Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV/radio overføring

NYTT TEMA
flounderswake
flounderswakeInnlegg: 2757
21.10.11 22:27

Kan bekrefte at det har vært scoret et mål i kampen, ja. Den hørtes helt uproblematisk ut. Men jeg vil helst ikke røpe bølgelengden, har vært en del forstyrrelser så langt, og hvis du beveger deg opp fra stolen, vil du skremme nabobikkja, som vil skremme opp en traneflokk, som kan risikere ødelegge signalet.

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 24200
21.10.11 22:42

Greit. Jeg ser den. Men du skal vite at jeg skal være like kjip den gangen du måtte be om radiohjælp. Minst. 

Nå blir mine synspunkter som illusoriske å betrakte, men jeg våger meg på en bb-påstand: Lutons Jamie Hand. Du verden - har Hayes & Yeading virkelig sittet og ruget på noe slikt? Han var jo praktfull! Har klubben hatt en bedre rugende midtbanespeller siden Peter Nicholas' døgn i Bury Park? 

Ellers: Charlie I'Anson har gått ei god skole hos makker Darran Kempson i det bakre Mariners-leddet, og det er fint å se at framtiden virker å være sikret, selv om det aldri ble det helt store av Simon Grand da han forsøkte å gjøre Humber til sin. Grimsbys beste. Men igjen: jeg tar forbehold for at jeg aldri fikk hørt kampen på radio. 

Carew som goalgetter - hvem hadde vel forresten trudd det? Jeg snakker om kveldens andre kamp, ja. 

Og Rob Scott virker å være Sjefen med størst -s av de to Grimsby T-managerne. Paul Hurst sto i comfortsonen og lot seg intervjue av kvinnemennesket langs sidelinjen, iført Setanta-parkas. Men holder ekvipasjen ut 2011? 

flounderswake
flounderswakeInnlegg: 2757
21.10.11 23:06

Greit, du har jo den Seppo-episoden på meg.

Her.

Det ropes på høygafler i gatene rundt Cleethorpes. Dave Moore skal være folkebankeren som ny manager. Jepp, det antydes også at duoen mest har det i truten. Rob Scott forhøres nå. Eller Paul Hurst. Planen fremover er visst å låne ut noen spillere.

(Innlegget ble redigert 21.10.11 23:15)

mikemodano
21.10.11 23:23

Spennende debatt her post match. Riktignok er ikke alle debattantene like edruelige og til saken, men det virker uansett som om Scott/Hurst mangler særlig tyngde og support der oppe. Og som siste innringer nå sier: "apatien er i ferd med å sette inn."

Gir dette Ashington AFC noen fordeler i FA-cupkampen neste helg? Jeg tviler, dessverre. 

RFriday
RFridayInnlegg: 2980
11.11.11 18:58

FA cupens første runde tjuvstarter i kveld med oppgjøret Cambridge United - Wrexham, som forhåpentligvis kan følges bl.a her

Ellers er det flust med radiooverføringer fra divers kamper i morgen fra BBCs lokale stasjoner - ser ut som de muligens har begynt en "UK Only" policy, uten at jeg ennå ikke har fått sjekket om dette i realiteten stemmer. 

mikemodano
11.11.11 22:32

Tro meg - det stemmer. Til de grader. Lørdagene er på langt nær det samme lenger uten liveoverføring fra United-kampene, med sporadiske innslag fra både City og Histon, i tillegg til fra Cambridge Rugby Club i deres bestrebelser i Rugby Union, uten at jeg helt har fått med meg hvilket nivå de ovalballede heltene tilhører. 

I kveld er visst United under 1-2 for Wrexham, og det er kun få minutter igjen på uret. Meget imponerende av the Andy Morrells om de haler i land dette. Og hvilken start han har fått på sin managerkarrière, der han hoppet etter Saunders. 

...oi, oi, oi. Sent drama, leser jeg av tvitringen til lokalavisa. Josh Coulson skal ha skaffet til veie omspill nord i Wales. 2-2, kan jeg lese meg til. Meget, meget gledelig. Stopper Coulsons andre, og han som visstnok var et tvilstilfelle i formiddagstimene i dag. Spillermanager Andy Morrell har visst også gjort to.  

(Innlegget ble redigert 11.11.11 22:41)

mikemodano
12.11.11 07:25

Det skal jeg nok få til, men du Kasteball - har du snøring på om det finnes mulighet noe sted for å laste ned gamle radiolinker av hele kamper? 

Kasteball_2
Kasteball_2Innlegg: 20021
12.11.11 07:34
mikemodano: har du snøring på om det finnes mulighet noe sted for å laste ned gamle radiolinker av hele kamper?

Dette blir langt utenfor mitt allerede begrensede område. Sikkert muligheter for at finnes, men jeg aner ikke hvor. BBC bør vel ha et arkiv?

osloblade
oslobladeInnlegg: 2085
12.11.11 11:14
mikemodano: Tro meg - det stemmer. Til de grader. Lørdagene er på langt nær det samme lenger uten liveoverføring fra United-kampene, med sporadiske innslag fra både City og Histon,

For 40 pund i året kan du jo kjøpe deg Cambridge United Player på hjemmesiden deres, som gir deg tilgang til BBC radio Cambridge sine liveoverføringer. Du bil også få tilgang til Player sidene til de andre lagene som har. Noe som er de fleste ligalagene, flere premier league lag, og flere conference premier lag.

Men dette er du kanskje allerede klar over!?

(Innlegget ble redigert 12.11.11 11:15)

mikemodano
12.11.11 21:07

Jo, takk for tipset, blade, men jeg søker i grunn noe djupere, siden United Player neppe involverer i særlig grad de øvrige Cambridge-klubbene slik lokalradioen er pålagt. Og selv om jeg begynner å få gluggene mer og mer opp for U's, er det nå en gang City som er 'mitt' lag. Og da strekker Player dårlig til. Jeg registrerer at stadig flere Conference Premier-klubber tilbyr Player, så man vil jo knytte seg forholdsvis bredt om man tegner et vidt abonnement, men jeg føler meg kanskje litt ferdig med den epoken, siden jeg var med på Player-bølgen da jeg soknet som mest til Hartlepool United. 

WatTyler
WatTylerInnlegg: 2425
14.11.11 14:21
mikemodano: Tro meg - det stemmer. Til de grader. Lørdagene er på langt nær det samme lenger uten liveoverføring fra United-kampene

Det skyldes vel "the dreaded geoblocking" dette (?)

Selv om det kommer fra en som meget godt husker hvilket sjokk den nye  boktrykkerkunsten ga oss, så er det visstnok håp, om bare du er motivert nok.

Søk i vei du, inntil du finner noe som lukter av sjørøverei og insubordinance. Her bør det nok også hjelpe å ha venner på andre siden av det tyske hav, med interesse og kunnskaper om nullere og enere. Men det har jo både du og Fredag har jeg forstått.

Wat

“So we see that even when Fortuna spins us downward, the wheel sometimes halts for a moment and we find ourselves in a good, small cycle within a larger bad cycle. The universe, of course, is based upon the principle of the circle within the circle. At the moment, I am in an inner circle. Of course, smaller circles within this circle are also possible.”

Ignatius J. Reilly

mikemodano
19.11.11 16:06

Selv uten WTylers irrganger for å sno seg unna den tidligere overføringsblokkaden, er det i ettermiddag fullt mulig å lytte til bbcs diverse grevskapskanaler, og da skulle det bare mangle at jeg ikke var virtuelt på plass ved Newmarket Road i Cambridge, der United møter Luton Town på Abbey Stadium, for ikke å si R Costings Abbey, som er det korrekte på sponsormunne. Suverent!

RFriday
29.11.11 17:17

Og kveldens meny fra BBCs lokale radiokanaler ser slik ut.

Skulle gjerne sett flere av FA Trophy kampene overført også, men man tager hva man haver.

RFriday
29.11.11 17:27

Eastleighs Radio Spitfire slår dog til igjen, med FA Trophy kampen mot Chippenham Town - tydeligvis med sendestart 20.15 norsk tid

mikemodano
29.11.11 17:28

Fint.

Med tanke på hvor godt med folk FC United of Manchester drar, er det ikke naturlig å anta at de stiller med livekommentering fra sine kamper? Jeg ser de er på besøk hos FA-cupheltene fra Nantwich i aften. 

RFriday
29.11.11 17:46
mikemodano: FC United of Manchester

Knock yourself out - FCUM Radio

RFriday
29.11.11 18:02

Et apropos: 1,80 på Lowestoft hjemme mot Met Police kan da være verdt en innsats Modano?? Du som skjeler litt litt Lowestoft har kanskje en formening rundt dette..?

mikemodano
29.11.11 18:24

Lowestoft bør være spillbart hjemme uansett seriemotstander, Rob. Nå har snuteklubben (som høster mye ros for sitt visstnok ganske fiffige anlegg) gjort det bedre enn forventet etter opprykket, men selv om Trawlerboys gjerne går på ei og anna mine hjemme, skal det bare bli hjemmeseier her. Nå har jo AFC Hornchurch kilt seg inn mellom lederlaget Billericay Town og Lowestoft, og da kan Ady Gallagher vanskelig gjøre anna enn å motivere de blå og hvite som best han kan for at det ikke skal oppstå noen luke fram til lederplassen. 

RFriday
29.11.11 18:46
mikemodano: Lowestoft bør være spillbart hjemme uansett seriemotstander

Jeg må igjen si meg enig, og satt noen kroner da hjemmeoddsen var satt noe høyere enn det som normalt tilbys når Lowestoft spiller hjemme.
Skulle forøvrig vært morsomt med kommentarer fra Osset Towns FA Trophy kamp mot Solihull Moors i kveld - det er en del av Yorkshire man hører altfor lite fotball fra.

Cruzmeister
CruzmeisterInnlegg: 5489
29.11.11 21:05

Kan noen fortelle hvorfor ingen av kampene går på viasat?

mikemodano
30.11.11 13:36

Har Viasat skaffet seg rettighetene til FA Trophy? 

Dårlig med kronasjer på deg i går, Robin, siden Lowestoft ikke klarte å bure inn Met Police (2-2)? 

Ossett er knappest den West Yorkshire-plassen man hører mest om når det kommer til fotball, men i år er jo begge de ledende Ossett-klubbene plassert i samme divisjon, så man har et par durabelige lokalfeider å se fram til når storebror Town møter Albion både ved jule- og ved påsketider. Albion er som vanlig i bånn i (Step 4-avdelingen) NPL Div I North, mens Town, som jo rykket ned fra NPL Premier i vår, har lagt seg til rette på nedre halvdel av lista. Andre juledag er det Ossett Albion som arrangerer derby, og der man snitter rundt 115 i seriespillet, bør det bli rundt 300 på plass til byduellen. Eller? Jeg ser at Ossett Town faktisk opererer med enda lavere sifre jevnt over i sine hjemmeseriekamper, så her kan man gå mot et derby med snaut 300 på tribunene. 

RFriday
30.11.11 17:45
mikemodano: Dårlig med kronasjer på deg i går, Robin, siden Lowestoft ikke klarte å bure inn Met Police (2-2)?

Ja, det hjalp lite med Reading seier når både Lowestoft, Cambridge United og Luton sviktet.

Ossett-derbyet hadde vært morsomt å få med seg. Håper forøvrig ingen kloke hoder finner ut at Ossett-fotballen kan tjene på en sammenslåing med det første..

Wrexham - Darlington på menyen i kveld

mikemodano
30.11.11 19:43
RFriday: Cambridge United

Overraskende at United ikke slo Bath City, kan man si, men så veit man samtidig at de har overprestert så langt i sesongen, noe også manager Jez George forsøker å poengtere i hvert eneste intervju han gir media. Og flere U's-supportere uttrykte misnøye gjennom buing utover i andre omgang, en omgang som ifølge George var noe av det verre de har levert i år, og hvor de tillot tabellsvake City å utlikne Liam Hughes' ledermål. Det unge Cambridge-laget vil garantert variere resultatmessig utover vinteren, og det spørs om de til slutt vil ende opp med sluttspill. 

RFriday
24.04.12 18:01

Dekning av Conference National oppgjøret Gateshead - Luton kan i kveld følges på BBC Newcastle eller BBC Three Counties.
I samme divisjon møtes Newport County og Wrexham, og denne kan følges på BBC Radio Wales.

Kafftein
KaffteinInnlegg: 89
24.04.12 19:50

Eller ein kan sjå kampen her: http://www.firstrowsports.eu/w

atch/120839/1/watch-gateshead-vs-luton-town.html

RFriday
02.05.12 21:02

Litt sent, men det er nå muligheter for å høre noen av kveldens playoff-kamper her.

RFriday
02.05.12 21:03

York - Mansfield kan i tillegg ses her

RFriday
06.05.12 15:05

NPL Premier playoff finalen Bradford Park Avenue - FC United of Manchester startet nå kl 15.00 norsk tid og kan høres her. I tillegg kan man her finne radio-link til en av semifinalene i Conference North/South, som returoppgjørene begynner om under en time.

RFriday
07.05.12 13:42

Interessant meny også i dag:

Conference National playoff-semifinaler:
Mansfield Town - York City kl 15.00
Wrexham - Luton Town kl 17.30
Begge kan beskues på fargefjernsyn.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg