Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Din fylkes-førsteellever: (4-4-2)

NYTT TEMA
HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 16292
14.02.18 22:35

Ok, trodde kanskje jeg hadde misforstått, og at man kunne ta med alle som spilte på et lag i fylket.

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 16228
14.02.18 22:46
HuiBuorre: Er alle disse spillerne født og oppvokst i Telemark?

Er Troms og Finmark et fylke?

zephyrus
zephyrusInnlegg: 2596
14.02.18 22:49

Emil Holst

Martin Linnes - Adrian Ovlien - Rune Pettersen - Kristian Eriksen 

Aleksander Melgalvis - Martin Ellingsen - Erik Brenden - Ole Erik Midtskogen 

Marcus Pedersen - Thomas Lehne Olsen 

Thpe
ThpeInnlegg: 29753
14.02.18 23:00
HuiBuorre: Troms & Finnmark (4-4-2). Jacob Karlstrøm; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Jostein Gundersen - Ruben Kristiansen; Hans Norbye - Morten Gamst Pedersen - Stefan Johansen - Lasse Nilsen; Runar Espejord - Michael Norø Ingebrigtsen.

Neineinei, ikke greit.

Skån Stefan Johansen (som i myeeeeeeeee større grad er knyttet til Bodø) for dette makkverket av et lag.

Så kan du heller bytte inn brødrene Y. Jenssen ;) 

HuiBuorre
14.02.18 23:20

Ja for svarte, brødrene Yttergård Jenssen ble glemt. Ruben kan spille høyre midtbane istf. Hans Norbye, mens Ulrik blir reserve.

(Innlegget ble redigert 14.02.18 23:23)

genesis99
genesis99Innlegg: 1
14.02.18 23:23

Oslo: Andre Hansen; Omar Elabdellaoui - Nikolai Næss - Jørgen Horn - Haitam Aleesami; Adama Diomande - Morten Thorsby - Ghayas Zahid - Mats Møller Dæhli; Joshua King - Ola Kamara

stc887
stc887Innlegg: 12643
15.02.18 00:18

Buskerud_

Celina

Ødegaard

Wikheim - Fossum - Stengel - Tokki

Olsen Solberg - Sell - Sætra - Lindquist -

Sætra (Morten)

Frekk midtbane og fremover mens det er ganske shady bakover.

prestonnorthend
prestonnorthendInnlegg: 2064
15.02.18 00:53
Catts: A. Wichne E. Wichne - Hagen - Strandberg - Robstad Tronstad - Ryerson - Schulze - Tripic Rasmussen - Ramsland

Ville byttet ut Wichne med McDermott i mål. Selv om han ikke har prøvd seg på øverste nivå enda tror jeg Tobias Christensen er moden nok til å danke ut Schulze. 

Catts
CattsInnlegg: 958
15.02.18 01:45

McDermott tenkte jeg ikke på. Helt fair at han tar keeperplassen, men Wichne puster ham i nakken. På midtbanen tenker jeg at det er to ledige plasser etter at Ryerson og Tripic har funnet sine posisjoner. Jeg gikk for Schulze og Tronstad, men vurderte også både Christensen og Børufsen. Synes det er vanskelig å vurdere styrkeforholdet mellom disse fire, og Christensen har jeg sett lite av.

Groundhopper
GroundhopperInnlegg: 356
15.02.18 09:17

Håper vi får se Fagermos Telemark-lag :)

MacPerson
MacPersonInnlegg: 6089
15.02.18 09:28

Østfold, ett første utkast?:

Kjetil Haug

Amin Askar, Joackim Jørgensen, Magnar Ødegaard, Joachim Thomassen

Ole Jørgen Halvorsen, Olav Øby, Moi Elonyoussi, Tobias Heintz

Jørgen Strand Larsen, Tarik Elyounoussi

---------
Trenger hjelp av andre til å justere dette laget, merket jeg hadde dårlig oversikt underveis her...

Hepp1971
Hepp1971Innlegg: 1850
15.02.18 12:39

Østfold har et sterkt mannskap, uten tvil. Telemark og Agder også.

alkatraxxx
alkatraxxxInnlegg: 472
15.02.18 13:48

Nekte å blanda gutta med det skvipet sør i fylket og lage ein "Haugalandet 11"

PK Bråtveit

Haraldseid-Nordtveit-Utvik-Stølås

M.Samuelsen-Grindheim-JV Nilsen-Ulland And.

Søderlund-Haugen

Ikkje gale detta laget :-)

eppaen
eppaenInnlegg: 22123
15.02.18 13:53
alkatraxxx: Nekte å blanda gutta med det skvipet sør i fylket

Sådda. Det er nå et par ok fotballspillere fra den siden av fjorden også selv om Viking som lag er trist.

alkatraxxx
15.02.18 14:00
eppaen: Sådda. Det er nå et par ok fotballspillere fra den siden av fjorden også selv om Viking som lag er trist.

Tjaaa...litt usikker på kim eg ville ha bytta ut med ein sørfylking. Lædre Bj. med Utvik kanskje, selv om eg ikkje tror kvalitetsforskjellen e stor...og Utvik har ett større potensiale. Samma gjelde Samuelsen vs De Lanley. Haugen på topp e ett usikkert kort...men kim e bedre fra sør?

skandaløs-ener
skandaløs-enerInnlegg: 388
15.02.18 14:22
Hepp1971: Emil Kalsaas

Andreas Vindheim?

Everenga
EverengaInnlegg: 3832
15.02.18 14:33
alkatraxxx: Tjaaa...litt usikker på kim eg ville ha bytta ut med ein sørfylking. Lædre Bj. med Utvik kanskje, selv om eg ikkje tror kvalitetsforskjellen e stor...og Utvik har ett større potensiale. Samma gjelde Samuelsen vs De Lanley. Haugen på topp e ett usikkert kort...men kim e bedre fra sør?

Du vet du ikke er stø i dialekter når du leser dette innlegget og lurer en god stund på hvem denne Kim er :)

alkatraxxx
15.02.18 16:15
Everenga: Du vet du ikke er stø i dialekter når du leser dette innlegget og lurer en god stund på hvem denne Kim er :)

Haha...dokker Oslo folk e ikkje skikka te å bevega dokker utanfor hovedstaden :-)

prestonnorthend
prestonnorthendInnlegg: 2064
15.02.18 17:25
Catts: Synes det er vanskelig å vurdere styrkeforholdet mellom disse fire, og Christensen har jeg sett lite av.

Glemte å føye til at jeg ellers er enig med elleveren din. Til nøds ville jeg kanskje bytta ut Hagen med Simon Larsen, men da mest pga førstnevnte virker å være litt på hell. 

Christensen fikk et solid oppsving da Priest tok over skuta i fjor høst og var en av hovedgrunnene til at Start i det hele tatt rykka opp i fjor. Han ser ut til å være tiltenkt en nøkkelrolle i årets lag, men det er jo et spørsmålstegn om hvor fort han tar nivået i Eliteserien og om han klarer å innfri de enorme forventningene som er knytta til ham fra omgivelsene her nede. Potensialet er likevel så stort at jeg mener at han fortjener plassen kun på bakgrunn av det. 

(Innlegget ble redigert 15.02.18 17:26)

Hepp1971
15.02.18 17:40

Ny korrigert førsteellever:

Kongshavn

Vindheim Grønner Glesnes  Skaanes

Kristoffer Larsen  Barmen  Haugen  Zachariassen

Finne  Skålevik

Zizou-Bjørndalen
Zizou-BjørndalenInnlegg: 1651
15.02.18 18:09

Oslolaget er vel kanskje det sterkeste, kunne fått konkurranse av Trøndelag og Rogaland, som det også bør være basert på innbyggertall. Mulig jeg har glemt noen. Ganske stor bredde, så kan sette opp hele 3 konkurransedyktige lag.

King   Kamara

Dæhli                               Zahid

Thorsby Leite

Aleesami                          Omar

Skjelvik     Næss

Hansen

Ohi  Diomande

Nielsen                    Braaten

Diskerud  Singh

Parr                        Nouri

Horn  Wæhler

Larsen-Kwarasey

Mos Brustad

Liban Abdi            Knudtzon

DFH     Fellah

Nâsberg                        Hamoud

Nakkim  Madsen

Faye Lund

Gode spillere som er utelatt som jeg kommer på i farta, Moussa Njie, Fredrik Carlsen, Mathias Berg Gjerstrøm, Felix Horn Myhre, Mohammed Ofkir, Abdul Basit Agouda, Bilal Njie, Christian Borchgrevink. 

(Innlegget ble redigert 15.02.18 18:18)

Zizou-Bjørndalen
15.02.18 18:21
Zizou-Bjørndalen: Gode spillere som er utelatt som jeg kommer på i farta, Moussa Njie, Fredrik Carlsen, Mathias Berg Gjerstrøm, Felix Horn Myhre, Mohammed Ofkir, Abdul Basit Agouda, Bilal Njie, Christian Borchgrevink.

Matthis Bolly er en annen god spiller som er utelatt.

Hepp1971
15.02.18 19:56

Oslo har vel den beste genpolen, når det kommer til idrett, med innslag fra alle verdenshjørner. Det er ikke tilfeldig at flere har afrikansk avstamning. De helnorske er vel sådar. 

Sjanten_
Sjanten_Innlegg: 229
15.02.18 20:36
Zizou-Bjørndalen: Gode spillere som er utelatt som jeg kommer på i farta, Moussa Njie, Fredrik Carlsen, Mathias Berg Gjerstrøm, Felix Horn Myhre, Mohammed Ofkir, Abdul Basit Agouda, Bilal Njie, Christian Borchgrevink.

Sigurd Rosted er en åpenbar mangel. Kan settes inn for Skjelvik som er fra Akershus.

Zizou-Bjørndalen
15.02.18 20:46

Rosted er mangel ja, kan byttes rett ut mot Skjelvik som du sier. Var overbevist om at Skjelvik egentlig var fra Oslo, men ser at han er fra Hosle.

Skullerud
SkullerudInnlegg: 371
15.02.18 20:54

Kan trønderne bruke både nord og sør trøndelag? hmm

RickiBK
RickiBKInnlegg: 64992
15.02.18 20:57
Skullerud: Kan trønderne bruke både nord og sør trøndelag? hmm

Hva er Nordtrøndelag? Hva er Sørtrøndelag? 

Finnes ikke de to fylkene. 

Sjanten_
Sjanten_Innlegg: 229
15.02.18 20:58
Skullerud: Kan trønderne bruke både nord og sør trøndelag? hmm

Kan Oslofolket bruke både Oslo og Akershus? Nei, selvfølgelig ikke, det bryter med hele premisset for tråden.

HuiBuorre
15.02.18 21:29

Troms & Finnmark hadde slått alle de tre oslolagene i tur og orden. 

SocratesII
SocratesIIInnlegg: 29
15.02.18 21:30

Østfold: Bare Ludvig Begby.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg