Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Reiseguide til engelsk fotball

NYTT TEMA
RFriday
RFridayInnlegg: 3512
03.08.14 20:07

Noen vil vite at jeg de siste årene har utgitt en slags reiseguide til engelsk fotball i bokform. Nå vil jeg forsøke å flytte dette prosjektet over på nettet, der jeg i tillegg til å oppdatere min egen groundhopper-blogg vil forsøke å holde denne guiden nokså løpende oppdatert. Håpet er også å etter hvert dykke enda dypere ned i systemet enn jeg har kunnet gjøre i bøkene.

Det er en uhøytidelig guide med subjektive meninger og ytringer, og dere er velkommen til å ta en kikk  her.

(Innlegget ble redigert 03.08.14 20:09)

paul_dalton_11
paul_dalton_11Innlegg: 6332
08.08.14 20:07
RFriday: subjektive meninger og ytringer

Er jo det som gjør det spennende å lese. Spennende lesning. Ingen tvil om at jeg kommer til å følge prosjektet ditt på nett, Robin.

Navarone73
Navarone73Innlegg: 4071
13.08.14 13:12

Imponerende håndverk!!  Følges garantert!

rickla
ricklaInnlegg: 1703
11.12.14 08:02
RFriday: Det er en uhøytidelig guide med subjektive meninger og ytringer, og dere er velkommen til å ta en kikk  her.

Prøvde og legga inn ein kommentar på bloggen, men det funka tydlegvis ikkje så da tek eg det her :)

Den norske supportarklubben til Torquay har kutta heimesida og flytta til Facebook, https://www.facebook.com/norwaygulls

RFriday
11.12.14 14:56
rickla: Prøvde og legga inn ein kommentar på bloggen, men det funka tydlegvis ikkje så da tek eg det her :)

Hmmm, det hørtes merkelig ut. Har vært travelt opptatt med andre ting, og ikke fått gjort stort der de den siste måneden eller to.

Men takk for info, skal få oppdatert det. Tanken var at fordelen med å flytte denne guiden over på nett skulle gjøre det enklere å holde den løpende oppdatert, men det er ikke alltid så lett å få ut finger'n dessverre :) Får vel bare ta et skippertak.

Fortsett å informere om det skulle skje andre endringer som krever redigering.

rickla
ricklaInnlegg: 1703
11.12.14 20:19
RFriday: Hmmm, det hørtes merkelig ut. Har vært travelt opptatt med andre ting, og ikke fått gjort stort der de den siste måneden eller to

Fekk berre opp ei blank sida når eg trykte på Send inn :)

Fantastisk guide, som skal bli brukt neste gang eg skal over. Ingenting som slår ein tur på lower league football.

RFriday
12.12.14 15:51
rickla: Fantastisk guide, som skal bli brukt neste gang eg skal over

Bra du likte det, men vi får se om jeg er i stand til å holde informasjonen oppdatert, da det er litt av en utfordring å få tid. For det er nemlig meget tidkrevende. Planen er å få ferdig kapitlene for Conference North og Conference South, så får vi se hva som skjer. Jeg har vært inne på tanken å også inkludere non leagues step 3, men det er som nevnt allerede nokså tidkrevende, så foreløpig er dette lagt på is.

Merkelig at du fikk en blank side, men det er til tider visse utfordringer med den bloggsiden. Hadde jeg bare vært mer datakyndig, kunne jeg laget en egen hjemmeside. Haha..

RFriday
30.11.15 00:04

Det er oft slik at man ikke alltid får tid til å gjøre alt man setter seg fore, og det har en stund vært tilfelle med min egen guide, som jeg "lovet"å holde oppdatert...og også utvide.

Jeg har endelig funnet litt tid til å gjøre dette, og i "dødtiden" mellom min oktober-tur og romjuls/nyttårs-tur fikk jeg sannelig omsider ut fingeren. Conference North/South er oppdatert med de nye klubbene for sesongen, og klubber har omsider blitt flyttet til riktig divisjon etter opp- og nedrykk. Det er sikkert en god del småting her og der som fortsatt må rettes på og oppdateres, men jeg kan i hvert fall nå by både fotballinteresserte, groundhoppere og andre reisende i den engelske fotballpyramiden på...:

Min oppdaterte guide for 2015(16-sesongen

God fornøyelse, og takk for oppmerksomheten.

RFriday
31.10.16 22:11

Jeg ser at historien gjentar seg da mitt arbeid med å oppdatere denne reiseguiden i fjor ble noe forsinket. Så også i år, men jeg er i hvert fall en måneds tid tidligere ute denne gang, selv om det ideelt sett burde være klart allerede ved sesongstart. Men bedre sent enn aldri sies det, og jeg har rett og slett hatt mer enn nok med andre ting. De siste uka har jeg endelig fått tid til å gjøre de siste(?) foreløpig oppdateringer, om noe da ikke har gått meg hus forbi og blitt oversett. De nye klubbene i Conference North/South har fått sine 'kapitler', og ellers er det oppdatert med relevant info. Forhåpentligvis vil den reiselystne kunne plukke opp et og annet tips og en dose hjelpsom info. Gi gjerne tilbakemelding om man skulle finne uriktig informasjon og andre feil.

Min oppdaterte guide for 2016/17-sesongen

Igjen; god fornøyelse og takk for oppmerksomheten.

paul_dalton_11
paul_dalton_11Innlegg: 6332
31.10.16 22:19
RFriday: Igjen; god fornøyelse og takk for oppmerksomheten.

Selv takk, Robin! Reiseguiden var til god hjelp da jeg planla novemberturen i fjor. For meg er dette fornøyelig lesning, noe som inspirerer til nye turer. So keep up the good work!

RFriday
31.10.16 22:31
paul_dalton_11: Reiseguiden var til god hjelp da jeg planla novemberturen i fjor. For meg er dette fornøyelig lesning, noe som inspirerer til nye turer

Takk for det, Dalton. Det er jo det som er hele meningen; å kunne inspirere andre til å ta seg en tur, og å komme med noen tips som kan komme til nytte. Skulle gjerne utvidet den til å ta for seg ligaer enda lenger nedover i pyramiden, men jeg ser at det allerede er mer enn nok jobb som det er, og forsinkelser både i fjor og i år er jo bevis godt nok på at det vel er å ta seg vann over hodet.

casadetucuman
casadetucumanInnlegg: 1314
11.11.16 17:14

Flott guide som overgår det meste av engelske ressurser på området. Sist helg fikk jeg med meg Lewes-Ramsgate og omsider så jeg lyset hva gjelder non-league fotball. Skal fremover prøve å få med meg noen av non-league klubbene du anbefaler og Hampton & Richmond peker seg ut som et fristende sted å starte.

prestonnorthend
prestonnorthendInnlegg: 2017
13.11.16 17:03
casadetucuman: Lewes-Ramsgate

I anledning Guy Fawkes Night?

casadetucuman
casadetucumanInnlegg: 1314
14.11.16 08:56
prestonnorthend: Guy Fawkes Night

Fikk det med meg kvelden før, ja.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg