Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gratulerer Kåre!

NYTT TEMA
Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 3444
18.06.17 21:36

Etter hard innsats gjennom hele sin trenerkarriere kan en vel nå si at RBKs trener Kåre Ingebrigtsen endelig har nådd sitt mål. Han har passert Fagermo og er nå Tippeligaens mest uspiselige trener. Etter nok en svak kamp, der "Brutterns" svake taktiske evner og bomkjøpet Bendtners stilleståing tenner han på alle plugger og begynner å slenge dritt mot motstandernes unge midtstopper, som er fornøyd med å ha hatt kontroll på den oppskrytte dansken.

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/rbk-treneren-irritert-av-bendtner-kritikk-jeg-driter-vel-i-pallesen/a/24076128/

– Pallesen ... Jeg driter vel i Pallesen. Hva er han, 17 år? Og spilt ti eliteseriekamper? Vi har analysert Haugesund, og Pallesen er vel involvert i halvparten av målene, så han har vel en del å jobbe med selv.

Hva slags uttalelse er det fra en voksen profesjonell trener rettet mot et ungt norsk stoppertalent? Har noen norsk trener fremstått mer grinete og usympatisk noen gang? Har ikke Kåre, som er i ferd med å rote vekk gullet med sine svake taktiske disposisjoner og klippekort til Bendtner, også endel å jobbe med selv?

Bearwithme
BearwithmeInnlegg: 1716
18.06.17 21:37

Sutre Ingebrigtsen har nok mer å jobbe med enn å planlegge europa i sommer

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:38)

Folkflesk
FolkfleskInnlegg: 5481
18.06.17 21:39
Solvgutt1: Etter hard innsats gjennom hele sin trenerkarriere

Regner med at du tenkte lenge og vel på dette første setningsleddet i ditt åpningsinnlegg? :)

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:40)

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 5037
18.06.17 21:40

Jeg er mye enig med Kåre her. Selv om han burde sagt det på en annen måte. Hvorfor skal Kåre bry seg om hva Pallesen mener om noe som helst?

Når det er sagt, så er det unødvendig å rakke ned på en ung og lovende spiller.

Kent
KentInnlegg: 109358
18.06.17 21:41
Gunnar88: Jeg er mye enig med Kåre her.

Selvfølgelig er du det, du har jo profilbildet av det nest mest usympatiske treneren i Eliteserien.

Solvgutt1
Folkflesk: Regner med at du tenkte lenge og vel på dette første setningsleddet i ditt åpningsinnlegg? :)

Ikke veldig. Kan knapt sies å være det viktigste i åpningsinnlegget.

Solvgutt1
Gunnar88: Hvorfor skal Kåre bry seg om hva Pallesen mener om noe som helst?

Hadde ikke Kåre brydd seg hadde han svart på en annen måte. 

qbah
qbahInnlegg: 41897

Hvem er Pallesen?

Dum tråd, dum journalist og dum Kåre. Ferdig.

Solvgutt1
18.06.17 21:42
qbah: Hvem er Pallesen?

Spilleren som holdt den overvektige dansken deres i sjakk, denne gangen og som klarte å provosere treneren deres til å avsløre seg som den sutrete taperen han er.

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:42)

RickiBK
RickiBKInnlegg: 57303
18.06.17 21:43
Solvgutt1: Spilleren som holdt den overvektige dansken deres i sjakk, denne gangen.

Hørtes ut som en kjempeprestasjon. 

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 5037
18.06.17 21:43

Tror Kåre var mest oppgitt over spørsmålet, som har null relevans.

Laban
LabanInnlegg: 8180
18.06.17 21:44

Vil si at Kåre og Fagermo deler førsteplassen. Men Kåre er på god vei til å bli alene på tronen. Uspiselig fyr

hrrreminius
hrrreminiusInnlegg: 6086
18.06.17 21:45
Gunnar88: Hvorfor skal Kåre bry seg om hva Pallesen mener om noe som helst?

Det virket da som at Kåre brydde seg ganske så mye. Om han ikke brydde seg hadde han vel neppe sett det som nødvendig å komme med det karakterdrapet han prøvde seg på i neste setning.

Folkflesk
Solvgutt1: Ikke veldig. Kan knapt sies å være det viktigste i åpningsinnlegget.

Jeg greide generelt sett ikke å lese så mye viktig ut av åpningsinnlegget. At Kåre dreit på draget når han svarte på et (lettere irrelevant) spørsmål har vel ikke den store fotballmessige betydningen?

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:46)

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 15614
Solvgutt1: Hadde ikke Kåre brydd seg hadde han svart på en annen måte.

Urutinert. Han må jo bruke sin magiske og forførende dans til å Vrikke seg unna slike spørsmål.

Solvgutt1
18.06.17 21:46
Gunnar88: Tror Kåre var mest oppgitt over spørsmålet, som har null relevans.

Nå var Pallesens beskrivelse av Bendtner helt korrekt. Jeg tror heller Kåre er grinete fordi prestisjekjøpet og klippekortinnhaveren i større og større grad fremstår som en flopp. Han ønsker ikke å bli spurt mer om Bendtner. Blir rasende hver eneste gang det kommer.

Solvgutt1
18.06.17 21:47
Folkflesk: Jeg greide generelt sett ikke å lese så mye viktig ut av åpningsinnlegget. At Kåre dreit på draget når han svarte på et spørsmål har vel ikke den store fotballmessige betydningen?

At Kåre er sur, grinete og uproff i motgang kan selvfølgelig ha betydning også for RBKs prestasjoner. Virker som han er i ferd med å miste grepet. Klarer ikke oppføre seg som en voksen proffesjonell person og tyr til personangrep mot motstandernes unggutt etter nok et tap. 

Folkflesk
18.06.17 21:48
Solvgutt1: Nå var Pallesens beskrivelse av Bendtner helt korrekt. Jeg tror heller Kåre er grinete fordi prestisjekjøpet og klippekortinnhaveren i større og større grad fremstår som en flopp. Han ønsker ikke å bli spurt mer om Bendtner. Blir rasende hver eneste gang det kommer.

Hvis dette var poenget ditt kunne du jo ha skrevet det i åpningsinnlegget istedenfor å komme trekkende med det i innlegg nr. 16?

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:48)

Solvgutt1
18.06.17 21:48
Folkflesk: Hvis dette var poenget ditt kunne du jo ha skrevet det i åpningsinnlegget istedenfor å komme trekkende med det i innlegg nr. 16?

Er du bare her for å kverulere og spore av?

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:48)

RickiBK
18.06.17 21:49
Solvgutt1: Er du bare her for å kverrulere

Sier du?

Folkflesk
18.06.17 21:49
Solvgutt1: Er du bare her for å kverrulere og spore av?

I så fall matcher jeg jo trådstarten bra. Skjønt, "spore av".. du forklarte jo ikke hva du ønsket å snakke om før langt ut i tråden. Tror du vi har telepatiske evner i forhold til deg?

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:50)

Solvgutt1
18.06.17 21:50

Jeg ser at trønderne ikke vil snakke om Kåres uprofesjonelle og særdeles usympatiske innlegg, men likevel vil skrive mange innlegg i tråden som omhandler nettopp det. De "bryr seg vel ikke" på samme måte som Kåre driter i Pallesen :)

RickiBK
18.06.17 21:53
Solvgutt1: Jeg ser at trønderne ikke vil snakke om Kåres uprofesjonelle og særdeles usympatiske innlegg, men likevel vil skrive mange innlegg i tråden som omhandler nettopp det.

Hva er det egentlig å snakke om? 

Hva med Journalisten som legger i vei med dette? 

Kåre er forbannet etter en elendig kamp, og kommer kanhende ikke med de best gjennomtenkte svarene til journalister med sensasjonstegn i øynene. 

At du kaster deg over dette er i grunnen ganske søtt da. 

Får håpe ditt elskede brann evner å komme seg foran RBK på tabellen  morgen, så vi får se deg gå av hengslene igjen. 

Søtt i grunnen, all denne interessen du legger for dagen ovenfor Norges desidert største og beste fotballklub. 

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:53)

RickiBK
18.06.17 21:54
Folkflesk: Skyldes det er slags markeringsbehov?

Unødvendig spørsmål ;)

Solvgutt1
18.06.17 21:55
RickiBK: Hva med Journalisten som legger i vei med dette?

Hehe, dumme journalister som bør skjønne at de ikke skal stille lille Kåre vanskelige og kritiske spørsmål når han har tapt en kamp? Spørsmålene om Bendtner er helt legitime. Han står jo bare der. Løper kanskje 1-2 kilometer per kamp. Det er klart at en så utpreget luksusspiller påvirker resten av laget.

Hvorfor er det bare Kåre som synker så lavt at han angriper en unggutt på motstanderlaget såpass grovt fordi han får et spørsmål han ikke liker etter et tap? Hvorfor klarer andre trenere å holde seg proffe?

(Innlegget ble redigert 18.06.17 21:56)

qbah
qbahInnlegg: 41897
18.06.17 21:56

Kåre bryr seg like lite om Pallesen sine uttalelser som Solvgutt1 gjør generelt om RBK.

Solvgutt1
18.06.17 21:57
qbah: Kåre bryr seg like lite om Pallesen sine uttalelser som Solvgutt1 gjør generelt om RBK.

Det tror jeg ikke. Da hadde han ikke reagert som han gjorde. Ellers har jeg aldri sagt at jeg driter i RBK. 

hrrreminius
hrrreminiusInnlegg: 6086
18.06.17 21:57
RickiBK: Hva med Journalisten som legger i vei med dette?

Ganske sikker på at han er godt fornøyd med resultatet av spørsmålet han stilte. Han fikk den reaksjonen han håpte på, og har samlet nok av klikk.

Det er Kåres eget ansvar å ikke drite seg ut i media. Mediahåndtering er en ganske vesentlig del av en treners arbeidsbeskrivelse, og det er den enkleste saken i verden å avfeie slike spørsmål på en elegant måte om man holder hodet kaldt. 

hamplenedomplenedis
hamplenedomplenedisInnlegg: 7494
18.06.17 22:00

Forsåvidt en ikke-sak dette her, men Ingebrigtsen bør klare å avfeie spørsmålet på en mer profesjonell måte enn det han her gjorde.

RickiBK
18.06.17 22:00
hrrreminius: Det er Kåres eget ansvar å ikke drite seg ut i media. Mediahåndtering er en ganske vesentlig del av en treners arbeidsbeskrivelse, og det er den enkleste saken i verden å avfeie slike spørsmål på en elegant måte om man holder hodet kaldt.

Yeah. 

Det var tider da Kåre fikk kritikk så det holdt for ikke å være utfyllende nok. 

Her, og i en del andre tilfeller syns jeg han skulle holdt kjeft, rett og slett.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg