Drage til treningsleir, fordi vi manglet kantspillere. De nektet for at det var et prøvespill, men det lå vel i kortene at de var interessert i å signere minst en av dem. De fleste trodde jo det skulle være Drage som fikk en restart i karrieren, men LAN var tidlig frelst av Braaten.

Tjaaah
19.06.17 21:38
Solvgutt1: De hadde med ham og Drage til treningsleir, fordi vi manglet kantspillere. De nektet for at det var et prøvespill, men det lå vel i kortene at de var interessert i å signere minst en av dem. De fleste trodde jo det skulle være Drage som fikk en restart i karrieren, men LAN var tidlig frelst av Braaten.

Ja, stemmer det, hadde glemt Drage, endte ikke han i Sogndal etter det?

Solvgutt1
19.06.17 21:39
Tjaaah: Ja, stemmer det, hadde glemt Drage, endte ikke han i Sogndal etter det?

Jo, og han sikret vel opprykket vårt og.

(Innlegget ble redigert 19.06.17 21:39)

InDeilawetrust
19.06.17 21:40
Tjaaah: Det er jo en prioritering man kanskje kunne forstå der og da. De fleste lo jo når Braaten skulle være med på Branntreninger. Brann trodde jo heller ikke at det var mye vits, men trengte litt folk til trening tror jeg det var.

Sant nok, hadde vi hatt økonomi til det så hadde Braaten fått ny kontrakt også, det var i utgangspunktet ønskelig. Uansett gøy at han har fått fart på karireren igjen. Han trengte nok noen skikkelig sesonger med kamper hver helg for å finne den kampformen han har nå! Rekdal kan han ikke nok tillitt. Rekdal er nådeløs mot spillere som er litt "laidback" som Braaten. Reka er litt gammeldags i stilen og skal ha 11 mann som løper til krampa tar de. 

(Innlegget ble redigert 19.06.17 21:41)

Tjaaah
19.06.17 21:43
InDeilawetrust: Rekdal er nådeløs mot spillere som er litt "laidback" som Braaten. Reka er litt gammeldags i stilen og skal ha 11 mann som løper til krampa tar de.

Det er nettopp det som er rart med Braaten i Brann, han jobber jo som en idiot hele kampen.

InDeilawetrust
19.06.17 21:49
Tjaaah: Det er nettopp det som er rart med Braaten i Brann, han jobber jo som en idiot hele kampen.

Heltne Nilsen var godt likt av Rekdal, men passet ikke helt inn og fikk en litt for offensiv rolle. Han rotet bort ballen konstant fremover i banen. Det ble derfor prioritert å satse på Herman Stengel i stedet. 

Ruben Kristiansen hadde gått litt i stampe og trengte en ny start tror jeg, selv om han var ganske god! Det samme trengte tydeligvis Braaten, selv om det aldri var noe tvil over nivået han har inne. Han fikk nok aldri muligheten til å komme skikkelig i kampform.

Angående Nouri ble han ikke satset på som ung og gikk til Start. 

Bare å ta av seg hatten for det Lan har fått ut av disse spillerene og dette Brann laget! 

keizersoze
19.06.17 21:50
Tjaaah: Det er nettopp det som er rart med Braaten i Brann, han jobber jo som en idiot hele kampen.

Jeg  har ikke talt kilometer. Men blir ikke overrasket om han faktisk løper mer enn både Nilsen og Orlov. Nouri tror jeg sånn han holder på for tiden, matcher de, om ikke mer.

Solvgutt1
19.06.17 21:51

Kristiansen har ikke vært noen åpenbaring. Trolig førsteelverens svakeste punkt. Tunnelsynt og går for ofte glipp av hva som skjer rundt seg.

Fotball--
Fotball--Innlegg: 4702
19.06.17 21:55

Jøss...

Ikkje ble eg våt på veien ned fra øvre del av Landås, og ikkje tapte Brann. 

Hallusinerer eg? E kampen virkelig ferdigspilt med det resultatet eg tror det ble? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg