Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ernest Sesay..

NYTT TEMA
Wiggum
WiggumInnlegg: 19557
28.07.02 14:20
Jeg leste i en avis, tror det var Dagbladet i går, om Ernest Sesay og hans Viking-"karriere"...
Men han har da sluttet der for lenge siden!!!
Han og kameraten gadd visstnok ikke spille uten lønn og dro fra klubben for et par måneder siden!Hvorfor det da står at han spiller der, er for meg en gåte.
Kanarimann
KanarimannInnlegg: 11415
28.07.02 14:41
Hvilken klubb er han i nå da???? mener å huske at denne Sesay var en av de Sierra Leone spillerne som hoppet av og søkte politisk asyl. Synes også å huske at Viking så et eller annet i denne spilleren men det har visst tydeligvis endret seg det da.!!!

Kanarimann
trals
tralsInnlegg: 2503
28.07.02 15:37
Sessay startet vel faktisk kampen mot Rosenborg i det store "mestermøtet" før sesongen. (?) Mange trodde faktisk at Sessay og Nevland skulle være Vikings faste angrepsduo i Tippeligaen.

Sessay påstår jo selv at han er 16-17 år, men rykter sier at Sessay er passert de 20. I tilegg blir afrikanere veldig tidlig utviklet noe som gjør at de er fysisk sterkere enn norske undgommer, og derfor er altså svært mange afrikanere gode på junior-nivå i Norge.

trals,
www.vikinghordene.com
Wiggum
28.07.02 16:06
Akkurat det lurte jeg også på Trals...Han så jo ikke ut som en 17-åring og disse afrikanerne har det med å fikse litt på årstall.
Han spilte vel 2.omgangen mot rbk.
trals
tralsInnlegg: 2503
28.07.02 22:13
Så Sessay i Stavanger sentrum i dag, han har iallefall stukket av med treningsutsyret til Viking, den luringen....;-)

trals,
www.vikinghordene.com
Fredag
FredagInnlegg: 1137
28.07.02 22:57
Har Sesay forlatt Viking?? Det har gått meg hus forbi. Jeg vet at Lahai Fallay returnerte til FK Sandnes men trodde Sesay fortsatt var i klubben...?!

Mvh,
Fredag
Wiggum
29.07.02 00:30
"Fredag skrev:
Har Sesay forlatt Viking?? Det har gått meg hus forbi. Jeg vet at Lahai Fallay returnerte til FK Sandnes men trodde Sesay fortsatt var i klubben...?!

Mvh,
Fredag"

Ingen i media vet det tydeligvis, men jeg har fått det bekreftet fra MEGET sikre kilder...
Er litt "importen";-)
Fredag
FredagInnlegg: 1137
29.07.02 09:28
"Wiggum skrev:
Ingen i media vet det tydeligvis, men jeg har fått det bekreftet fra MEGET sikre kilder...Er litt "importen";-)"

Hmmm, snakk om å være utakknemlig. Trodde han at han skulle bli proff og stjernespiller før han ble 18?

Mvh,
Fredag,
litt skuffet hvis dette stemmer...
aIseboy
aIseboyInnlegg: 2392
07.09.17 10:27

(Innlegget ble redigert 07.09.17 10:28)

bulmerson
bulmersonInnlegg: 1823
12.09.17 23:28
aIseboy: Ernest Sesay døde mandag, 32 år gammel.

Må si jeg undret noe da jeg så datoen på startinnlegget. For det å dra opp 15 år gamle tråder er vel for spesielt interesserte. Men akkurat i dette tilfellet hadde det en legitim, dog trist, grunn.

Men øvrig informasjon har jeg visst ikke tilgang på, for det foraet på facebook fremstår lukket

Wiggum
12.09.17 23:36

Trist sak. Og hjelpe meg så lenge jeg har hatt bruker her inne.

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 49970
13.09.17 12:09
bulmerson: Men øvrig informasjon har jeg visst ikke tilgang på, for det foraet på facebook fremstår lukket

Det VAR åpent - jeg reagerte litt på den siden da det man egentlig ville var en innbetaling for å finansiere begravelse osv . Dette like mye som å informere om saken 

Kan jo være så enkelt at dette er helt fint og greit og begravelsen nå er gjennomført - men jeg får jo litt piggene ut fra alle som vil ha penger på internett - og skyter nok feile folk av og til av den grunn. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg