Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Verneverdige ballspillere

NYTT TEMA
Stinkfist
StinkfistInnlegg: 5065
16.09.07 23:30
Det er en årlig tradisjon at vi hyller de spillerne rundt omkring i ligasystemet som trosser tidens tann, og representerer sine klubbfarger med stolthet selv om de forlengst har oppnådd en alder som av mange regnes for å være en fotballspillers pensjonsalder. Man selvsagt debattere hvorvidt Pr*mier Le*gue-spillere bør være med i denne oversikten eller ikke, men jeg har valgt å følge en inkluderende linje, og ta med verneverdige objekter også derfra. Forrige sesongs ledestjerne Andy Hessenthaler har dessverre forlatt ligafotballens rekker, men er fremdeles aktiv i Dover Athletic på Nivå 8. Dette betyr imidlertid at vi har en ny mann på topp.

Og med det introduserer vi herved ligafotballens 20 på topp i kategorien alder, sesongen 2007/08:

1. Edward Sheringham (2.4.1966), Colchester United
2. Ian Brightwell (9.4.1968), Macclesfield Town
3. Aidan Davison (11.5.1968), Colchester United
4. Richard Shaw (11.9.1968), Millwall
5. Carl Muggleton (13.9.1968), Mansfield Town
6. Paul Furlong (1.10.1968), Luton Town
7. Wayne Allison (16.10.1968), Chesterfield
8. Colin Woodthorpe (13.1.1969), Bury
9. Dean Windass (1.4.1969), Hull City
10. Dion Dublin (22.4.1969), Norwich City
11. Mark Crossley (16.6.1969), Oldham Athletic
12. Tony Roberts (4.8.1969), Dagenham & Redbridge
13. Chris Powell (8.9.1969), Charlton Athletic
13. Gary Speed (8.9.1969), Bolton Wanderers
15. Guy Butters (30.10.1969), Brighton & Hove Albion
16. Jens Lehmann (10.11.1969), Arsenal
17. Kasey Keller (29.11.1969), Fulham
18. Neil Sullivan (24.2.1970), Doncaster Rovers
19. Arjan de Zeuw (16.4.1970), Coventry City
20. Gavin Ward (30.6.1970), Chester City

Brightwell er tatt med under tvil, da han har løst spillerlisens også denne sesongen - men jeg har vanskelig for å tro at vi vil finne ham i Macclesfields lagoppstilling med mindre det skulle oppstå en alvorlig skadekrise i klubbens bakre rekker. Ellers kommer det vel neppe som noen stor overraskelse at burvoktere er en smule overrepresentert i denne oversikten.

Eventuelle feil kan rapporteres til Feilmeldingen, tlf 145.
Stinkfist
16.09.07 23:35
Når det gjelder nonligafotballens rekker er bildet mindre tydelig. Å kartlegge samtlige ballklubber utenfor Football League-paraplyen for å finne verneverdige objekter vil være en heltidsjobb. Men vi kan i alle fall slå fast med sikkerhet at følgende herrer født på 60-tallet fremdeles spiller organisert nonligafotball på et mer eller mindre høyt nivå:

1. Kevin Poole (21.7.1963), Burton Albion
2. Neil Grayson (1.11.1964), Stafford Rangers
3. Dean Greygoose (18.12.1964), Bury Town
4. Neil Redfearn (20.6.1965), Northwich Victoria
5. Andy Hessenthaler (17.8.1965), Dover Athletic
6. Ian Stevens (21.10.1966), Lancaster City
7. Stuart Storer (16.1.1967), Hinckley United
8. Billy Clark (19.5.1967), Weston-super-Mare
9. David Reeves (19.11.1967), Sutton Town
10. Lance Key (13.5.1968), Histon (utlånt til Bury Town)
11. David Oldfield (30.5.1968), Stafford Rangers
12. Lee Nogan (21.5.1969), Whitby Town
13. Paul Warhurst (26.9.1969), Northwich Victoria
14. Darren Tinson (15.11.1969), Altrincham

Hederlig omtale: Karl Connolly (9.2.1970, Prescot Cables) og Lee Philpott (21.2.1970, Hinckley United)

Forrige sesong ble denne listen toppet av velkjente Alan Judge (14.5.1960, Banbury United) som eldste målvakt og minst like velkjente Dave Gilbert (22.6.1963, Lincoln United) som eldste utespiller, men denne sesongen har jeg ikke klart å sikre håndfaste bevis på at de fremdeles er aktive. Skulle det dukke opp slike beviser, vil de naturligvis bli postert på denne oppslagstavla. Det kan også se ut som at David Eyres og Steve Claridge har lagt skoene på hylla, hvor utrolig det enn måtte høres ut. Ellers har vel Redfearn nå for tiden mer enn nok med sine oppgaver som manager, og er derfor plassert på lista under sterk tvil.
flounderswake
flounderswakeInnlegg: 3208
17.09.07 00:07
Stinkfist skrev:
13. Gary Speed (8.9.1969), Bolton Wanderers
16. Jens Lehmann (10.11.1969), Arsenal
17. Kasey Keller (29.11.1969), Fulham
->
Klage sendt.

Men ellers dyktig stykke arbeid, etter hva jeg kan se. Liste 2 skal det sikkert være mulig å fylle på, men jeg har ingenting å komme med her og nå. Sean Flynn passer vel campingvogner for tiden, og ingenting annet. Redfearn kan like gjerne stå der: han møter vel fram i arbeidsutstyret sitt på dagsen primo oktober.

Eneste jeg vil så tvil om, er Paul Warhursts tilstedeværelse i Northwich Vic. Mine kilder sier at dette tvert imot er en Paul Warhurnt.
Biscan2
Biscan2Innlegg: 15860
17.09.07 01:03
Jeg kan melde at Dean Holdsworth(8.11.68) enda er aktiv, nå i Redbridge som spillende manager.

Burde jo være et kjent navn for de fleste
mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26358
17.09.07 01:16
"Mine kilder sier at dette tvert imot er en Paul Warhurnt."

- Det er jo ikke så rent få kilder heller som opererer med nettopp "Warhurnt", så man kan saktens begynne å lure på vedkommendes korrekte identitet. I og med at jeg er av den gamle skolen, og ikke alltid blindt klarer å stole på mediaopplysninger, forholder jeg meg inntil det motsatte er bevist til at dette faktisk er den gamle Oldham-stopperen Paul Warhurst, men sikker i min sak er jeg sannelig ikke. Har Northwich Victoria den eneste offisielle klubbsiden fra Nivå 5 og oppover uten i det minste en overfladisk gjennomgang av spillerstallen?
Alexani
AlexaniInnlegg: 10249
17.09.07 12:50
Det finnes en liten gjennomgang av spillermaterialet man disponerer på Victoria Stadium, men av årsaker ukjent for utenforstående finnes ingen link til denne på hovedsiden. Derimot dukker den opp på tilfeldig valgte sider. Imidlertid kan dette vise seg å være en svindel på nivå med T5PC, da denne linken kan føre uskyldige mennesker inn på en omtale av Manchester Uniteds reservelag.

Nok prat, her er linken: http://www.northwichvics.co.uk/players.php

Denne viser verken Warhurnt eller Warhurst, ei heller spillende manager Redfearn, så man kan rett og slett mistenke at siden ikke er spesielt godt oppdatert.

Alexani - it's no fun till someone dies
Stinkfist
17.09.07 12:59
Mysteriet Warhurst/Warhurnt er oppklart.

http://www.northwichguardian.co.uk/sport/northwichvictoria/news/display.var.1690642.0.two_in_another_to_follow.php

Dog stiller jeg meg noe tvilende til beskrivelsen "former England international". Rett nok ble vel Warhurst kalt inn i troppen en gang under Graham Taylors regjeringstid, men meg bekjent slapp han aldri til i noen kamp.
mikemodano
17.09.07 13:01
Her har jeg tydelig blitt snytt av mine manglende finsøkemotoriske evner; jeg maktet i hvert fall aldri finne denne oversikten, som, som du sier, neppe er altfor godt oppdatert, uten at jeg skal si jeg har noe Vics-stipendiatkjennskap til klubben.

Det synes som om Soccerbase er i ferd med å bekjenne sine synder, der de har endret registernavnet "Warhurnt" om til "Warhurst".

Men hvor er den mangeårige storscoreren Johnny Allan? Han har ikke én eneste opptreden i grønt så langt i år, og er muligens forsvunnet vekk? I så fall har vi funnet nok en skavank i denne spillerpresentasjonen.

Richard Battersby - tro om han er slektning av den gamle Notts County-spissen Tony?
akaRa
akaRaInnlegg: 21200
17.09.07 18:11
Må bare hylle trådstarter for meget interessant lesning. Var mange gode gamle navn å finne her.
Brightwell
BrightwellInnlegg: 561
17.09.07 23:03
Fantastisk lesning, jeg bøyer meg i støvet. Og jammen bra du tok med Ian Brightwell, det er ham jeg er oppkalt etter.

Karimov.
Stinkfist
19.09.07 23:15
Jeg husker at Holdsworth var innom både Havant & Waterlooville, Cambridge United og Newport County forrige sesong, men at han nå spiller for Redbridge har gått meg hus forbi. Takk for opplysningen. Holdsworth skviser seg dermed inn på plassen mellom Oldfield og Nogan.

Forøvrig meldes det i siste nummer av Svineavlsnytt at Paul Musselwhite (22.12.1968) for tiden vokter målet til Harrogate Town i Conference North som en vennetjeneste til hans gamle Port Vale-kamerat Neil Aspin som sitter i managerstolen på Wetherby Road. Dermed sniker også han seg forbi Lee Nogan i køen.
TheScreamingLurker
TheScreamingLurkerInnlegg: 3265
21.09.07 15:17
fint fint arbeid, men blir vel litt feil å ta med keepere, med mindre de er 38 +. Keepere har jo som regel toppalderen sin mellom 32-36
AFCErik
AFCErikInnlegg: 436
03.10.07 22:34
Dereck Brown på Maidenhead fylte 44 i høst (født 8. august 1963), og er fremdeles registrert som spiller. Han gjorde flere innhopp i fjor, og det er visst ikke utelukket at han snører på seg fotballstøvlene i år igjen.
AFCErik
AFCErikInnlegg: 436
03.10.07 22:43
FC Uniteds spillende assistent manager Phil Power (ex Crewe) har også vært på banen denne sesongen. Han er født 25. juli 1966, og dermed et godt stykke oppe på aldersstigen.
Stinkfist
18.10.07 22:55
Takk for alle innspill. Skal se om jeg klarer å mobilisere nok energi til å publisere en revidert liste etterhvert. Vi har i alle fall en ny mann på topp i form av gamle Rob Newman (13.12.1963), nå for tiden assistentmanager i Bournemouth, som har sett seg nødt til å snøre på seg fotballskoene igjen på grunn av AFCBs lange skadeliste. Newman, hvis siste sesong som aktiv var 2001/02 - den gangen i Southend - satt blant annet på benken som ubenyttet innbytter mot Swansea på søndag, og i beiscupen mot Bristol Rovers forrige tirsdag kom Newman innpå som reserve for Jo Kuffour de siste minuttene. Litt småironisk ettersom Newman i yngre år representerte Bristol City i mer enn 400 kamper.

Og når vi først er inne på verneverdige ballspillere fra Bristol, har Billy Clark blitt ansatt som juniortrener for gamleklubben Rovers, og da er det vel litt tvilsomt om denne jobben lar seg kombinere med spill for Weston-super-Mare.
Stenbukken
StenbukkenInnlegg: 624
22.10.07 12:58
Paul Furlong i Luton holder da fortsatt koken. Har scoret 7 mål hittil i år sine 38 år til tross.
Stinkfist
10.11.07 13:58
> Forrige sesong ble denne listen toppet av (...) velkjente Dave Gilbert (22.6.1963, Lincoln United) som eldste utespiller...

...og det gjør den også denne sesongen. Det hørtes jo for utrolig ut til å være sant at Gilbert skulle ha lagt leggbeskytterne på hylla bare 44 år ung, og det har han da altså heller ikke. Denne sesongen har den gamle Northampton- og Grimsby-helten returnert til gamleklubben Grantham Town (Nivå 8) hvor han er spillende assistentmanager, og ifølge tallmaterialet på klubbens nettside har Gilbert vært på banen i 10 av 12 spilte ligakamper denne sesongen - tre av disse fra start - samt en rekke kamper i ymse pokalturneringer. Gudene må vite hvor mange førstelagskamper denne mannen har spilt i sin karriere, men det kan da ikke være langt unna 1000.
Kasey
KaseyInnlegg: 7313
13.11.07 12:13
Back to the eighties :-)

Glimmers....

******Nayim from the halfway-line******
******Mendes from the halfway-line******
qprbk
qprbkInnlegg: 213
14.11.07 11:45
Vet ikke hva øvre grense for fødselsdato her er men Huddersfields Frank Sinclair(1971) kan vel kanskje nevnes.
Stinkfist
20.12.07 20:22
På tide med en liten oppdatering, kanskje? Noen sirkushester blir jo som kjent aldri for gamle. Dave Gilbert ble nevnt for et par innlegg siden, og han spiller fortsatt nesten hver eneste kamp for Grantham. Videre er Kevin Poole fremdeles fast førstemålvakt for Burton, mens Neil Grayson fortsatt spiller regelmessig for Stafford i en alder av 43 år. Ja, faktisk tegnet Grayson seg på scoringslista mot Aldershot for to uker siden, og ser ikke ut til å trappe ned selv om han har blitt utnevnt til managervikar på Marston Road etter Phil Robinsons avgang.

Dean Greygoose er naturligvis fast inventar mellom stengene i Bury Town, og i én av de svært få kampene han har måttet stå over denne sesongen, har han faktisk blitt erstattet av en viss 19-åring ved navn Sean Greygoose som ble nevnt i en annet tråd her om dagen. Joda, han er sønn av sin far. Tro om vi en dag kan få oppleve en ny Greygoose i ligaen?

Neil Redfearn har returnert til manesjen etter det lite heldige manageroppholdet i Northwich, og kan nå for tiden observeres i Bridlington Town ute ved nordsjøkysten. Bridlington spiller til daglig i Unibond North (Nivå 8), og har en viss Paul Stoneman - tidligere lagkamerat av Redders fra Halifax-tida - som spillende manager. Jeg tar vel neppe feil om jeg tipper dette bekjentskapet kan ha hatt betydning for Redders' klubbvalg. Stoneman er forøvrig "bare" 34 år, og derfor altfor ung til å komme med på lista. Prøv igjen om 4-5 år.

En annen superveteran på Nivå 8 er Andy Hessenthaler, som i en alder av 42 spiller regelmessig for Dover Athletic. Den siste tida har imidlertid Hessy stadig oftere valgt å plassere seg selv på benken. Går det virkelig an at Hessy er i ferd med å trappe ned? Håper virkelig ikke det.

Ian Stevens og Stuart Storer holder det også gående, selv om de ikke har fått så veldig mye spilletid denne sesongen. David Reeves er derimot sporløst forsvunnet fra Sutton Town (det samme har hans minst like velkjente lagkamerat Matt Redmile). Hvor kan det ha blitt av den gamle superspissen? Ja, for han kan da umulig ha lagt opp, vel?

David Oldfield ble nylig ansatt som manager i Brackley Town, omtrent samtidig med at Lee Nogan valgte å forlate sin post som spillende manager i Whitby. Jeg vet ikke om Oldfield kommer til å bidra med sin ekspertise både på og utenfor banen, men vi får da håpe det. Paul Warhurst ser ut til å være arbeidsledig for tida, mens Darren Tinson er fast bidragsyter i Altys førsteellever. Billy Clark har derimot entret fotballpensjonistenes rekker etter at han ble ansatt i Bristol Rovers' trenerteam.

Når det gjelder de andre navnene som har blitt tilføyd denne lista i ettertid, ser jeg at Dean Holdsworth har ikke vært på banen for Redbridge denne sesongen. Det er mulig det ikke lar seg kombinere å være både spiller, manager og realitydeltaker - og at han derfor har valgt bort spillerkarrieren. Denne Dereck Brown ser heller ikke ut til å ha vært på banen denne sesongen, mens Phil Power står bokført med én kamp som innbytter for FCUM. Når det gjelder Paul Musselwhite, returnerte han nylig til Harrogate-buret etter et par måneders fravær, og har så langt denne sesongen spilt seks kamper for Town.
flounderswake
30.12.07 21:04
Og ny mann på 3. plass: Kevin Pressman. DEN Kevin Pressman, hvem ellers i grunn, født 06.11.1967.

Pressman satt som unytta reserve for Scunthorpe U på Home Park 1. desember. Blir spennende å se om han har tålmodighet til å vente på sjansen til førstelagsspill i United eller finner seg en ny klubb i januarvinduet.
Pacman36
Pacman36Innlegg: 9
02.01.08 13:45
Veldig interessant lesning dette..Kan noen poste noen linker for oppdatering av lag utenfor ligasystemet?
Brightwell
BrightwellInnlegg: 561
03.01.08 01:51
Jeg er fullstendig klar over at han ikke kvalifiserer til en plass på listen i kraft av sin sene fødsel på året, men i et anfall bunnløs nostalgi og beundring slås følgende fast: Marcus Gayle, født 27. september 1970, spiller for AFC Wimbledon.

Karimov.
flounderswake
04.05.08 19:13
Noen som veit om verneverdige ballfolk som har bestemt seg for å krype sammen i fossilstilling etter helgens runde? Jeg kommer i farten på følgende: Chris Powell, David Wetherall, Neil Cox, Eddy Sheringham og Dion Dublin.

Chris Powell benyttet dagen til å bokføre sin første scoring siden mars 2002 da Coventry bukket under 4-1 i sin egen nedrykkskamp.

Merket meg at Oldham tok ut Mark Crossley halvtimen før slutt - hvilket jo kan være ment som en honnør. EDIT: Nix, han har signert ny ettårskontrakt med Latics, så da var den grei.
peacock
peacockInnlegg: 6594
04.05.08 20:46
Du hellige jul! Skal David Wetherall legge inn årene?
En evig helt; vår siste matchvinner på Old Trafford!

peacock.
mcclair9
mcclair9Innlegg: 3787
04.05.08 23:19
David Wetherall har aldri vært matchvinner på Old Trafford.
peacock
peacockInnlegg: 6594
04.05.08 23:31
Du har nok rett, og jeg surra litt. Det var nok på Elland Road.

peacock.
mikemodano
07.05.08 11:55
Den øvre del av nonligapyramidens eldste utøvende utøver, Kevin Poole, var nødt til å tygge grass ved et par anledninger i går, da Cambridge tok seg til playoffinala ved å beseire Burton 4-3 over to kamper (2-1 på Abbey Stadium i går). I juli fyller Poole 45 - vil han fortsette å plukke femmerballer ut av eget nett når vi skrider over til 08/09, eller går ryktene på at han har gjort sin siste TV-redning?
Stinkfist
06.09.08 15:07
> ...eller går ryktene på at han har gjort sin siste TV-redning?

Kevin Poole gir seg aldri. Ei heller Neil Grayson, Dean Greygoose, Neil Redfearn eller Dave Gilbert. Samtlige av disse fotballens grand old men har tatt fatt på en ny sesong, selv om de forlengst har passert 40, og er gamle nok til å kunne vært far til sine lagkamerater - hvilket jo Greygoose nettopp var forrige sesong. Gamle nonligaikoner ruster aldri, kan man vel si.

Dessverre gjelder ikke den samme regelen i Football League, hvor vi har hatt et usedvanlig kraftig mannefall siden 07/08-sesongen ble avsluttet. Av de ti øverste på vår liste over verneverdige objekter fra forrige ligasesong, er det bare to stykker som fremdeles er å finne i Football League eller Pr*mier Le*gue også denne sesongen: Paul Furlong og Dean Windass. Vi ser også en klar tendens til at det i disse ligaene tynnes kraftig i utespillernes rekker når de har kommet i siste halvdel av 30-åra. Ifølge mitt tallmateriale er det i dag 33 spillere på de fire øverste nivåene av engelsk fotball som er født i 1971 eller tidligere - men bare litt over halvparten av dem (18 stykker) er utespillere. De 15 andre har burvokting som sin spesialitet, som jo innebærer at keepere er klart overrepresentert i denne forsamlingen. Kanskje ikke så veldig overraskende, med tanke på at keeperfaget ikke stiller de samme kravene til kondisjon som for utespillere - men det er jo likevel greit å få dette dokumentert. Og med forbehold om at noen individer kan ha blitt oversett, er det følgende 33 ballsparkere født i 1971 eller tidligere som i dag er heltidsansatt i en Football League- eller primusligaklubb:

(NB: Jeg velger å ta med spillere også fra primusen på grunn av de historiske båndene som fortsatt eksisterer mellom Football League og utbryterligaen - selv om disse båndene blir stadig mer tynnslitt for hvert år som går. Eventuelle lesere som føler seg støtt av dette, får ta det opp med Klagenemda.)

1. Paul Furlong (1.10.1968), Southend United
2. Dean Windass (1.4.1969), Hull City
3. *Mark Crossley (16.6.1969), Oldham Athletic
4. *Tony Roberts (4.8.1969), Dagenham & Redbridge
5. Gary Speed (8.9.1969), Sheffield United
5. Chris Powell (8.9.1969), Leicester City
7. *Neil Sullivan (24.2.1970), Doncaster Rovers
8. *David James (1.8.1970), Portsmouth
9. Ricky Newman (5.8.1970), Aldershot Town
10. Tugay Kerimoglu (24.8.1970), Blackburn Rovers
11. Jerry Gill (8.9.1970), Cheltenham Town
12. *Dean Kiely (10.10.1970), West Bromwich Albion
13. *Andy Marriott (11.10.1970), Exeter City
14. *Edwin van der Sar (29.10.1970), Manchester United
15. Ian Baraclough (4.12.1970), Scunthorpe United
16. *Pascal Zuberbühler (8.1.1971), Fulham
17. *Brad Friedel (18.5.1971), Aston Villa
18. Bruno N'Gotty (10.6.1971), Leicester City
19. *John Achterberg (8.7.1971), Tranmere Rovers
20. *Maik Taylor (4.9.1971), Birmingham City
21. *Simon Royce (9.9.1971), Gillingham
22. *Lee Harrison (12.9.1971), Barnet
23. Chris Lucketti (28.9.1971), Huddersfield Town
23. Alan Wright (28.9.1971), Cheltenham Town
25. Lilian Nalis (29.9.1971), Swindon Town
26. Graham Alexander (10.10.1971), Burnley
26. *Ian Bennett (10.10.1971), Sheffield United
28. Andy Cole (15.10.1971), Nottingham Forest
29. Paul Telfer (21.10.1971), Leeds United
30. *Ian Walker (31.10.1971), Bolton Wanderers
31. Dwight Yorke (3.11.1971), Sunderland
32. Frank Sinclair (3.12.1971), Lincoln City
33. Ian Hendon (5.12.1971), Barnet

* = medlem av Målvaktsforbundet
Stinkfist
06.09.08 15:16
Hva så med de mange ligaene nedenfor Football League? Disse ligaene er noe vanskeligere å kartlegge, dels fordi det er snakk om flere klubber, dels fordi spillere har en tendens til å bytte klubb oftere, og dels fordi mange av klubbenes nettsider ikke blir oppdatert like regelmessig. Men uansett kan vi slå fast at det skjuler seg mange kjente og kjære Football League-veteraner rundt omkring i nonligapyramiden. Vi legger også merke til at det er en mer naturlig fordeling av keepere og utespillere på dette nivået, selv om burvokterne nok fortsatt er litt overrepresentert. Vi kan i alle fall slå fast at følgende verneverdige ballspillere født i 1971 eller tidligere spiller organisert nonligafotball denne sesongen - og jeg ser ikke bort fra at det kan være enda flere:

1. Dave Gilbert (22.6.1963), Grantham Town
2. *Kevin Poole (21.7.1963), Burton Albion
3. Neil Grayson (1.11.1964), Glapwell
4. *Dean Greygoose (18.12.1964), Bury Town
5. Neil Redfearn (20.6.1965), AFC Emley
6. *Mark Thornley (26.7.1965), Lancaster City
7. Andy Hessenthaler (17.8.1965), Dover Athletic
8. Darren Sheridan (8.12.1967), Barrow
9. Scott Hiley (27.9.1968), Tiverton Town
10. *Paul Musselwhite (22.12.1968), Gateshead
11. Mike Flynn (23.2.1969), Radcliffe Borough
12. *Steve Book (7.7.1969), Tiverton Town
13. Mike Marsh (21.7.1969), Northwich Victoria
14. Nigel Jemson (10.8.1969), Halifax Town
15. Guy Butters (30.10.1969), Havant & Waterlooville
16. Darren Tinson (15.11.1969), Nantwich Town
17. Karl Connolly (9.2.1970), Prescot Cables
18. *Paul Bastock (19.5.1970), St Albans City
19. *Gavin Ward (30.6.1970), Wrexham
20. Georges Santos (15.8.1970), Farsley Celtic
21. Fabian Wilnis (23.8.1970), Grays Athletic
22. Carl Heggs (11.10.1970), Redditch United
23. Chris Vinnicombe (20.10.1970), Tiverton Town
24. John Keister (11.11.1970), Dover Athletic
25 .Steve Torpey (8.12.1970), Farsley Celtic
26. Steve Jones (25.12.1970), Bath City
27. Daryl Burgess (24.1.1971), Bromsgrove Rovers
28. Val Owen (11.2.1971), Altrincham
29. Justin Whittle (18.3.1971), Harrogate Town
30. Martin McIntosh (19.3.1971), Alfreton Town
31. Ian Cox (25.3.1971), Maidstone United
32. Tony Barras (29.3.1971), Halifax Town
33. Leo Fortune-West (9.4.1971), Alfreton Town
34. Jason Lee (9.5.1971), Mansfield Town
35. Paul McCarthy (4.8.1971), Ebbsfleet United
36. Des Lyttle (24.9.1971), Tamworth
37. *Lee Harper (30.10.1971), Kettering Town
38. Jonathan Hunt (2.11.1971), St Albans City

Æresmedlem: Andy Legg (28.7.1966), Llanelli

Hederlig omtale også til gamle Football League-veteraner som Kevin Gray (Workington), Nicky Eaden (Kettering Town), Ged Brannan (Vauxhall Motors), Simon Osborn (Croydon Athletic) og Dean West (Corby Town), som alle er litt for unge til å komme med på årets liste, men bør ha gode muligheter til å få plass neste år hvis de fornyer spillerlisensen også i 2009/10. Og det håper vi jo at de gjør.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg