Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sheffield United 2008/2009

NYTT TEMA
SheffUnitedFan25
SheffUnitedFan25Innlegg: 20
27.07.08 15:02
Nå er det starks kick off igjen i England. Spenningen og forventningene stiger dag for dag! Sheffield United har startet preseason bra mot middelmådige lag. Kjøpene av Sun Jihai, Greg Halford og Darius Henderson bør være gode forsterkninger.
9 august er det bortekamp mot Birmingham. Det blir en tøff batalje!
Denne tråden kan gjerne brukes som den offisielle Sheffield United tråden i kommende sesong.

Jeg ønsker alle Blades fans og alle andre supportere av engelsk fotball en riktig god sesong med mange følelser og opplevelser!

UTB!
Norwayblade Karl:)
Randomfyr
RandomfyrInnlegg: 293
29.07.08 23:51
Fikk ikke sett Lee Martin så mye i action for Blades i fjor, hvordan gjorde han det - og har man tenkt å låne ham igjen?
Shezza
ShezzaInnlegg: 4449
31.07.08 12:38
Sun Jihai og ordet "god" i samme setning? Hahaha
SheffUnitedFan25
13.08.08 00:21
Er kjent med at han ikke var ratet høyt i City...Det ligger litt mer i setningen enn det du vil påpeke. Å sile ut enklete ord fra en setning tar bort den faktiske meningen. Ordet "bør" kan tolkes ulikt:)..Uansett gir jeg han en sjans til å bevise at han holder mål i CCC:) UP UP THE BLADES!!
SheffUnitedFan25
16.08.08 17:37
Billy Sharp med hattrick i kampen mot QPR. Herlig med en solid 3. poenger i første hjemmekamp!
DanielJackson
DanielJacksonInnlegg: 9304
16.08.08 18:24
Artig at Sharp gjør det bra, en av mine favorittspillere på FM08 :)
SheffUnitedFan25
23.08.08 14:11
Ja...han er meget god på FM:)..Vil ikke vite hvor mange timer jeg har spilt champ manager og FM:)
I dag er det Blackpool borte. Skal vi være med i toppen må vi slå slike lag..Men det er ofte slike kamper som er vanskeligst å vinne. Come on!
DanielJackson
DanielJacksonInnlegg: 9304
23.08.08 15:27
Blackpool v Sheffield Utd
This fixture last season saw a goal from each team in the final three minutes. The game ended 2-2.
Sheffield United last won at Bloomfield Road in October 1988, almost 20 years ago.
Billy Sharp is the only Championship player to have scored a hat-trick this season.
No player has hit more shots than the Seasiders' Ben Burgess this season.

:D
Bullock
BullockInnlegg: 1626
27.08.08 17:52
God aften kjære blunts. Måtte det beste laget vinne idag.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg