Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

0-2-7

NYTT TEMA
mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26309
13.12.07 12:17
Nå skal ingen beskylde AFCB for å sette klubbfølelsen i førersetet i år, og spørsmålet får nå være om man kan gå gjennom sesongen uten å i det hele tatt vinne én eneste hjemmekamp? Enn så lenge ser det riktig bra ut, og om man opprettholder det tempoet man har lagt ut i, bør det kunne gå veien.

Dean Court er langt fra hva den var, og årets spillerstall er så fremmedgjort at jeg ikke fatter at Cherries-fansen gidder gå og se dem i aksjon. Det heter seg gjerne at det er i motgang man står sammen som sterkest, men Kevin Bonds trupp innbyr så langt fra til noen fellesskapsfølelse, der den er sydd sammen av en gjeng jyplinger fra Readings juniorlag. En mer nitrist Bournemouth-versjon har neppe noensinne sett dagens lys, og jeg kan forestille meg at man lengter tilbake til hine dager da det blant annet blei 0-9 på Sincil Bank en gang på 80-tallet. I det minste kunne fansen den gang navnet på de spillerne som blei sendt utpå; der er det verre i dag.

King's Park i Boscombe utafor Bournemouth sentrum er en småidyllisk plett, men i år blir det tydeligvis mer idyll enn fokus på gjerrig forsvarsspill, og gjestmildheten synes i overkant stor. La gjerne disse linjer stå som fasit for en hissig manns ralling, men årets AFCB-stall tjener overhode ikke til noe nevenyttig formål, så man kan like gjerne sende dem lukt ned en divisjon, først som sist. Og blir det tur innom administrasjonskontoret i løpet av terminen, som vi alle forventer, bør nedrykket være klart innen utgangen av februar.
flounderswake
flounderswakeInnlegg: 3189
16.12.07 16:40
Mangt er skrevet om dette udugelige Bournemouth-laget, men hva med resten av fantefølget der nede hvor ingen fotskrape strekker fram, disse som enda ikke har klart å distansere dette komplett ubrukelige Bournemouth? Du har selvsagt i fremste rekke Port Vale - i realiteten en gjeng late gårdsgutter og et hån mot tidligere årganger på wembley of the north. Og Cheltenham er sannelig ikke mye bedre: barbarisk inkompetanse gjennomsyrer Whaddon Road, noe som gjør at enda kun er to sjokkerende små poeng foran B'mouth. Millwall er også et latterlig skue i år: hovmot og forfengelighet har tæret opp klubben innvendig. Tar med Gillingham her jeg: han er amibisiøs Paul Scally, det skal han ha. -"Vi rykker opp i år", sa han seinest før forrige helg. Siden den gang har man prestert kunststykket å tape for både udugeligheten B'mouth og dagdriverne i Vale. Fin balansegang mellom å være ambisiøs og koko, og Scally trur jeg faktisk er ett hundre prosent koko. Priestfield er vel en av få arbeidsplasser hvor slips rundt hodet er gjengs kleskodeks ikke bare på julebord, men året rundt. Og så Luton Town, da, som rett nok burde vært høyere oppe på tabellen, men som har havnet i uløkka og automatisk assimilerte seg til det komplette lavmålsnivået som råder i bunnen; hold utkikk etter flere pinlige idrettsøyeblikk som det på Whaddon Road i går.

Vi har vært bortskjemt med skyhøyt nivå på leagueone i ei årrekke nå, men årets avdeling inneholder virkelig noen helt begredelige kandidater som neppe vil utmerke seg positivt i år med mindre ligaens konkurranseform endres til nulløp, for her blir det jevn motbakke med 0-2 inn mot serieavslutning for alle nevnte lag.
mikemodano
16.12.07 22:05
Det er vanskelig å stå i for sterk opposisjon til det du skriver her, selv om jeg nok føler at Cheltenham blir vel stakkarsliggjort. Ok, så er riktignok John Ward borte for lengst, og Keith Downings manageregenskaper må det være lov til å trekke i tvil, men går man mannskapet nærmere etter i sømmene, ser man en rekke storheter, og jeg er bortimot skråsikker på at Town kommer til å ligge på rett side av nedrykksstreken når vi skriver midtårs 2008. En Michael Townsend, en John Finnigan, en Damian Spencer...vi er ikke langt unna et bortimot komplett mannskap her (kun 8/11, om ikke min gamle brøklærer har forrådt meg voldsomt i tenårene).
mikemodano
27.12.07 08:43
Hva er det med VGD og jinxing? Da artikkelforfatteren ga liv til denne tråden, var det med ukuelig overbevisning om at årets AFCB-utgave var så røten til beinet at det å vinne på egne grasstuster ville være komplett uoppnåelig, og så går man brått hen og vinner TO hjemmekamper på rappen?? (Det er jæskli fristende å kline på et spørsmålstegn til, men de tre suksessive sådanne er for evig og alltid forbeholdt Jim McNulty-sammenhenger).

Hvilke stakkarslige lag er ikke Gillingham og Leyton Orient, som faktisk tillater seg å forlate Dean Court poengløse? Eier de ikke skam? Her gjør Kevin Bond sitt aller ypperste for å havne i de evige historiepergamentrullene, og så går hans undersåtter ut og svikter ham ved å faktisk sope inn full poengpott. Med tanke på at det har hendt to ganger på rad, virker det liksom ikke som om det er tilfeldig heller.

Ok, oppstillinga mot O's nå sist inneholdt faktisk kun FIRE innlånte menn (skjønt...menn? De holder vel junioralder alle som én), og det lar seg gjøre å nikke anerkjennende til profiler som Gareth Stewart, Neil Young, Warren Cummings, Shaun Cooper og de to unge spissa; det er ganske ironisk at man endelig begynner å triumfere så snart leiefotfolket flest er sendt på dør. Hvis man nå i tillegg skulle børste støv av Mark Newson, skal jeg love å ikke skrive så mye som én nedsettende kommentar i retning av årets Cherries igjen.
mikemodano
03.02.08 14:30
Jinxingen vil ingen ende ta: siden forfatteren initierte til tråden, har Cherries vunnet fire, spilt én uavgjort og tapt kun én (til gjengjeld med 1-4 for Peter Clarkes Southend), og seinest i går fikk liksomopprykksfavorittene fra Trents bredd den sedvanlige omgangen grisebank på Dean Court. At denne trenden har sett dagens lys som følge av Kevin Bonds avkall på andre klubbers vrakgods, er neppe noen tilfeldighet, for i går besto backrekka av fire dønn ærlige FL-slitere: Shaun Cooper, Josh Gowling, Russell Perrett og Warren Cummings. Perrett er den med klart minst fartstid nede i Dorset, etter sommerovergangen fra Luton, men det hindrer ham ikke å kvalifisere til tittelen hederskar, sjøl om han har en skamplett som Pompey på rullebladet.

Cherries står i stor fare for å havne inn under administrasjonskloa, og kan når som helst fratas ti poeng, for å bli stilt på lik linje med Luton, som man kledelig nok banka 4-3 i Kings Park for få uker sia. I så fall vil man legge seg pent inn på sisteplass, to poeng bak det tafatte Vale-laget Lee Sinnott liksom skulle få fart på (men som faktisk presterte å hjemmetape for nettopp AFCB nylig). I det store og hele virker det som om ting er på sportslig gli hos de røde og sorte, hvilket gleder et hjerte som i bortimot 20 år har banka for grevskapets eneste Football League-representant. Riktignok var kjærlighetsforholdet satt på ei solid prøve tidligere i sesongen, da Bond eksperimenterte med en bråte juniorer fra Reading, samt annenrangsvare fra Portsmouths B-lag. Berger man unna poengfratrekk for økonomisk vanstyre (hvorfor skulle man egentlig det? Er det noen klubb i det engelske ligasystemet som i lengre tid enn Cherries har slitt med blott inkompetanse på ledersida?), kan man risikere å faktisk få fornya den L1-kontrakta som virka å være blåst lenge før julepuddingen skulle til livs. Darren Anderton, som ødela seg mot Leeds tidlig i november, har ikke vært i aksjon på tre måneder, og sjøl om han mottok rave reviews for sine innsatser innledningsvis i sesongen, spørs det om midtbaneesset har særlig mer å gi lenger. Uansett virker Danny Hollands endelig å ha blitt voksen, og han har overtatt lederrolla sentralt på midta, der han i går hadde liganykomlingen Marvyn Bartley som våpendrager.

Dean Court var den første ligabana jeg fotsatte (sommer'n '89), og sjøl om den har vansmekta siden dess, sliter jeg med å viske ut følelsene for klubben. Nå har emosjonene blussa opp igjen for fullt, og jeg stiller meg bak de mange som ønsker klubben en fortsatt tilværelse på tredjenivået, samt at en ukjent men rik onkel fra Amerika måtte dukke opp som en reddende økonomisk engel i tolvte time.

UTCIAD!
mikemodano
08.02.08 01:50
Da var det klart - AFCBs skjebne for 07/08 er besegla: de ti minuspoenga man skaffa seg etter å ha entra den grå administrasjonssona, var nådestøtet mot en i mange år økonomisk hardt prøva klubb, og sjøl om Kevin Bond ukentlig sender utpå et kollektiv håndverkere staute som få for tida, lar det seg umulig gjøre å innhente elleve poeng for å kætsje opp med nærmeste klubb med nesebora over vannflata; kirsebæra blir å finne i fjerdedivisjon fra neste termin av. Tru om man ikke bare skal kvitte seg med alt dævkjøtt først som sist, og stille på bar bakke med de få som er villig til å gå i krigen for klubben, for å få den tilbake på fote igjen. Blant dagens spillere, ser jeg for meg at følgende med en porsjon rutine helst blir værende:

Neil Moss
Josh Gowling
Shaun Cooper
Warren Cummings

Det betyr at jeg ønsker Neil Young, Paul Telfer, Russell Perrett, Darren Anderton, Jo Kuffour, Steven Foley, Gareth Stewart, Lee Bradbury og Rob Newman* ut av stadiondøra, mens Sam Vokes, Ryan Pryce, Danny Hollands, Marvin Bartley, Brett Pitman og kanskje unggutta Josh McQuoid, Joe Partington og Billy Franks, kan henge rundt i kvartalet, i tilfelle de skulle ha noe å bidra med (noe vi veit de fem førstnevnte vil ha, litt mer usikkert er det med det siste trekløveret). Får man i tillegg henta inn noen karer med solid fartstid og akseptable evner fra enten nonligaens rekker, eller fra lower league-kolleger, bør det ikke bli så helgæli i neste års League Two, helt avhengig av om man redder klubben fra de evige jaktmarker, sjølsagt. Det trur jeg man gjør, sjøl om velviljen og evnen til å stille opp for byens lokale idrettshelter ikke er påtakelig nede i rikmannsveldet i Dorset. Jeg klarer heldigvis ikke helt å se for meg at vi risikerer noe nytt Maidstone eller Aldershot.
mikemodano
08.02.08 01:59
Astriksen ved Newman skyldes naturligvis at han er assistent under Bond i dag, men han er også fortsatt registrert som spiller, og har ett innhopp i løpet av årets sesong (i en alder av 42 eller så). Det kan godt være han har noe å bidra med fra lederplass, men som spiller ser jeg helst at han ikke aksjonerer for Cherries igjen.
BalderGalland
BalderGallandInnlegg: 575
08.02.08 19:47
Darren Anderton?
Sicknote??
Lever han enda?
Stinkfist
StinkfistInnlegg: 5065
09.02.08 12:22
Telfer har da forsvunnet ut stadiondøra for snart to måneder siden. Han ga til og med avkall på den lønna han hadde til gode for å hjelpe på den trange økonomien i AFCB. Dette ble tatt opp i mitt innlegg nummer 2168.

Ellers er det svært trist det som skjer i Bournemouth om dagen. Nedrykket virker stemplet og forseglet nå, og vi får bare krysse fingrene for at de får orden i pølsepapirene, slik at vi i det minset kan finne Cherries i League Two neste sesong. Jeg har vel redegjort noen ganger tidligere for mitt syn på 10-poengsregelen, som jeg mener er analogt med å sparke en som ligger nede midt i pungen. Alt dette bare fordi Leicester var freidige nok til å komme seg opp i primusligaen på lånte penger for noen år siden.
mikemodano
09.02.08 21:28
Telfers exit hadde jeg vel strengt tatt registrert, ja.

4-1 i Luton i dag må sies å være godkjent, og formtabellen viser et kirsebærkollektiv som scorer ei anseelig mengde med mål over de siste åtte (16 i tallet). Kampen, som bar økenavnet "the battle of the deducted ones", skal ha vært temmelig énsidig, og Cherries' fem bortevinster for sesongen er jo nærmest uhørt sterkt i de kretser, hvor man vanligvis belager seg på poengkapringer foran egne pensjonister. Til tross for de mange minuspinnene, er det "kun" ni poeng opp til Crewe på den andre sida av streken, og trass i at det ser dystert ut med bare 15 kamper igjen å komme i kapp på, så er tendensene såpass positive at man ikke helt skal utelukke et vakent surge på sesongtampen her.

På tirsdag vil det bli mobilisert voldsomt mot Doncaster, som jo huser de to tidligere styrmenna på AFCB-skuta, nemlig Sean O'Driscoll og Richard O'Kelly, og jeg ser ikke vekk fra at førstnevnte kan komme til å bli emosjonell med gjensynet av Dean Court, som riktignok på langt nær er i en slik forfatning som han blei introdusert den for i hine hårde dager på früh 80-tall. Southend borte til helga lukter revansj etter det pinlig store hjemmenederlaget for samme klubb nylig, og så skal det kappstrides med Cheltenham uka deretter igjen, i en match som fort kan komme til å bli avgjørende for videre eksistens på dagens nivå.

Vanskelige, men høyst overkommelige, bortespill mot Leeds og Swansea står seinere også for tur, mens man nok må belage seg på ytterligere tapte poeng i Carlisle og Walsall.

Marvyn Bartley, som jeg totalt feilaktig har plassert ute på vinga, har spilt ei sentral rolle på midta i det siste, og får mye ros for sine bidrag etter overgangen fra Nivå 7-klubben Hampton&Richmond i januar. Endelig har man funni en våpendrager voksen nok for Danny Hollands, og Sam Vokes har skutt kométfart i rekka den seinere tida.

Til tross for midtukematch, bør det blaserte Kings Park-folket vite å stille i hopetall, og alt under 5500 på tirsdag er skuffende. Up the Cherries in all departments!
mikemodano
07.03.08 13:35
I 89/90, da et Leeds-lag bestående av flotte typer som Chris Kamara, Peter Haddock og Carl Shutt vant seriemesterskapet i andredivisjon, avslutta de sesongen med å slå cocktailbæra 1-0 på Dean Court, hvorpå ei gruppering tilreisende "fans" fant det for godt å smashe istykker utvalgte spots av Bournemouth sentrum. Siden den gang har Leeds knappest vært assosiert med positivitet i badebyen i Dorset, men det har föga hatt den største betydninga, siden de to ikke har vært på samme liganivå før denne sesongen. United vant 3-1 i Bournemouth i november, foran nesten 10 000 på DC, og stiller som temmelig klare favoritter til en ligadobbel når de to møtes i morra, sjøl om forma ikke har vært anna enn skral der i gården heller den seinere tida: 3-5-5 på de siste 13 vitner ikke om et lag som kjemper om heder og playoff, og de matcher ikke en gang AFCBs 5-2-6 i samme periode.

Bournemouth har trøbbel før morradagen: Keeperne Neil Moss og Gareth Stewart, forsvarerne Russell Perrett og Ryan Garry, samt midtbanespillerne Steve Foley og Darren Anderton, mister alle helt sikkert matchen, mens nøkkelspillere som Warren Cummings og Max Gradel, i tillegg til mer perifere skikkelser som Lee Bradbury (dog fast i vinter) og Jo Tessem, også kan komme til å være utelukka fra den startende ellever'n Kevin Bond sender utpå Elland Road-teppet. Hva står så Cherries igjen med?

Egenproduserte Ryan Pryce får helt sikkert keeperdrakta. I backfirer'n (eller ønsker Bond å forsøke å danne et fort foran unge Pryce, med tre i stedet for to stoppere?) ser vi antakelig fra høyre mot venstre: Neil Young, Shaun Cooper, Josh Gowling og ? Ikke godt å si hvem man stapper utpå i bånnsolide Cummings' sted, gitt. Får Rob Newman sjansen til å stille som rundingsbøye for Leeds' høyrekant? Ja, i så fall må det være bedre å bli igjen i Dorset, og forære United tre poeng og 3-0 i målprotokollen. Eller? Antakelig er også Jason Pearce et alternativ.

Midtbana: Joe Partington - Danny Hollands - Marvyn Bartley - Jo Kuffour. Førstnevnte får måske den håpløse oppgava å skulle erstatte franske Max Gradel, som har vært helt fenomenal til tider, og som ikke er langt unna en plass på årets League One-lag. Ett innhopp står tenåringen med i ligasammenheng, og hvilken mer naturlig plass enn Elland Road bør da være åsted for hans startdebut? Sentralmidtbana ser ok ut, og Kuffour fortsetter ute mot venstre.

På topp: Sam Vokes - Brett Pitman. Vokes har vært gjenstand for mye begjær blant selv bedrestilte klubber enn de sorte og røde, men blir han vil han unektelig kunne bli en hit av Grant holtske dimensjoner i neste års L2. Pitman, som til tross for å ha vært en del av A-laget i flere år nå fortsatt venter på det helt store gjennombruddet, sies å være både for veik og for ego, og Jersey-gutten kjenner reipet stramme rundt halsen med tanke på videre deltakelse i sirkus Cherries. Mister Bradbury matchen, vil han imidlertid være et soleklart erstattervalg som Vokes' makker.

Jeg ser for meg Gary Mac få Leeds-hjula på veien igjen i denne kampen, og spår et eviglangt kjør mot stakkars Pryce mellom stolpa hos gjestene. Fire-fem mål bør sjøl et noe selvtillitfrarøva United makte mot Bournemouth, noe som endelig vil besegle skjebna med tanke på nedrykk.
pling_6
pling_6Innlegg: 3890
07.03.08 17:38
Siden den gang har Leeds knappest vært assosiert med positivitet i badebyen i Dorset,

Unnskylder først for herping av tråd, men hvor i det herrens land Brittania finnes det et fnugg av assosiasjon med positivt stempel angående den bølingen med samfunnstapere som er på sightseeing land og strand rundt i månedene august-mai?
mikemodano
24.03.08 17:35
Det var da et merkelig sammensurium av spillere Kevin Bond har sendt utpå matta for å forsvare klubbæra mot Tranmere i ettermiddag: Jo Tessem. Billy Franks. Josh McQuoid. Dissa er ikke akkurat fast inventar i elleveren, men når vanligvis pålitelige påler som Warren Cummings, Josh Gowling og scoringsess Sam Vokes alle er ute, må manager'n tenke nytt, og det ser ut til å funke mot opprykksjakterne fra Merseyside, i og med at AFCB fører 2-0 når andreomgangen er mer enn halvspilt. Oppsiktsvekkende, vil jeg si, men ikke desto mindre gledelig. Også Brett Pitman er borte, så hvem skulle trudd at dette laget ville være i stand til å tukte en så råflott motstander som Rovers?

2-0 begynner forresten å bli noe av normen på Dean Court nå: vinner man med de sifferne i dag er det tredje gang på rad det skjer. Det er da ikke så helgæli av Bond å få såpass ut av det materialet han har tilgjengelig som han tross alt gjør? Luton ser langt sterkere ut på papiret, men har jo havna i ei bakevje sterkere enn malstrømmen i Numedalslågen.

Oi, as we speak blei Ben Chorley, av alle, fanga i offsidefella til Jason Pearce og de andre i bakrekka. Har du sett.
mikemodano
01.04.08 13:06
"...og Keith Downings manageregenskaper må det være lov til å trekke i tvil..."

- Er Downing den nye Paul Trollope? Det må være lov til å lure, sett i lys av Towns fantastiske unnamanøver fra droppsona. Ok, 11-12-14 belyser intet snarlig verdensherredømme der nede i Gloucestershire, men like fullt er det de nakne tall etter at den gamle midtbaneregenten af Molineux tiltrådte i støvlerommet på legendariske Whaddon Road primo oktober. Kun Nottingham, Huddersfield og Millwall har dessuten lyktes i å fravriste Robins alle poenga der nede sia Downing blei utnevnt.

Hva så med de dakarslige nutteguttene fra Bournemouth? Jo, sia Bond fikk slengt denne tråden i fleisen til morrakaffen og krutongene sånn midtveis i julestria, har gutta hass vunni ikke mindre enn åtte av tolv kamper på DC, mens bare Southend og Doncaster har returnert fra Dorset-tokt med poengveska intakt. Freddy Eastwoods kommende rekkekompanjong i landslagssammenheng, Sam Vokes, har rukki å notere seg for interesse fra Premier League (Newcastle), og man er bare ei poengavskalling som følge av å ha bli putta inn under administrasjon unna tett overlevelsesdrakt i årets milde League One-variant. Bristol Rovers og Crewe er de to gjenværende prylofra før banemannen til AFCB kan ta tidlig sommerferie, og skulle klubben nå tosifra antall hjemmegevinster før vi setter kork på årets sesong, vil det være en bragd knapt med sidestykke. Når tok en klubb sist ti hjemmeseire etter medio desember og allikevel rykka ned med solid margin?
mikemodano
04.04.08 12:53
"Nå går det rett på dunken" heter en god, gammal P1-klassiker, og hvilken mer passende setting å spille den i enn på Dean Court-stereoen om da'n? Det gikk til helvete med det bebuda oppkjøpet, og klubben står nå i reell fare for å forvitre og smuldre hen i et univers av sorte hull. Det virker som om det beste man kan håpe på er å starte neste sesong med 15 minuspoeng (á la Leeds i år), og dermed er også den terminens skjebne besegla, i og med at ingen antakelig orker tanken på å mobilisere som en kommende ligamesterkandidat bare for å ha et fnugg av sjanse på å nå sluttspillet.

Takk for all moroa, AFCB. Det var fett så lenge det varte.
mikemodano
06.04.08 05:24
Typisk å tøye strikken for alt den er verdt: 2-1 i Swansea var et sjofelt pek, og nå er enkelte plutselig forleda til å tru at det skal være mulig å berge plassen! Denna kar'n er imidlertid født realist, og har naturligvis for lengst forstått åhen det bær, til tross for ei form som mer tilsier playoff- enn nedrykkskandidatur.

"Det ligger i korta" heter det blant anna når noe er opplagt; slik kunne man venta David Fordes majestetiske innsats på White Elephant Arena å være, i og med at han jo er utleid fra Citys okkulte storebror fra Ninian Park. Cherries-målvakta skuffa ei, og leverte innsats til Meget og vel så det.

226 av de drøye 15 000 på tribuna var utkledd i svart og rødt, og karnevalsstemninga bør ha vært påtakelig da Joe Partington først utlikna i spilleminutt nummer 90, før Joseph Kuffour avgjorde enda seinere. Uten de ti poenga fotballforbundet knabba fra AFCB-kontoen, ville antakelig én seier til vært nok til å fiskes opp i flåta iført overlevelsesdrakt, men godt gjøres skal det å bli værende i divisjona nå sjøl om det blir rekordutbetaling fra de fire siste kampa: Bristol R (h), Walsall (b), Crewe (h), Carlisle (b). Med årets tredje triumf vs Gas til helga kan avstanden fram til Alex brått være på tre fattige kjepper, og med tanke på at de to faktisk møtes på Court-en om kort tid, kan dette vise seg å bli mer neglbitende enn sjøl den mest optimistiske Gresty Road-gutt setter pris på. Eller har cocktailbæra gjort sitt nå?
mikemodano
19.04.08 16:45
Typisk nok, sjøl om kidsa gjør jobben sjæl, går de andre resultata imot en, og det er på langt nær noen garantier at man blir værende på samme nivå sjøl om AFCB avrunder med sju strake seire. Pr akkurat nu leder man 2-1 i Walsall i det som har vært en livlig førsteomgang, og det kryper således mot seier nummer fem på rappen. Gillingham leder i Bristol, Crewe leder hjemme mot Cheltenham, og Yeovil leder i Swansea. Brått er det dermed Chelts som er nærmeste lag over vannflata, med 48 kontra Cherries' i øyeblikket 44. Jo Kuffour har ellers scora i samtlige av de siste fem kampa nå, mens Lee Bradbury fortsetter å storspille som om han skulle ha gått i skole hos Neil Young på høyrebäck. Total enveiskjøring på Bescot, hvor dagens gjestekaptein nettopp banka inn 1-3, men til øredøvende pipekonsert fra N Swarbrick, som mente det var offside.
mikemodano
19.04.08 17:27
Brett Pitman følte kallet da Cherries vant ei straffe, og banka inn tolvyardsparket via handa til Clayton Ince og tverrligger'n. 1-3 på Bescot, og Walsall kan vanskelig klage, i og med at det har vært bortimot nada spill foran David Forde i bortemålet. Det skader heller ikke at Cheltenham har utlikna i Crewe. Verre er det at Nicky Maynard har gjort sitt andre for eftan, sånn at Alex igjen er i tet.
mikemodano
03.05.08 18:21
10-2-2 på de siste 14 hjemme må sies å bringe gryende optimisme foran 08/09-sesongen, og sjøl ikke Carlisle, lenge så utilnærmelige i ega hule, makta å tukte de hardtarbeidende XI Kevin Bond på tampen av sesongen pusla sammen til et kollektiv Dorset-byen knapt har sett make til på flere år. 6-1-0 på tampen til tross, de 13 poenga man lå etter sumpkollegene i mars blei for brutale, men det er bare å sjenke hele organisasjonen en fantastisk takk for spenning til den bleikfeite dama dro i gang ekstranummeret.

Nå er det bare å mobilisere for at Rochdale skal bli værende i L2, og i så måte passer det fint med noen kjellerstunder for å ta i akt nok et stilstudie av nearly-boys.

Up The Cherries In All Departments.

Fine. End. Kontsja. Slutt.

PS - moderator, en hengelås på denne hadde vært flott. På forhånd takk.
Stinkfist
15.07.08 00:31
> Egenproduserte Ryan Pryce får helt sikkert keeperdrakta.

Det ser sånn ut, ja. I øyeblikket er unge Pryce eneste målvakt på Dean Court, da Gareth Stewart ble frigitt ved sesongslutt, og Neil Moss på mandag annonserte at han er nødt til å legge hanskene på hylla som følge av en langvarig håndleddsskade. Det er litt av et ansvar for en unggutt med bare 248 minutter spilletid på sin CV, spesielt når vi vet at Cherries ligger an til å starte sesongen nedgravd i et dypt poenghull.
mikemodano
05.08.08 18:23
"...når vi vet at Cherries ligger an til å starte sesongen nedgravd i et dypt poenghull."

- Etter å ha injisert en sur tier ned i et system som bare fungerer stykkevis og delt, tør jeg endelig ta bladet fra kjeften hva Cherries' debetstart i poengkontoen angår: enn så lenge ligger de á poeng med 22 av L2-motstanderne (men med et solid håp om å beholde Luton bak seg til siste sklitackling av 08/09 er unnagjort), men det tungnemme Football League-byråkratiet er mer enn kapabelt til å frarøve AFCB kjegler også etter at termina er sparka i gang. Til tross for nye krefter på eiersia, skal det mye til for at klubben ikke rammes av et solid lyskespark, og det hviskes om at avgjørelsa kan være et snarlig faktum. Rotherham bør forvente samme form for behandling, så med de minimum 50 poenga FL kibber fra hattersa, United og Cherries, bør institusjonen stå godt rusta i opprykkskampen.

På spillersia har Kevin Bond hanka inn et par solide kællær i den altfor undervurderte stopper'n Scott Guyett (vi snakker om et curriculum vitae som inneholder Chester, Yeovil og Aldershot) og høyreflankesliteren Sammy Igoe, som jo blei erklært persona non grata på Memorial Ground etter mai. Den forhenværende England C-landslagsmålvakta Shwan Jalal kan også komme til å bli et permanent innslag på Dean Court innen kort tid; det gamle Woking-esset er lånt inn fra Peterborough til å bedekke keeperposten i sesongåpninga hjemme mot Gillingham på lørdag, men har ikke imponert señor Ferguson tilstrekkelig på London Road til at han visstnok ønsker å satse på ham som andreskanse bak Joe Lewis. Med tanke på fjorårets trøbbel på net minder-plass, låter dette som musikk søtt i øret for mennesker med hang til Bournemouth-sympatier.

Serieåpninga vil ledes av turbanfyren Jarnail Singh (fra Middlesex, men med aner i Jalals opphavsnasjon), og de snaue 8000 som ventes å kranse matta på lørdag vil i stort flertall håpe han er langt heldigere med navigeringa enn han var sist han dømte på DC, nemlig i et 0-2-tap for Brighton for snaut ti måneder sia.
mikemodano
19.08.08 14:38
"...og de snaue 8000 som ventes å kranse matta..."

- Jeh, rait. 5377 var det offisielle nummeret, så her er det tydelig at markedsavdelinga fortsatt har hatt sommerferie idet ligaåpninga var et faktum. Med tanke på avslutninga av fjorårssesongen, burde det lett vært opp mot i alle fall 7000 på ei serieåpning, spesielt når motstander'n ikke kommer fra lenger unna enn Kent. Ikke hadde den tilsvarende avdelinga i Aldershot gjort det noe særlig større da de vertskaperte for Cherries i helga, for sjøl om borteseksjona talte 1200 kirsebærstruter, sto flere hundre igjen utafor takket være all-ticket-opplegget Shots hadde beregna i forkant av deres første hjemmearrangement i Football League på halvanna tiår.

Kevin Bond, om noen, vil være mannen til å gjenreise det slagsideramma bulkskipet AFCB, men enkelt er det ei når sjøl hans nærmeste nesten lar det gå sport i å forrå ham. Nå har Jo Kuffour, klubbens kanskje eneste treffsikre spiss (vi venter fortsatt på Brett Pitmans scoringsgjennombrudd), bedt om å få dra, og han kan fort bli kapra av en gjeng hissige pirater fra Bristol. Kjøpesummen som er nevnt ligger på rundt £75 000, og det behøves knapt noen høyskoleutdannelse for å skjønne at disse penga mest sannsynlig forsvinner ned i avløpssystemet under Dean Court, der de forhåpentlig vil fungere som buffer mot gretne kreditorer i i hvert fall et par-fire uker.

On a positive note har Bond hanka inn et par ungfoler fra høyere opp i ligasystemet: Ricki Sappleton er ankommet fra Leicester, og han var ikke verre å be enn at han skaffa til veie utlikninga på Recreation Ground i helga, mens man i den 18-årige vinga Scott Wagstaff håper å ha knytta til seg en diamant á la fjorårets Max-Alain Gradel. Sistnevnte står med Charlton Athletic som avsender, og håper å ha skaffa seg husly i Bournemouth-traktene innen helgas hjemmedyst med Exeter.

I og med at Rotherham har aksellerert ut fra plattforma i hissig tempo, er det knallviktig at også Boscombe begynner poengpellinga så snart som mulig. Etter to runder er avstanden opp til møllerne allerede på fire poeng, mens kontoen totalt teller 15 i minus. Nå skal jeg vokte meg vel for å gi City-kampen posisjon som derbymatch, men like fullt får en tru at ei av deres korteste reiser i årets L2 sørger for brukbart oppmøte i borteseksjona, slik at tallet kan overgå hva som blei servert mot Gills. 5489 er det optimistiske forhåndsestimatet fra Groruddalen.
mikemodano
14.11.08 13:20

Du dæven døttesen: Michael Symes har gjort entré i Dorset og skrevet på utlånspapirer med énmånedsblekk. Det kaller jeg knæsjt! Jimmy Quinn har jo sine kontakter i Shrewsbury, og den forhenværende Bradford-spissen har fått begrensa med spilletid på New Meadow, mye på grunn av angrepsessa Grant Holt/Richard Walker (ja, hvor mye av et ess er nå han lenger, egentlig?)/Dave Hibbert. Nå er ikke mål pr kamp-statistikken hans av de hissigste i bransjen, men like fullt vil han framstå som et knallalternativ der framme i rekka, hvor Brett Pitman enda ikke er stabil nok til å tegne seg i målloggene med regelmessig frekvens. Ikke at jeg mistenker Symes å gjøre det i Cherries-drakt heller, men i det minste har man en isbryter for Pitman (evt for Jeff Goulding), som bør kunne skaffe seg rakere vei mot motstandermålet enn om han skulle hatt Rushden-spissen Mark Rankine som partner. 

Krønsjmatch i morra, når Accringtons gamle stue Peel Park kan skues fra bussetene der kirsebærbussen turer i retning av Crown Ground. Stanley var sparringspartner for Tranmere i FA-cupen i uka, og tapte 0-1 foran millenniumets laveste tilskuertall på Prenton Park (man fikk reint assosiasjoner til seint 80-tall, eller den gang Merseysides stolthet alltid lå i bånn av fjerdedivisjon), og bør således være litt såre i muskler og knoker. Med maksimal poengfangst i Accrington ligger alt til rette for en rysare av dimensjoner når jeg neste helg endelig får sett AFCB live igjen, i og med at det skal spilles sekspoengskamp mot Grimsby oppe i North East Lincolnshire. 

mikemodano
21.11.08 11:11

Det blir gildt aa se AFCB for foerste gang av aaret, ikke minst etter at Matt Tubbs-overgangen fra Salisbury er bekrefta som ei midlertidig pakke. Er det noe man virkelig behoever er det alternativer i loeperrekka, i og med at faa (les: ingen) har tatt ansvar der framme etter Jo Kuffours avgang til Bristol R. Brett Pitman sies aa vaere pisslat, og ikke er scoringsraten til det en gang saa heftige talentet saerlig imponerende heller. Andre spillere som har faatt det glatte lag av fansen i aar har vaert tidligere saa populaere Warren Cummings, men til hans unnskyldning skal det sies at han neppe verken er dus med venstrekantrollen i et 3-5-2 eller heller aldri igjen blir helt den samme som han var foer han brakk beinet i Swindon for to og et halvt aar siden.

Etter den fabelaktige gevinsten mot Gas i FA-cupens foerste runde var det ny, kraftig liganedtur sist, da Accrington Stanley fikk inn tre bak Shwan Jalal, uten at kirsebaergjengen makta aa replisere. De av supporterne som gjorde seg bryet med aa reise den lange veien nordover den gang ga uttrykk for at Stanley muligens var det svakeste laget Cherries hadde moett til naa i aar, og naar man likevel evner aa tape med tre maal er det grunn til aa ta notis av de blinkende varsellampene. Tap i North East Lincolnshire i kveld, og Bournemouth vil havne godt i bakevja, kanskje saa godt at den siste gloed av optimisme rundt klubben saagar forsvinner, slik at Boscombe blir staaende uten ligalag i 09/10.

Shwan Jalal

Scott Guyett - Shaun Cooper - Jason Pearce

Joel Ward - Sammy Igoe - Darren Anderton (k) - Sammy Igoe - Warren Cummings

Michael Symes - Matt Tubbs

Det kan komme til aa bli startellever'n i kveld, og med mindre de tre sentralt der bak roesker seg sjoel kraftig i nakkehaara kan det fort bli tungt naar revitaliserte marinere spytter paa med det de har, omtrent identisk med hva de gjorde i Bury forrige helg, da det blei sesongens foerste seier. Nei, daeven, dette kan fort bli utrivelig, om man ser bort fra det bebudede moetet med Mike Newell pre-match.

Rundt 3600 tilskuere og 2-1 er mitt tips.

(Innlegget ble redigert 21.11.08 11:12)

mikemodano
24.11.08 15:56
mikemodano: Rundt 3600 tilskuere og 2-1 er mitt tips.

Feil og feil. 

I tillegg hadde man tatt høyde for Darren Anderton som kaptein fortsatt, men etter 0-3 i Accrington forrige helg mente Jimmy Quinn at det visstnok trengtes endringer også i den rollen, så bindet var viderefordret til Shaun Cooper, som opererte mer eller mindre som en slags sweeper i et tidvis håpløst utdatert utseende forsvarsledd hos Cherries, der både Nathan Jarman og Adam Proudlock fikk boltre seg lik iltre veps en seinsommerdag. Aller bakerst framsto ikke Shwan Jalal (iraker, og ikke inder, som jeg har kalt ham) som noe trygghetsalibi heller, spesielt etter at han tre-fire ganger i starten av kampen slet med å klarere både dødballer og tilbakespill noe særlig lenger enn fram til backrekka, naturlig nok til hjemmepublikums store forlystelse. Det skal til Jalals unnskyldning fortelles at vinden sto stivt inn fra Nordsjøen i Cleethorpes fredag kveld, og i tillegg kan han også forsvare seg bak det faktum at snødrevet en periode lå tett over den deilig intime Blundell Park. 

Hovedårsaken til at mer enn 4300 hadde møtt fram var den lenge etterlengtede 2-0-seieren i ligaen helgen i forveien; lokalavisa kunne fortelle om en viss buzz i byen i dagene fram mot kampen, og endelig så man for seg at komplekset for egen grind kunne avvikles, om enn kun for én kveld. Det var lite plan i noen retning tidlig i kampen, men Bournemouth hadde nok the upper hand etter å ha gått tidlig i føringen ved Lee Bradbury, som viste seg som en ringrev med solid angrepsspill hele kvelden (tidligere i år har han vært både rein back og wingback, en rolle han har mestret til ymse karakterer ifølge et par Cherries-emner jeg gikk meg på på puben Blundell Park før kampstart). Anderton viste, kanskje ikke veldig overraskende, próv på både solid plasseringsevne ("midtsirkelen er mitt andre hjem") og gode pasningsferdigheter (han priser antakelig Skaperen for at støttepasningen er oppfunnet), mens den utrøttelige motoren Marvin Bartley løp det han var kar om for å slite istykker Mariners' midtbane. Jason Pearce, den mest venstrelutende i trebacklinja, gjorde den groveste jobben aller bakerst, og ofte måtte han også ta seg bryet med å luke vekk skjønnhetsfeil etter venstrekanten Warren Cummings, som slett ikke virket særlig tilpass i sin kantrolle. Da var Portsmouth-innlånte Joel Ward på motsatt side sterkere, selv om han også da hadde en offensivt svak Nick Hegarty å hanskes med (Cummings' opponent, Jamie Clarke, var overraskende dyktig på høyresiden av Towns midtbane; og jeg som i årevis har levd i den villfarelsen at han er reindyrket sideback - også som defensivt orientert midtbanemann skal den gamle Daleite ha bitt godt fra seg i tidligere oppgjør). 

Sammy Igoe var ganske synlig i sin høyre indreløperrolle, men sjelden i særlig positiv målestokk, og jo mindre man sier om Michael Symes, i hvert fall ut fra dette, dess bedre. Da ble det langt mer spruddel over AFCB så snart Quinn hadde dyttet inn Danny Hollands og ikke minst den nordirske kométen Josh McQuoid for henholdsvis Cummings og Igoe; unge McQuoid ble satt fram i hullet mellom midtbanen og angrepet, og utgjorde en stendig trussel for et hjemmelag som på 3-1 til langt ut i andre omgang mentalt hadde gått i garderoben allerede. Med en debuterende Matt Tubbs inn for Symes ble det dessuten igjen bevegelse på topp, og til da stødige Rob Atkinson i Grimsbys midtforsvar begynte å vakle. Jeg var, helt til jeg leste avisen lørdag, overbevist om at det var Tubbs som hadde slått inn reduseringsmålet drøye ti minutter før slutt, men så fikk jeg i fleisen at det visstnok var Anderton som hadde forlatt midtsirkelen for én gangs skyld. Selv da Scott Guyett var teit nok til å dra på seg sitt andre gule for kampen maktet ikke Mariners å dominere, og det var langt fra ufortjent da Bradbury, i det jeg mistenkte fra min posisjon å være offside, kunne styre inn utlikningen helt på ebben. Det smakte av føggel, selv om det ikke var vanskelig å sympatisere med de akk så frustrerte hjemmetilhengerne rundt meg på tribunen. Som en albatross fanget i garnet til en reketråler ville det på grunn av omgivelsene vært ganske dumt av meg å applaudere kampens to siste scoringer i større grad, så jeg nøyde meg med et selvpåført glis av tredje grad. 

Hvem som imponerte mest hos Grimsby? Tja, Atkinson er nevnt, og stopperen innleid fra Barnsley gjorde manns jobb det meste av kampen, og kollega og kaptein Ryan Bennett var også forholdsvis dyktig. Liam Trotter, på lån fra Ipswich, utmerket seg mest av de to sentralt på midten, der Danny Boshell knappest gjør krav på noen plass på ukas lag etter sin innsats. Hegarty på venstrekanten fikk stadig mishagsytringer mot seg, og uten at jeg mistenker det å ha hjulpet på selvtilliten hans, så kunne man også forstå Cleethorpes-folkets oppgitthet mot ham. 

Blundell Park er et deilig skue der den ligger inneklemt bak husrekke på husrekke, men urutinert nok lot jeg værforholdene skjemme min tilstedeværelse i såpass grad at jeg nok ville ha foretrukket å tilbringe tid der i en hvilken som helst måned enn ultimo november. 

mikemodano
12.12.08 11:25

"He may be a younger version of Darren Anderton, who's just retired."

Jimmy Quinn er ikke i tvil om at Cherries er i skrikende behov av rutine, selv om byen med de mange tusen pensjonister burde ha et rikelig utvalg å plukke fra. Denne gangen gjelder imidlertid Quinns ord den tidligere Southampton- og Derby-basker'n Iñigo Idiakez, som trener med Cherries for tiden. Hvorvidt han faktisk har holdt seg sjøl i shape for å kunne ha noe å bidra med på Football League-nivå etter sommerfristillelsa fra kontrakta på The Dell beretter så langt historia ingenting om, men ungpjokker som Danny Hollands, Josh McQuoid, Mark Molesley og Marvyn Bartley har garantert behov av at noen på den riktige siden av 30 trekker dem litt i øra. 

mikemodano
18.12.08 12:37

Som naturlig var dukket det opp en drøss med ukvemsord etter kampslutt på Croft Park i Blyth etter exit-en i FA-cupen med 0-1 for klubben som ligger under nedrykksstreken i Conference North. Riktignok var det Spartans' eneste scoringsmulighet i løpet av de to kampene som ble forvaltet da Ged Dalton, tidligere Carlisle-junior, avgjorde i det 89.minutt, men Cherries skal selv knapt ha maktet å skape større farligheter foran Mark Bell i de grønnes mål i løpet av 180 minutter, og manglende vilje til å blø for penga fikk mang en supporter til å være i harnisk etter kampslutt. Det er selvsagt Jimmy Quinn som får den største motbøren; det er ikke måte på hvor dårlig og kunnskapsløs han er som manager, mens Brett Pitman, som kom innpå ti minutter ut i andre omgang og ble utvist tre minutter seinere, også kan vente seg verbalt buksevann neste gang han løper utpå Dean Court-matta. 

Alan Connell er inne i sin andre periode i klubben, og han gjorde sin re-debut gjennom å hoppe inn for Mark Molesley 20 minutter fra slutt, men det er i overkant å forvente at en spiss som sjelden har framstått som særlig målnifs, verken sist han var i klubben, eller siden i Torquay, Hereford eller Brentford, plutselig skal komme til å utgjøre den store forskjellen. 

Lørdag er det ligatoer Bury som reiser til Bournemouth, og med både Danny Hollands og Mark Molesley suspendert (gule kort) i tillegg til villstyringen Pitman, samt med Shaun Cooper ute med en vond arm etter et ublidt møte med Croft Park-gresset tidlig i kampen på tirsdag, begynner det å se mannskapsmessig spinkelt ut. I Blyth så startoppstillinga slik ut: 

Shwan Jalal

Joel Ward - Scott Guyett - Jason Pearce - Warren Cummings

Shaun Cooper (k)

Mark Molesley - Danny Hollands - Josh McQuoid - Marvyn Bartley

Lee Bradbury

Hva Cummings, som dessverre er milevis bak god, gammel form (fra tre-fire år tilbake) gjorde på venstrebackplass for Ryan Garry kan man undres over, men det gjorde man allerede i helga, da det ble prisverdige 1-1 på Spotland. Den unge, selvoppfostrete midtbanespilleren Joe Partington, som best vil huskes for sitt overtidsdramavinnermål i seriekampen i Swansea i fjor, erstattet Cooper, mens Danny Hollands fikk kapteinsbindet. 

Bury står med 5-4-1 på ti bortekamper, og har sanket ti poeng på de siste fire kampene i en periode som også har gitt ti mål. Med en fatlebærende kaptein, flere suspenderte midtbanespillere og en avstengt partyløve på topp, spørs det om det ikke må flere mirakler til fra Jimmy Quinn enn kun å kaste sixpence-n. Ønsket ellever på lørdag (4-4-2): 

Shwan Jalal

Joel Ward - Scott Guyett - Jason Pearce - Ryan Garry

Marvyn Bartley - Joe Partington - Josh McQuoid - Matt Tubbs

Lee Bradbury - Craig Lindfield

Kaptein må bli enten Guyett eller Bradbury. Sentralmidtbanen holder knapt kjønnsmoden alder, men det bor mye vilje i den duoen, og gjøre seg bort kan de knappest, selv om klubben for så vidt har en fem kamper lang ubeseiret ligarun å stå ved. Med seks poeng opp til Rotherham på plassen foran finnes det en vág form for kontakt, men så har møllerne også spilt én kamp mindre. 

UTCIAD!

mikemodano
01.01.09 17:49
mikemodano: Det er selvsagt Jimmy Quinn som får den største motbøren; det er ikke måte på hvor dårlig og kunnskapsløs han er som manager

Nå er Quinn, i likhet med assistent Jason Tindall, fjernet, og fattige fire måneder ble det ved roret for den ikke direkte best likte personen i Dorset grevskap pr i dag. Kan det bli aktuelt å hente tilbake igjen Kevin Bond? Jeg kunne i alle fall tenkt meg en slik løsning, men det spørs om han evner å svelge stoltheten såpass at han takker ja til en eventuell forespørsel. 

Eddie Howe, tidligere mangeårig stopper i klubben, er midlertidig ansvarlig, mens ei pressemelding på Dean Court i morgen formiddag vil avsløre noe av det som har foregått i korridorene det siste døgnet. 

Vel har fansen vært vitne til store mengder begredelig fotball i år, men 0-2-tapet for Barnet sist skal ha tatt kaka. Det er et under at det kun er sju poeng opp til Grimsby, som man virkelig må rette en stor takk til for å være i ussel forfatning denne sesongen. 

Hva vil skje på spillersiden framover, når lånekontraktene til karer som Matt Tubbs (Salisbury) og Joel Ward (Portsmouth) utløper? Det finnes ikke midler til å bringe inn sårt trengte krefter, så den nye sjefen får finne seg i å jobbe med det skrøpelige materialet som allerede finnes i Boscombe. Fansen er også misfornøyd med at en kar som spissen Jeff Goulding ("our best centre forward by a mile" - sitat fra supporter på BBCs fans' view) er utleid til Eastbourne Borough i Conference National, hvor han til alt overmål sliter med å få spilletid, mens noen Dean Court-retur for Steve Fletcher ikke virker å være på trappene, i og med at Cherries neppe kan matche hva han tjener i Crawley, samtidig som det heller ikke er sannsynlig at det finnes penger til å kjøpe ham fri. 

Joda, virkelig lyse tider for AFCB. Lørdagens kamp i Darlington kunne man like gjerne avstått fra å stille opp til; det ville vært like greit å spare reiseutgiftene, for poengsjanser finnes ikke...eller? I tilsvarende situasjoner har Cherries vist seg å bite godt fra seg før, og Herren skal vite at denne klubben har flørtet med døden et visst antall ganger - er det nå brorskapet skal vise seg og kvekerne klås? Eg vonar. 

Stinkfist
22.01.09 19:48

"Sensasjon" skriver Namdalsavisa. "Århundrets comeback" skriver Laagendalsposten. "Dette må feires" skriver Tidens Krav. "Messias vender tilbake" skriver Vårt Land. "Krisen er over" skriver Dagens Næringsliv. 

Hva er det som får alle disse publikasjonene til å slå på stortromma med slike overskrifter? Jo, Steve Fletcher er kanskje på vei tilbake til Dean Court. Ingenting er offisielt ennå, men det går sterke rykter om at Eddie Howe forhandler med Steve Evans og Crawley om å hente Big Fletch tilbake til Bournemouth.

"Negativiteten har vært til å ta og føle på" eller noe lignende mener jeg det ble skrevet her inne om folkestemningen i Boscombe for noen uker siden. Går denne avtalen i boks, må da opinionen snu? Det er ti poeng opp til Grimsby, og 21 kamper igjen av sesongen. Blir dette sesongens store vendepunkt, eller overvurderer media betydningen av et eventuelt Big Fletch-comeback?

(Innlegget ble redigert 22.01.09 19:48)

mikemodano
22.01.09 20:18

Jhoda, ryktekværna har malt et par kopper urtebrygg allerede vedrørende senior Fletch' mulige tilbakekomst til Dean Court. Vel er han en talisman der nede, men reint sportslig virker han å ha stagnert noe, for ikke å si reversert, så det er fair å tvile på om han vil føre til noen poengrevolusjon dersom han blir frigitt av Steve Evans. Jeg foreslår at man lar fortid være fortid, og ikke lar den innhente; Howe og Daddy Fletch er gode busser fra maaange år tilbake, men jeg ville satt mer pris på å se Baby Fletch gjøre retur til King's Park. Der ville man hatt ei ålreit forsterkning, du, selv om det kan hende er mer prekært å få inn nye styrketropper lenger framover på bana. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg