flounderswakeInnlegg: 2521
Greit, du har jo den Seppo-episoden på meg.
Her.
Det ropes på høygafler i gatene rundt Cleethorpes. Dave Moore skal være folkebankeren som ny manager. Jepp, det antydes også at duoen mest har det i truten. Rob Scott forhøres nå. Eller Paul Hurst. Planen fremover er visst å låne ut noen spillere.
(Innlegget ble redigert 21.10.11 23:15)
mikemodanoInnlegg: 22458
Tro meg - det stemmer. Til de grader. Lørdagene er på langt nær det samme lenger uten liveoverføring fra United-kampene, med sporadiske innslag fra både City og Histon, i tillegg til fra Cambridge Rugby Club i deres bestrebelser i Rugby Union, uten at jeg helt har fått med meg hvilket nivå de ovalballede heltene tilhører.
I kveld er visst United under 1-2 for Wrexham, og det er kun få minutter igjen på uret. Meget imponerende av the Andy Morrells om de haler i land dette. Og hvilken start han har fått på sin managerkarrière, der han hoppet etter Saunders.
...oi, oi, oi. Sent drama, leser jeg av tvitringen til lokalavisa. Josh Coulson skal ha skaffet til veie omspill nord i Wales. 2-2, kan jeg lese meg til. Meget, meget gledelig. Stopper Coulsons andre, og han som visstnok var et tvilstilfelle i formiddagstimene i dag. Spillermanager Andy Morrell har visst også gjort to.
(Innlegget ble redigert 11.11.11 22:41)
oslobladeInnlegg: 1042
mikemodano: Tro meg - det stemmer. Til de grader. Lørdagene er på langt nær det samme lenger uten liveoverføring fra United-kampene, med sporadiske innslag fra både City og Histon,
For 40 pund i året kan du jo kjøpe deg Cambridge United Player på hjemmesiden deres, som gir deg tilgang til BBC radio Cambridge sine liveoverføringer. Du bil også få tilgang til Player sidene til de andre lagene som har. Noe som er de fleste ligalagene, flere premier league lag, og flere conference premier lag.
Men dette er du kanskje allerede klar over!?
(Innlegget ble redigert 12.11.11 11:15)