Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd: Godset - Brann

NYTT TEMA
Signaldo
SignaldoInnlegg: 516
19.11.17 20:19

Takk for en deilig kamp, følte meg levende. Synd det gikk til helvete...

lok1
lok1Innlegg: 3989
19.11.17 20:34

Stod en meter unna der Nouri skulle hatt årets klareste straffe. Helvette at vi allerede hadde fått tildelt årets straffe.

PerO_
PerO_Innlegg: 929
19.11.17 20:59

Lok1: mener du når han sparka Parr på akillesen og samtidig snubla? Jeg satt 90 grder i forhold til deg og det var hverken straffe eller hjørnespark men frispark til Parr.

Floflofloflo
FlofloflofloInnlegg: 1704
19.11.17 21:02

Like klar straffe som det røde til Vormgoor?

seriemester2013
seriemester2013Innlegg: 6365
19.11.17 21:03

Takk for kampen, det var en kamp mellom to lag som ville noe, hadde noe å spille for, og kampen ble akkurat så ulidelig spennende som man kunne fryktet. Glad for at 3 poengsferden fortsatte, tenk 8 trepongere på rad, helt uvirkelig

HLund
HLundInnlegg: 3360
19.11.17 21:03
PerO_: Lok1: mener du når han sparka Parr på akillesen og samtidig snubla? Jeg satt 90 grder i forhold til deg og det var hverken straffe eller hjørnespark men frispark til Parr.

TV 2 studio mente Brann ble snytt for straffe i dag.

Unitedboy
UnitedboyInnlegg: 6224
19.11.17 21:05
HLund: TV 2 studio mente Brann ble snytt for straffe i dag.

TV2 studio mener mye rart.

HLund
19.11.17 21:22
Unitedboy: TV2 studio mener mye rart.

VG er visst av samme oppfatning.

PerO_
19.11.17 21:27

Om man mener det er straffe eller ikke kommer nok an på vinkelen. Tipper assistenten som sto rett foran oss sa klart i fra at det ukke var straffe.

HLund
19.11.17 21:28
PerO_: Om man mener det er straffe eller ikke kommer nok an på vinkelen. Tipper assistenten som sto rett foran oss sa klart i fra at det ukke var straffe.

Det er veldig ofte jeg føler det har vært opptil flere straffesituasjoner når jeg ser dem på stadion. Og så kommer jeg hjem og ser at det ikke har vært det. Eller motsatt. TV-bildene forteller alltid mye mer enn det man ser live. Sånn er det bare.

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 9284
19.11.17 22:38

En seier for fotballen at Strømsgodset vant denne og tar medalje eller 4.plass foran Brann. 

lok1
19.11.17 23:08
HLund: Det er veldig ofte jeg føler det har vært opptil flere straffesituasjoner når jeg ser dem på stadion. Og så kommer jeg hjem og ser at det ikke har vært det. Eller motsatt. TV-bildene forteller alltid mye mer enn det man ser live. Sånn er det bare.

Er enig, men ingen andre på hele stadion eller TV-kameraene eller dommerne så det bedre enn fra første rad på bortefeltet. Så ikke like godt for eksempel taklingen til Vito, så vet ikke noe om den.

HLund
19.11.17 23:09
InDeilawetrust: En seier for fotballen at Strømsgodset vant denne og tar medalje eller 4.plass foran Brann.

Så du faktisk denne kampen eller er du mest opptatt av å slenge dritt om "betongfotball" som vanlig?

InDeilawetrust
19.11.17 23:15
HLund: Så du faktisk denne kampen eller er du mest opptatt av å slenge dritt om "betongfotball" som vanlig?

Jeg synes det er en seier for fotballen at Godset vant denne og tar medalje eller 4.plass foran Brann. Godset spiller fin fotball, og jeg synes ikke den destruktive fotballen til Brann fortjener medalje. Det må jeg vel få lov til å mene :). 

InDeilawetrust
19.11.17 23:17

Rosenborg, Molde, Sarpsborg og Strømsgodset spiller alle fin fotball og utgjør topp 4 i ligaen. Det er viktig og sånn det bør være. 

HLund
19.11.17 23:19
InDeilawetrust: Jeg synes det er en seier for fotballen at Godset vant denne og tar medalje eller 4.plass foran Brann. Godset spiller fin fotball, og jeg synes ikke den destruktive fotballen til Brann fortjener medalje. Det må jeg vel få lov til å mene :).

Ja, men jeg spør om du så kampen i dag. Da hadde du ikke snakket om noe betongfotball. Trust me.

InDeilawetrust
19.11.17 23:20
HLund: Ja, men jeg spør om du så kampen i dag. Da hadde du ikke snakket om noe betongfotball. Trust me.

Jeg så ikke kampen nei. Jeg var på Intility Arena og så mitt eget lag. Har uansett sett nok Brann kamper på TV denne sesongen til å gjøre meg opp en mening. Det her var vel ikke første kampen dere spilte i år?

PerO_
20.11.17 06:12
lok1: Er enig, men ingen andre på hele stadion eller TV-kameraene eller dommerne så det bedre enn fra første rad på bortefeltet

Hva med oss som satt på nærmeste felt på langsiden da? Vi er like nært, men har en helt annen vinkel til situasjonen enn dere. Faktisk samme vinkel som assistentdommeren. Vi så helt tydelig at det ikke var straffe.

PS: Håper ikke du var den på første rad som hang over gjerdet, viste fingeren og skrek skjelllsord til det medisinske apparatet til Godset...

Roedgata
RoedgataInnlegg: 990
20.11.17 06:59

Kveldens morsomste øyeblikk for undertegnede var da noen av hardhausene på første rad i bataljonen stolt poserte med et "kapret" Godset-flagg som de holdt opp ned før matchstart. Samme flagget får du kjøpt for noen hundrelapper i supporterbua ved inngangen. Litt av et trofé.

Ellers en underholdende og spennende kamp mellom to lag som ville noe.

(Innlegget ble redigert 20.11.17 07:01)

JackAass
JackAassInnlegg: 4798
20.11.17 09:25

Haha, bergensere og de forbanna flaggkapringene ass. Er ikke uten grunn alle bergensere blir sett ned på av resten av landet, med tanke på søpla som representerer dem. 

Bergens (igår, ikke fullt så) Glade Gutter er vel noe av det mer patetiske som forbindes med ES

Signaldo
SignaldoInnlegg: 516
20.11.17 13:14

Haha, hva er det med deg Jackass, ro deg litt ned.... stakk damen din av med en bergenser? Eller var det ditt flagg de stjal kanskje?

Brann har kanskje de beste bortesupporterne i ligaen, og i en liga som er patetisk mest pga. anglofili og likegyldighet til eget lag så tror jeg de er velkommen de fleste steder. Bedre å ha noen bortesupporterne å "hate" enn å ikke se noen av dem møte opp i det hele tatt.

thomzi
thomziInnlegg: 22682
20.11.17 13:28

Det var da voldsomt, Jacksi.

Fra der jeg stod var Brann-fansen de som har lagd mest lyd fra seg av bortesupporterne i år, litt «RBK-monotont» til tider men de skapte i det minste litt trykk.

lok1
20.11.17 14:17

Beste bortekampen lydmessig jeg har vært med på på en del år.

Hva gjelder GU så var de veldig gode FØR kamp, men hørte lite fra de i løpet av kampen. Skuffende.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg