Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Andrea Loberto til Aalesund

NYTT TEMA
runenoreg
runenoregInnlegg: 13074
12.01.18 13:39

Noen som kjenner til fyren som vet hva vi får som ny assistenttrener?

S08
S08Innlegg: 4987
12.01.18 13:47
runenoreg: Noen som kjenner til fyren som vet hva vi får som ny assistenttrener?

Spør i FFK sin klubbtråd  ;)

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 21371
12.01.18 13:48

Har vel vært litt rundt omkring i klubber på øverste nivå. Spillerutvikler i Vålerenga for 10 år siden.

har Andrea Loberto vært Kåre Ingebrigtsens hjelper og analytiker. 2015.

Uansett med Lars Bohinen har dere gjort en kjempesignering. Mulig han ønsker en unorsk assistent som er mer opptatt av ball enn taktikk.

Kumite
KumiteInnlegg: 5220
12.01.18 14:58

Mulig det er en bra signering, men spiller liten rolle når klubben ikke ønsker eller har ambinasjoner til å få tak i nye spillere, samtlige andre klubber er veldig ivrig på å skaffe seg forsterkninger og får som regel napp. 

runenoreg
12.01.18 15:39
Kumite: men spiller liten rolle når klubben ikke ønsker eller har ambinasjoner til å få tak i nye spillere

Haha, noen som er utålmodig? :)

runenoreg
12.01.18 15:40
S08: FFK

Hvem?

Cobi
CobiInnlegg: 56890
12.01.18 15:57
runenoreg: Noen som kjenner til fyren som vet hva vi får som ny assistenttrener?

Fikk veldig gode kritikker da han var assistent under Dempsey i FKH. Fløyt for så vidt videre på Dempseys arbeid da sistnevnte fikk fyken og Loberto ble midlertidig ansatt som hovedtrener, og forsvant da han ikke fikk beholde denne jobben permanent. Har vel gjort en svak jobb i FFK, vil jeg tro, resultatene var i hvert fall ikke bra, men da som hovedtrener.

Fikk et stempel som veldig god på feltet i FKH.

zetta
zettaInnlegg: 8367
12.01.18 17:52

Det virker jo som om Loberto er mye bedre assistent enn hovedtrener. Folk har forskjellige talenter.

Kumite
KumiteInnlegg: 5220
12.01.18 18:12
runenoreg: Haha, noen som er utålmodig? :)

Det er Aafk vi snakker om her, selvføgelig er jeg utålmodig. 

terlars6
terlars6Innlegg: 403
13.01.18 11:14

Var faktisk roten til alt vondt i forbindelse med Demsey saken i FKH

Trodde først det var Grindhaug Demsey, men viste seg å være Loberto.

helvis
helvisInnlegg: 12731
13.01.18 11:39
terlars6: Var faktisk roten til alt vondt i forbindelse med Demsey saken i FKH Trodde først det var Grindhaug Demsey, men viste seg å være Loberto.

Kan du forklare nærmere?

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 10128
13.01.18 12:10

Det var noe surr med Loberto i Vålerenga også tydeligvis, og partene ble ikke skilt på en god måte. Uten at jeg sitter på detaljer. 

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 50155
13.01.18 12:17
InDeilawetrust: Det var noe surr med Loberto i Vålerenga også tydeligvis, og partene ble ikke skilt på en god måte. Uten at jeg sitter på detaljer.

Jøss, det var nytt for meg. Traff ham flere ganger i Vallhall på kamp etter at han hadde sluttet, virket ikke som det var noe problem, han snakket med både spillere og trenere.

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 10128
13.01.18 12:34
KingKongHalvor: Jøss, det var nytt for meg. Traff ham flere ganger i Vallhall på kamp etter at han hadde sluttet, virket ikke som det var noe problem, han snakket med både spillere og trenere.

Da stoler jeg på at du har rett. Jeg har blitt fortalt at det var noen uenigheter der og at han er person non grata i klubben. Men da stemmer det sikkert ikke. Hadde jo inntrykk selv av at han gjorde en veldig god jobb i klubben de årene han var der. 

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 50155
13.01.18 12:57
InDeilawetrust: Da stoler jeg på at du har rett. Jeg har blitt fortalt at det var noen uenigheter der og at han er person non grata i klubben. Men da stemmer det sikkert ikke. Hadde jo inntrykk selv av at han gjorde en veldig god jobb i klubben de årene han var der.

Loberto hadde vært i klubben i nesten 10 år og ønsket seg nye utfordringer. Når RBK kom med et tilbud så var valget enkelt. Det var en pen og pyntelig skilsmisse.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg