Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd: Zenit - Rosenborg

NYTT TEMA
vadefugl
vadefuglInnlegg: 39716
19.10.17 20:53

Et hederlig resultat tross av et fryktelig tilbakespill. Men vi scora på bortebane.

tendy
tendyInnlegg: 3242
19.10.17 20:53

RBK fremstår hvert fall mye bedre enn Vardar i dette gruppespillet.0-11 på to hjemmekamper er mildt sagt elendig på dette nivået.

Troenderfury
TroenderfuryInnlegg: 4143
19.10.17 20:55

Vi er med i 70 minutter. Det syns jeg er innafor på bortebane mot et lag som Zenit.

jback
jbackInnlegg: 14999
19.10.17 20:56

Ekstremt som kommentatorene snakket opp de halvsjansene fra førsteomgangen.

Kubrak
KubrakInnlegg: 2236
19.10.17 20:58

Östersund fortsetter formen, med 2-2 mot Bilbao, men hadde trolig fortjent seier etter statistikken å dømme: 58% balinnehav og 11 skudd på mål mot Bilbaos 4, over dobbelt så mange skudd totalt og tre ganger flere cornere. 

flourhouse
flourhouseInnlegg: 30812
19.10.17 20:58

Mulig å slå disse på Lerkendal om vi luker bort de idiotiske juniorfeilene

Eksberten
EksbertenInnlegg: 20440
19.10.17 21:02
Kurtkanon2: og når vgd-erne sutrer etter trøndere, kommer det en inn og goaler et kjempemål.

Så dere er fornøyd med å ha 1 trønder blant de 20 mest aktuelle spillerne i troppen?

(Innlegget ble redigert 19.10.17 21:02)

Nøkkelknipe
NøkkelknipeInnlegg: 1043
19.10.17 21:06
Eksberten: Så dere er fornøyd med å ha 1 trønder blant de 20 mest aktuelle spillerne i troppen?

Vi er fornøyd med salgssummene som de trønderske spillerne har tilført klubbkassa. Man kan ikke forvente at nye trønderske stjerneskudd kommer opp hvert eneste år.  

Kurtkanon2
Kurtkanon2Innlegg: 7617
19.10.17 21:09
Eksberten: Så dere er fornøyd med å ha 1 trønder blant de 20 mest aktuelle spillerne i troppen?

Er du fornøyd med det?

Hva i alle dager bryr du deg om det?

Thecokeman
ThecokemanInnlegg: 20866
19.10.17 21:09
Eksberten: Så dere er fornøyd med å ha 1 trønder blant de 20 mest aktuelle spillerne i troppen?

Nja, nesten, Reitan burde vært her og fått spille. Ellers holder vi på med fotball for å bli best mulig, kan ikke ha trøndere i troppen som helt klart er for dårlige og for gamle til å bli gode nok, bare for å ha trøndere i troppen. Så har vi de som blir så gode at vi må slippe de til nye utfordringer, det er ganske mange etterhvert. Vi får ikke beholdt disse, det er umulig slik fotballen er i dag. 

thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 2330
19.10.17 21:23
Thecokeman: Nja, nesten, Reitan burde vært her og fått spille. Ellers holder vi på med fotball for å bli best mulig, kan ikke ha trøndere i troppen som helt klart er for dårlige og for gamle til å bli gode nok, bare for å ha trøndere i troppen.

Og for å gjenta dette: Vi har hatt uflaks med den generasjonen som hadde vært mest aktuell. Vi har Reitan og Solli på lån, mens de to mest aktuelle (Helmersen og Hou Sæter) har vært skadet/syk. Helmersen har røket korsbåndet to ganger og blitt satt tilbake, Hou Sæter også vært litt uheldig med skader/sykdom på viktige tidspunkt. Så når de to mest aktuelle ikke er tilgjengelig så er det mye å forvente at vi skal ha enda flere trøndere i bakhold som er god nok for det beste laget i Norge og et lag som skal spille i Europa.

Så lenge de trønderne vi bruker blir solgt videre for gode penger fordi de har prestert så bra, så er jeg mer enn villig til å akseptere perioder med få eller ingen trøndere til neste mann er god nok.

Ellers håper jeg faktisk Reitan får en fair mulighet til neste år. Selv om Hedenstad har kommet seg litt, så har han skuffet. Har vel vært dårligst av "de faste" enter at Bendtner har spilt seg opp kraftig. Jevtovic hakket over basert på en god vårsesong.

Thecokeman
19.10.17 21:29
thewaterfall: Ellers håper jeg faktisk Reitan får en fair mulighet til neste år. Selv om Hedenstad har kommet seg litt, så har han skuffet. Har vel vært dårligst av "de faste" enter at Bendtner har spilt seg opp kraftig. Jevtovic hakket over basert på en god vårsesong.

Synes det er ganske klart at Reitan bør få muligheten, Hedenstad er hverken fugl eller fisk synes jeg, hadde forventet langt mer av han. Reitan er et kjempetalent og bør få sjansen til å gjøre plassen til sin. Men jeg frykter at han ikke får sjansen, vi vet jo alle at Hedenstad lenge (mange år) har vært en favoritt hos Kåre.  

flourhouse
flourhouseInnlegg: 30812
19.10.17 21:30
helvis: For Zenit eller Rosenborg mener du? Synes 3-0 er korrekt i forhold til kampen sett under ett.

For Zenit, selvsagt. Helt uenig.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 62065
19.10.17 21:46

Hva er problemet? 

Antonz
AntonzInnlegg: 351
19.10.17 22:19
Eksberten: Så dere er fornøyd med å ha 1 trønder blant de 20 mest aktuelle spillerne i troppen?

Så du er fornøyd med å være supporter av et lag som aldri vinner?

FOTBALLfotball
FOTBALLfotballInnlegg: 1802
19.10.17 22:21

Skjønner ikke helt den trønderkritikken mot rbk. De fleste i top 20trøndere er enten for dårlige eller for gode. Noen år har ganske mange vert på rbk-nivå, uten at RBK sansynligvis gjørde en bedre jobb da.

Dette blir nesten som å kritisere RBK for genutvalget i trøndelag.

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 16138
19.10.17 22:29
FOTBALLfotball: Dette blir nesten som å kritisere RBK for genutvalget i trøndelag.

Ja her må søskenkjærligheten ta ansvaret.

thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 2330
19.10.17 23:29
Thecokeman: Synes det er ganske klart at Reitan bør få muligheten

Helt enig med deg. Bør få sjansen til å spille seg inn på laget, men frykter Kåre foretrekker Hedenstad allikevel. Ligger litt prestisje der, akkurat som med Konradsen sentralt. I tillegg så sitter det sikkert litt langt inne å benke en Hedenstad som kostet rundt 7 mill (800.000 EURO) ifølge BILD.

Håper på en 50/50 fordeling i sesongoppkjøringa fordi Reitan må prestere bedre enn Hedenstad har gjort for å ta plassen, men det bør ikke være urealistisk akkurat.

Andropov
AndropovInnlegg: 32925
20.10.17 00:32
Andropov: Her ble Rosenborg smågutter dessverre. Blir vel dårlig stemning i Trøndelagen fremover kjenner jeg "brutter'n" rett. Anbefaler selvsakt at ingen journalister stiller kritiske spørsmål

Beklager dette innlegget. Jeg hadde blitt skjenket av en jeg trodde var min venn, slik at jeg skrev dette rabiate innlegget. Jeg har nå sovet ut rusen og er 100 % edru og tilregnelig, slik at jeg igjen kan skrive saklige innlegg i debatten.

(Innlegget ble redigert 20.10.17 00:33)

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 49846
23.10.17 12:00
Thecokeman: Dommeren er rusa.

Heisann 

KaffeOrginal
23.10.17 12:00
KBY: dommeren har fått putin i telefonen....

Heisann ... det var nok en litt vanskelig avgjørelse for dommeren ... ikke lett å se 

KaffeOrginal
23.10.17 12:01
Dewaz: Korrupt dommer

Snakker du "kjøpt og betalt" ? 

Thecokeman
23.10.17 12:32

Hei, ja. Noe du lurte på?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg