Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Poke: Lykke til. Ingenting hadde vært bedre enn det. Er jo alltid liv når naboene møtes.
Jeg får vel si i like måte :-)
Sky Sports sitt innslag om play-off lagene viste intertvjuer fra 5 lag.....og ikke Huddersfield, nå får jeg bare enda mer lyst på den 2.plassen for å gni det inn hos forståsegpåerne(er det et ord?)
tommy_cowan: Jeg får vel si i like måte :-)
Sky Sports sitt innslag om play-off lagene viste intertvjuer fra 5 lag.....og ikke Huddersfield, nå får jeg bare enda mer lyst på den 2.plassen for å gni det inn hos forståsegpåerne(er det et ord?)
Blir en spennende aften uansett.
Litt rart, men kanskje de planlegger et litt lengre innslag når dagens kamper er ferdigspilt.
Håper dere klarer 2. plassen. "forståsegpåerne" (send en mail til språkdirektør Sylfest Lomheim, så får du kanskje svar);o)
Kjære Fotball-Gud, du som bor i President Blatter, Messi, Guardiola, Berg-slekta og Kurt-Tomas Nyheim. Led Leeds i dag ut i kamp, denne gangen med senka skuldre og Beckford som spiss. En sesong til uten opprykk blir for mye for selv en fra distrikts-Norge. Jeg lover å aldri snakke stygt om 4-5-1 eller soneforsvar. Fotball-Gud, du hørte på meg mot Manchester og mot Spurs. I dag ber jeg om det samme mot Bristol. Værsåsnill.
I kveld vil jeg march on together til puben for å feire. Jeg vil hyle meg hes på Shamrock på Dælenenga. Kjære Fotball-Gud, som sendte din enebårne Maradona til Jord, kan du sende Leeds opp en divisjon?
dudo: Noen som vet om en bra stream? (ikke en av dem som ligger på myp2p.eu)
Hvis du ikke allerede har gjort det, opprett en spillerkonto på unibet eller bet365. Der vises kampen. De har vist alle Leeds-kampene denne sesongen som har gått på TV.
premieidiot er vel det første ordet som slår meg. utvisningen i seg selv var totalt unødvendig, spesielt i den situasjonen leeds befinner seg i. men oppførselen i etterkant var forkastelig.